بی احترامی متفاوت ترامپ به رهبر کره شمالی

بی احترامی متفاوت ترامپ به رهبر کره شمالی

بی حرمتی ترامپ به رهبر کره شمالی 

دونالد ترامپ رییس جمهور وقت کشور ایالات امریکا به تازگی واکنش هایي رابه رهبر کره شمالی داده هست .

 

پس ازآن که اعلام شد واشنگتن درحال ارتباط با کره شمالی هست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات امریکا خطاب به رکس تیلرسون، وزیر خارجه این کشور در توییتی نوشت: رکس انرژی خودرا هدر نده، همان کاری که باید انجام شود را خواهیم کرد!

 

تیلرسون روز شنبه خبر داد که کانال هاي ارتباطی با پیونگ‌یانگ باز هست اما این کشور علاقه زیادی به مذاکره ندارد. با این حال، تلاش‌ها برای برقراری مذاکره ظاهرا با نگرش ترامپ در مورد موضوع در تضاد هست.

 

ترامپ در توییتی در اشاره به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نوشت: به رکس تیلرسون، وزیر خارجه بی‌نظیرمان گفتم که مذاکره با مردک موشکی تلف وقت هست.

 

یک مقام ارشد دولت ایالات امریکا به خبرگزاری رویترز گفت: در زمانی که کره‌شمالی به رفتار تحریک‌آمیزش ادامه می‌دهد، رئیس‌جمهور فکر نمیکند که اکنون وقت مذاکره با آن ها باشد.

 

این مقام همینطور گفت که کانال هاي دیپلماتیک عمدتا برای بحث درمورد شهروندان آمریکایی تحت بازداشت در کره‌شمالی بکار میرود.

 

به گزارش تالاب، این نخستین باری نیست که دونالد ترامپ موضعی متمایز از مقام هاي ارشد دولتش در پیش گرفته هست. او در ماه اوت گفت که ارتش ایالات امریکا آماده برخورد با کره شمالی هست و درست ساعاتی پس ازآن بود که وزیر دفاع کشور آمریکا سعی کرد تنش‌ها را با این حرف که تلاش‌هاي دیپلماتیک در حال مفید افتادن هست، فرونشاند.

 

جدیدترین مطالب سایت