تعظیم نکردن ترامپ به امپراتوری ژاپن (عکس)

تعظیم نکردن ترامپ به امپراتوری ژاپن (عکس)

دونالد ترامپ به امپراتور ژاپن تعظیم نکرد 

 

دونالد ترامپ رییس جمهور دیوانه عقل و پر حواشی کشور کشور آمریکا پس از سفرش به ژاپن به امپراتوری ژاپن تعظیم فرود نیاورد. 

 

تعظیم نکردن ترامپ به امپراتوری ژاپن , رئیس‌جمهور کشور آمریکا امروز«دوشنبه» در جریان ملاقات با امپراتوری ژاپن و همسر او به انها تعظیم نکرد و به دست دادن و تکان دادن سر بسنده کرد. پیشتر باراک اوباما در کشورش برای تعظیم به این خاندان سلطنتی مورد اعتراض قرار گرفته بودو ترامپ تلاش کرد تا خود رابه این دردسر نیندازد.

 

به گزارش تالاب، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات امریکا به همراه همسرش در ورودی کاخ سلطنتی ژاپن با امپراتوری این کشور و همسرش ملاقات کردند.

 

ترامپ با لبخند به امپراتور ۸۳ ساله ژاپن سری به نشانه احترام تکان داد. پس ازآن، این چهار تن توسط مترجم با یک دیگر گفت‌وگوی مختصری داشتند که از تلویزیون اکران شد.

 

پس ازآن، ترامپ دوباره با امپراتوری ژاپن دست داد و چندین بار با دست چپ به روی بازوی او زد. او به آکیهیتو، امپراتوری ژاپن گفت: برای این ملاقات فوق‌العاده از شما متشکرم. خاطرجمعی دارم دوباره با یک دیگر ملاقات خواهیم کرد.

 

پیشتر باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق ایالات امریکا به علت ملاقات با امپراتور ژاپن درسال ۲۰۰۹ و تعظیم به او در داخل مورد اعتراض قرار گرفته بود. بعضی از مفسران آمریکایی معتقدند که رئیس‌جمهوری کشور آمریکا نباید سر خودش را پیش خاندان‌هاي سلطنتی خارجی خم کند.

 تعظیم نکردن ترامپ به امپراتوری ژاپن (عکس)

تعظیم نکردن ترامپ به امپراتوری ژاپن

 تعظیم نکردن ترامپ به امپراتوری ژاپن (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت