ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان سریال

ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان سریال

تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار

این سریال طنز را از شبکه 1 سیما می توانید مشاهده نمایید. ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار با هنرمندی بازیگران مشهوری هم چون سیروس گرجستانی و محمد نادری در ساعت 22:10 هر پخش خواهد شد.

 

چنانچه علاقه مند بـه دیذن تکرارهای سریال دنگ و فنگ روزگار از شبکه 1 سیما هستید توصیه میکنیم چند دقیقه قبل از تکرار این سریال طنز پای گیرنده خانگی خود منتظر بمانید.

 


حتماً بخوانید:  بیوگرافی تمامی بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان سریال دنگ و فنگ روزگار


 

ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان سریال

ساعت پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

زمان پخش قسمت جدید سریال دنگ و فنگ روزگار هر شب ساعت بیست و دو و ده دقیقه از شبکه اول سیما می‌باشد و این سریال در سی قسمت پنجاه دقیقه اي تصویر برداری شده اسـت.

 

ساعت پخش سریال دنگ و فنگ روزگار اگر برای شـما تماشاگر عزیز مناسب نیست می توانید از تکرارهای سریال دنگ و فنگ روزگار استفاده کنید. در اولین روز از پخش این سریال مخاطبان زیادی از ان استقبال کردند و فیدبک این سریال طنز تلویزیونی بسیار خوب بوده اسـت.

 

زمان دقیق پخش سریال دنگ و فنگ روزگار در تعداد زیادی از رسانه ها 22 یا 10 شب ذکر شده اسـت اما اولین قسمت این مجموعه در ساعت 22:10 یکشنبه 17 فروردین 1398 روی آنتن رفت.

 


حتماً بخوانید:  خلاصه داستان سریال دنگ و فنگ روزگار | عکس های سریال دنگ و فنگ روزگار


 

ساعت پخش و تکرار سریال دنگ و فنگ روزگار + خلاصه داستان سریال

روزهای پخش سریال دنگ و فنگ روزگار

مجموعه دنگ و فنگ روزگار از روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته از شبکه یک پخش خواهد شد و بـه دلیل کاهش متقاضیان در روز جمعه تصمیم بر ان شده اسـت کـه سریال دنگ و فنگ روزگار روزهای جمعه پخش نشود.

 

همچنین شـما می‌توانید تکرار قسمت پنج شنبه شب را در ظهر شنبه تماشا کنید. تهیه کننده و کارگردان این مجموعه نهایت سعی و تلاش خودرا کرده اند تا بهترین سکانس ها را برای پخش آماده کنند.

 

این سریال هر شب از ساعت 22:10 شروع می‌شود و تا ساعت 23 یعنی یازده شب بـه پایان می‌رسد. مدت زمان پخش این سریال طنز تلویزیونی در تعداد زیادی از روزها بین 45 تا 50 دقیقه متغیر می‌باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت