دختر شیرازی در بین زیباترین دختران جهان قرار گرفت

دختر شیرازی در بین زیباترین دختران جهان قرار گرفت

مهسا خوشگل ترین دختر شیرازی 

 

یک عکاس رومانیانی برای ثبت تصویر زیبا ترین دختر جهان به کشور جمهوری اسلامی ایران آمد در ادامه می‌توانید با تالاب را دنبال نمایید .

 

تصویر یک دختر شیرازی همچون یکی از زیباترین زنان جهان در کتاب اطلس زیبایی درج شد . به گزارش تالاب ، یک عکاس خارجی در سفرهایش به کشور های گوناگون از زیباترین دخترهای آن کشورها عکسهایی تهیه کرده هست . یک عکاس مدافع حقوق زنان در سفر به چندین کشور اقدام به تهیه تصویر از زیباترین زنان جهان کرده هست و آن رابه صورت یک کتاب توزیع کرده هست.

 

میهاییل نوروک، عکاس اهل رومانی سالها در اساس متحد کردن بانوان جهان فعالیت کرده هست.او برای این هدف هزاران کیلومتر سفر کرده و سوژه‌هاي عکاسی‌اش را انتخاب کرده هست.

 

او تصویر‌هایش رابه تازگی در کتابی به نام «سرعت ۱۰» که یک اطلس زیبایی هست، توزیع کرده هست. بعضی از این تصویر‌ها توضیحی کوتاه دارند.

 

زیباترین چهره‌هاي کتاب او به شرح زیر میباشند.

 

دختر شیرازی در بین زیباترین دختران جهان قرار گرفت

زیباترین دختران جهان

 

** این عکاس چندین بار به ایران هم سفر داشته و از شهر های گوناگون مشاهده کرده هست. او عکسی از دختری در شیراز گرفته که مهسا نام دارد و تصویر او حالا در اطلس زیبایی این عکاس اهل رومانی توزیع شده هست.

 

نوروک در توضیح تصویر زیر از زنی هندی نیز نوشته: «تنها چند دقیقه دوران داشتم، در راجاستان هند بودم و این خانم منتظر بود تا قطارش برسد. در این ایالت از هند قوانین بسیار ارجمند میباشند. اگر به او می‎گفتم که می خواهم از تو تصویر بگیرم حتما باید اجازه همسرش را می‎گرفتم و اینکار را سخت می کرد. اما خوشبختانه توانستم با دقایقی صحبت وی را متقاعد کنم»

 

دختر شیرازی در بین زیباترین دختران جهان قرار گرفت

 

جدیدترین مطالب سایت