اعلام میزان خسارت به زلزله دیدگان کرمانشاه

اعلام میزان خسارت به زلزله دیدگان کرمانشاه

زلزله دیدگان کرمانشاه قیمت خسارت 

 

ضرر هایي متاسفانه بسیار چندان هست در کرمانشاه اتفاق افتد در ادامه می توانید با اعلام قیمت ضرر به زلزله دیدگان کرمانشاه تالاب را دنبال نمایید. 

 

سارت دیدگان زلزله کرمانشاه , استاندار کرمانشاه گفت:‌ به همه ی ضرر دیدگان ۱۲ میلیون تسهیلات داده می شود تا روال اسکان موقت را زودتر شروع کنند.

 

هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت:

همه ی دستگاهها از شروع بحران تا کنون با تمام توان به آسیب دیدگان خدمت‌رسانی کرده‌اند و از پیگیری‌هاي دلسوزانه آیت‌الله عراقی، نماینده اورامانات در مجلس، امام جمعه شهرستان و فرماندار ثلاث باباجانی تشکر میکنم.

 

اعطای تسهیلات به خسارت دیدگان زلزله کرمانشاه

اعلام میزان خسارت به زلزله دیدگان کرمانشاه

خسارت دیدگان زلزله در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با تشکر از مردم ایران که در حمایت از آسیب دیدگان سنگ تمام گذاشتند‌ بیان کرد:
مردم اورامانات با استقبال از کاروانهای محافظت و حمایت کنندگان از آسیب دیدگان، فرهنگ بالای خود رابه نمایش گذاشتند که میتواند الگویی برای بقیه کشور باشد.

 

بازوند افزود: مدیران باید روال عادی‌سازی زندگی مردم در مناطق آسیب دیده را تسریع ببخشند زیرا هنرنمایی و خلاقیت مدیران در هنگام بحران مشخص میشود و از فردا شنبه ۲۷ آبان باید تمام ادارات دولتی و بانکها در مناطق زلزله‌زده در محل کار خود حاضر باشند ودر صورتی که ساختمان اداره‌اي تخریب شده باشد، عرضه خدمات در زیر چادر یا کانکس انجام شود.

 

استاندار کرمانشاه با بیان این که باید باید دریک ماه، پرونده اسکان موقت حادثه دیدگان بسته و روال اسکان دائم را شروع کنیم بیان کرد:

به گزارش تالاب بنیاد مسکن برای اسکان موقت و دائم با مشارکت مردم اقدام کند تا روال بازسازی سریعً شروع شود و یادگیری و پرورش نیز سریع تر اساس بازگشت دانش‌آموزان به مدارس را فراهم کند.

 

بازوند افزود: لاشه احشامی که زیر آوار مانده هست باید تا غروب شنبه، از آوار خارج و دفن شوند تا سلامت روستاییان زلزله زده به خطر نیفتد و با دقت به سرما، اهالی شهرستان ثلاث باباجانی نباید مشکل سوخت داشته باشند و هرچقدر که ضروری هست سوخت در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد که هزینه‌هاي آنرا از ستاد بحران تقبل می کند.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مدیریت انقلابی و جهادی در بهره‌وری بالاست که همه ی مدیران باید در روال بازسازی از الگوی مدیریت جهادی بهره بگیرند
و هر مدیری که نتواند مشکلات حوزه کاری خود در قبال حادثه دیدگان رابه درستی و به هنگام انجام دهد ، باید شب را در زیر چادر و کنار آسیب دیدگان سر کند تا مشکلات انها را بهتر درک کند.

 

جدیدترین مطالب سایت