جایزه 70 هزار دلاری برای کشتن این سگ باهوش پلیس (عکس)

جایزه 70 هزار دلاری برای کشتن این سگ باهوش پلیس (عکس)

سگی باهوش که مافیای مواد مخدر در کلمبیا را بیچاره کرده است تهدید به مرگ شد !

 

جایزه 70 هزار دلاری برای کشتن این سگ

هوش بالای یک سگ باعث شده است تا برای کشتن ان جایزه تعیین شود ! این سگ باهوش و قوی دردسر زیادی برای مافیای مواد مخدر ایجاد کرده و باعث شده قاچاقچیان مواد مخدر برای سر این سگ جایزه هفتاد هزار دلاری معادل هفتصد میلیون تومان درنظر بگیرند !

 

به گزارش تالاب ماجرا ازین قرار است که مافیای مواد مخدر کلمبیا برای کشتن یک سگ پلیس که توانایی زیادی در کشف محموله هاي‌ مواد مخدر دارد, جایزه تعیین کرد .بزرگ ترین مافیای مواد مخدر در کلمبیا برای سر یک سگ پلیس که باعث کشف محموله کوکائین ان شد، جایزه تعیین کرد.

 

مافیای مخوف کلمبیا با نام «گلف کلن» گفته است هر شخصی که این سگ را بکشد و یا ان را بگیرد، پاداش ۷۰ هزار دلاری دریافت میکند.

 

این سگ با نام «سومبرا» تا کنون ماموریت‌هاي‌ متعددی رابا موفقیت پشت سر گذاشته، هرروز پس از پایان ساعات کاری خود با یک خودروی ون که پنجره‌هاي‌ پوشیده و مشکی دارد به محل زندگی‌اش منتقل می شود. طبق معمولً دو فرد مسلح حیوان را همراهی میکنند.

 

جایزه 70 هزار دلاری برای کشتن این سگ باهوش پلیس (عکس)

سگ اصیل پلیس

 

پلیس کلمبیا می گوید؛ حس بویایی فوق‌العاده «سومبرا» تا کنون منجر به دستگیری ۲۴۵ نفر و کشف بیش از ۹ تُن کوکائین از باندهای مختلف مواد مخدر شده و بهمین خاطر، از ابتدای دوران فعالیتش دو بار مدال شجاعت گرفته است.

 

اما اکنون این سگ 6 ساله در پی تعیین جایزه ۷۰ هزار دلاری با خطر جدی جانی مواجه شده است. سومبرا «به معنای سایه» از نژاد «ژرمن شپرد» است.

 

پلیس برای حفظ جانش وی را تا اطلاع ثانوی به فرودگاه «ال دورادو» بوگوتا منتقل کرده تا در آنجا با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرودگاه همکاری کند.

 

جدیدترین مطالب سایت