توییت بحث برانگیز ترامپ جنجال تازه‌ای در شبکه های اجتماعی

توییت بحث برانگیز ترامپ جنجال تازه‌ای در شبکه های اجتماعی

توئیت بحث برانگیز ترامپ جنجال تازه‌

 

در انتشار غیر منتظرای  ویدیوی ازترامپ که در حال حمله به «سی‌ان‌ان» هست جنجال آفرید با ما در سایت تالاب همرا باشید ترامپ ویدئویی در توییتر منتشر کرده که در آن در حال کتک زدن فردی هست که آرم «سی ان ان» روی سر او هک شده هست.

 

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات امریکا که روز قبل بار دیگر به شبکه حمله کرد، امروز با انتشار توییتی علیه این شبکه، جنجال تازه‌اي به راه انداخته هست.

 

وی در این توییت، فیلمی مونتاژ شده را منتشر کرده که در آن در حال کتک زدن فردی هست که به جای سر او، نشان شبکه سی‌ان‌ان قرار گرفته هست.

 

توئیت بحث برانگیز ترامپ جنجال تازه‌

 

این ویدئو مربوط به یکی از مسابقات کشتی کج چند سال پیش در کشور آمریکا هست، که ترامپ هم در آن حضور داشته هست.

رئیس‌جمهور کشور آمریکا در این توییت، اضافه بر ویدئو، نوشته هست «سی‌ان‌ان متقلب» و نام این شبکه را به FNN «شبکه خبری متقلب» تغییر داده هست.

 

به گزارش تالاب:این رفتار ترامپ که پیش از این هم سابقه داشته، با واکنش گسترده‌اي در توییتر و همینطور رسانه‌هاي کشور آمریکا همراه شده هست.

شبکه سی‌ان‌ان که هدف اصلی این توییت بوده، با صدور بیانیه‌اي کوتاه، به شدت از ترامپ انتقاد کرده هست.

 

در بخشی از این بیانیه آمده هست: «امروز روز تلخی هست که در آن رئیس‌جمهور ایالات متحده خشونت علیه خبرنگاران را ترویج میکند.»

 

سی‌ان‌ان از این که ترامپ به جای تمرکز بر برنامه‌هاي آتی‌اش از جمله دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و مناقشه کره شمالی، «در حال انجام رفتارهای کودکانه‌اي دون شأن جایگاهی که در آن قرار دارد» هست.

 

در پایان این بیانیه آمده هست: «ما کار خود را انجام خواهیم داد. او هم باید شروع به انجام دادن کارهایش کند.»

 

ترامپ هفته پیش هم با «دیوانه»، «کم عقل» و «روان‌پریش» خواندن دو خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی، انتقادات گسترده‌اي را برانگیخت.

توییت تازه او هم با واکنش‌هاي گسترده‌اي مواجه شده که عمدتا منفی بوده‌اند.

 

«نیجی رزدان» دبیر شبکه «ان‌دی‌تی‌وی» کشور آمریکا با اشاره به توییت ترامپ، نوشت: «آمریکای عزیز، می خواهم برایت بگریم.»

«کیم قاتاس» خبرنگار شبکه «بی‌بی‌سی» هم نوشت: «با این اوضاع، این که در خاورمیانه بمانم و جنگ‌ها را پوشش دهم، برایم امن‌تر هست.»

 

«جفری گلدبرگ» خبرنگار نشریه «آتلانتیک» هم نوشته هست که «رئیس‌جمهور ایالات متحده در حال ترویج خشونت علیه روزنامه‌نگاران هست. این اوضاع ماست.»

 

با وجود توییت عجیب ترامپ، مقامات کاخ سفید باز هم از رفتار او دفاع کرده‌اند.

 

«تام بوسرت» مشاور امنیت داخلی کاخ سفید برای نخستین بار این توییت را روی آنتن زنده شبکه «اي‌بی‌سی» دید. او با وجود آنکه آشکارا متعجب و دستپاچه شده بود، اما گفت ترامپ توییتر را بستری برای ارتباط با مردم می داند و نشان می دهد که او یک سیاستمدار نیست، بلکه فردی عادی هست که توانسته به ریاست‌جمهوری برسد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا این ترویج خشونت نیست، گفت: «نه، او کسی را تهدید نکرده هست. دستکم انشاالله کسی احساس نکند که او قصد تهدید داشته هست.»

 

مقامات دولت سابق کشور آمریکا هم به توییت واکنش نشان داده و از آن انتقاد کرده‌اند.

 

«کولین کال» مشاور امنیت ملی «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور در دولت سابق ایالات امریکا، با اشاره به در پیش بودن روز 4 جولای موسوم به «روز استقلال»، در توییتر نوشت: «این پیام ترامپ در تعطیلات پایان هسته‌اي هست که ما در آن تولد دموکراسی خود راکه بر زمینه آزادی رسانه‌ها بنا شده، جشن می گیریم.»

 

جدیدترین مطالب سایت