آماده باش ارتش برای کمک در مناطق زلزله‌ زده کرمان

آماده باش ارتش برای کمک در مناطق زلزله‌ زده کرمان

زلزله کرمان در تاریخ 1396/09/10

 

زلزله کرمان , فرمانده ارتش جنوب شرق کشور از اعلام آماده باش ارتش برای کمک به زلزله زدگان و حضور در منطقه خبر داد و اظهار کرد: 3000 نفر نیروی ارتشی آماده به کار برای اعزام احتمالی در منطقه در حالت آماده باش قرار دارند.

 

به گزارش تالاب ، سردار امیر علیدوست شامگاه جمعه دهم آذرماه در ستاد بحران استان کرمان با بیان اینکه ارتش از صبح امروز و پس از وقوع زمین لرزه در منطقه در حالت آماده باش قرار دارد تصریح کرد:

 

هم اکنون هوانیروز و نیروهای مهندسی ارتش در حالت آماده باش هستند و 3000 نفر نیروی آماده به کار ارتش برای اعزام به منطقه در حالت آماده باش قرار دارند.

 

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز ارتش جنوب شرق کشور برای اعزام 30 فروند بالگرد برای اورژانس و امداد به منطقه تصریح کرد: 40 تخت بیمارستانی ارتش کرمان نیز تخلیه شده است که می توانند به عنوان پشتیبان منطقه قرار گیرد  ضمن آنکه ارتش این آمادگی را دار که بیمارستان متحرک در منطقه راه اندازی کنیم.

 

علیدوست با بیان اینکه باید ستاد بحران به گونه ای طرحی شود که دستگاهها بتوانند و بدانند در بحران چه نقشی دارند، اظهار کرد: متاسفانه در بحران همه دستگاه های اجرایی به هم می پیچنند و باید طرحی مشخص شود که وظیفه همه دستگاه ها در وقوع بحران مشخص شود.

 

جدیدترین مطالب سایت