علت شکایت شرکت تپسی از اسنپ

علت شکایت شرکت تپسی از اسنپ

تپسی از اسنپ شکایت کرد 

 

اسنپ و تپ سی دو شرکت بسیار بزرگ نرم افزاری در زمینه تاکسی هاي اینترنتی هستند که اینروزها بسیار طرفدار پیدا کرده اند در ادامه می‌توانید با علت شکایت شرکت تپ سی از اسنپ تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب؛ امروز در سیصد و هجدهمین دستور جلسه شورای رقابت بحث تاکسیهای آنلاین مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قرار است دراین جلسه، شکایت “تپسی” از “اسنپ” مورد بررسی اعضای این شورا قرار گیرد.

 

شرکت تپسی از اسنپ , براساس پیگیریهای خبرنگار تالاب ، گویا علت این شکایت محدود کردن رانندگان از استفاده انحصاری خدمات اسنپ است؛ براساس ادعای تپسی ظاهراً شرکت رقیبش به رانندگان این اجازه را نمیدهد که به صورت دلخواه اقدام به استفاده از سرویس های تاکسی آنلاین کنند.

 

ظاهراً اینکار به واسطه دسترسی به گوشی رانندگان و مشاهده اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی آنان صورت می گیرد؛ بنابر این رانندگانی که بخواهند به صورت هم‌دوران از چند اپلیکیشن تاکسی آنلاین استفاده کنند باید حداقل دو گوشی داشته باشند.

 

شورای رقابت که وظیقه برقرار کردن شرایط رقابتی در بازار اقتصادی کشور را دارد، در حال حاضر به بررسی این پرونده ورود کرده و باید منتظر نتیجه تصمیمات بود.

 

جدیدترین مطالب سایت