پرسفر ترین مسافر اسنپ یک خانم معلم است (عکس)

پرسفر ترین مسافر اسنپ یک خانم معلم است (عکس)

خانم معلمی که بیشترین سفر اسنپ را داشته است !

هنوز مدت زیادی از ایجاد اسنپ در ایران نگذشته است که اکثر مردم با اسنپ کاملا آشنا هستند و حداقل در هفته یک یفر رابا اسنپ داشته اند. اسنپ به دلیل قیمت کمتر و خدمات و امنیت بیشتر مورد استقبال شدید قرار گرفته است.

 

این خانم معلم رکورد بیشترین تعداد تقاضای سفر با اسنپ را داشته است. این خانم به دلیل مشغله کاری که دارد وادار به استفاده هر روزه از اسنپ است. به گزارش تالاب حدود ۲ سال از زمانی که با اسنپ ‌آشنا شده می‌گذرد ودر طول این مدت ۲هزار و ۶۵۶ سفر انجام داده؛ یعنی بطور متوسط روزانه ۳ سفر! معلم موسیقی است و برای تدریس خصوصی وادار است هرروز مسافت‌ زیادی را طی کند و بالا پایین شهر رابه هم بدوزد.

 

راه‌هاي‌ زیادی را امتحان کرده اما این وسط اسنپ بهترین پاسخ برای نیازش بوده که ارزان، آسان و مطمئن به مقصدهایش برسد. اگر دوست دارید در مورد مسافر رکورددار اسنپ بدانید گپ‌وگفت با هانیلی علی اکبر را از دست ندهید.

 

شما پرسفرترین مسافر اسنپ هستید؛ ممکن است در مورد شغل‌تان کمی توضیح دهید؟
من معلم هستم؛ معلم موسیقی. هرروز صبح با اسنپ به مدرسه میروم و بعد از مدرسه هم کلاس‌هاي‌ متعددی دارم، بهمین دلیل مجبورم مسیرهای مختلفی را طی کنم. در نتیجه در طول روز زیاد از اسنپ استفاده می کنم.

 

چند وقته که از این سامانه استفاده می کنید؟
نزدیک دو سال است که از اسنپ استفاده می کنم. قبل از آشنایی با اسنپ تقریباً تمام راه‌هاي‌ مختلف حمل‌و‌نقل را امتحان کردم؛ حتی مدتی راننده گرفته بودم و زمان زیادی هم از آژانس استفاده میکردم. در واقع هیچ کدام از این تجربه‌ها برایم خوشایند نبود.

 

در سرویس‌هایي مانند آژانس همیشه مشکلاتی وجود داشت؛ مثلاً زمان زیادی طول می کشید تا راننده برسد و من نمی دانستم واقعا راننده را برایم فرستادند یا نه، آیا راننده در ترافیک گیر کرده یا مشکل جای دیگری است. البته که هزینه آژانس واقعا برای من زیاد بود تا این که با اسنپ آشنا شدم و دیدم در مقایسه با سایر روش‌ها برایم مقرون به صرفه‌ است.

 

پرسفر ترین مسافر اسنپ یک خانم معلم است (عکس)

پرسفر ترین مسافر اسنپ

 

چه طور با اسنپ آشنا شدید؟
یک ماه قبل از این که نخستین سفرم رابا اسنپ بروم یکی از دوستانم برایم کد دعوت ان را برایم رسال کرد، اما از آنجایی که نسبت به تغییر، آدم مقاومی هستم در ابتدا موضوع چندان برایم جالب نبود. تا این که بعد از چند تجربه ناموفق از برخورد با راننده‌هاي‌ متفرقه تصمیم گرفتم اسنپ را هم امتحان کنم.

 

خب تجربه اول‌ شما با اسنپ چه طور بود؟
راستش تجربه خیلی جذابی بود. اول از همه ی این که می دیدم راننده کجاست و او هم به اسانی من را پیدا می کرد برایم نکته مثبتی بود. در واقع شما با اسنپ تکلیف خودرا می دانید و این عامل مهمی است. علاوه بر ان در اسنپ بازخوردی از عملکرد راننده‌ها ارسال می شود که به نظرم این روش بسیار خوبی برای نظارت کیفیت سفرهاست.

 

بطور متوسط در روزهای کاری حدودا چند سفر با اسنپ دارید؟
طبق معمول هرروز از خانه تا مدرسه و بعد از مدرسه تا منزل شاگردهایم حدودا ۶ سفر میشود.

 

خودتان رانندگی نمی کنید؟
من خودم اتومبیل دارم، اما محل کارم جایی است که امکان پارک ندارد و از طرف دیگر بعد از کارم توان رانندگی را ندارم؛ حتی فکر گیر کردن در ترافیک و رانندگی در ساعات شلوغ خودش عذاب‌آور است. اما وقتی اسنپ میگیرم خیلی وقت‌ها با خیال آسان در مسیر استراحت می کنم تا بتوانم بیشتر کار کنم! بعضی وقت‌ها در اسنپ حتی میخوابم و انرژی لازم برای کلاس بعدی‌ام را ذخیره می کنم.

 

با توجه به این که شما رکورددار سفر هستید از تجربه‌هایتان با اسنپ برایمان بگویید.
بطور کلی من از اسنپ راضی هستم، اکثر راننده‌ها برخورد مناسب دارند. علاوه بر اینها قیمت اسنپ برایم مقرون به صرفه است و از آنجایکه من مجبورم در روز سفر های بسیاری بروم به نظرم نکته خیلی مهمی محسوب میشود.

 

از تجارب بدتان هم برایمان بگویید.
موارد نارضایتی من در واقع زیاد نیست، اما مثلاً گاهی راننده از من تقاضای کرده که مسیری طولانی را پیاده بروم و این مسئله زمانی که هوا سرد است کمی اذيت‌دهنده می شود. بعضی اوقات هم راننده‌ها در مقابل استفاده از مسیریاب‌ها مقاومت میکنند که برایم خیلی عجیب است. همین حالا که در فصل سرما هستیم گاهی بعلت تردد زیاد و بالا بودن شیشه‌ها هوای داخل خودرو تهویه نمیشود و گاهی بوی نامطلوبی به مشام می رسد. به نظرم این ها مواردی است که اگر برطرف شود خیلی می تواند در التیام کیفیت سفرها موثر باشد.

 

ارتباط شما با تکنولوژي‌هاي‌ جدید چه طور است؟
در گذشته مدت زیادی درگیر تکنولوژی بودم اما بعد احساس کردم اعتیاد آور است و از ساعات مصرفم کم کردم. امروز به اندازه‌اي که به نیازمندی‌هاي‌ روزمره‌ام پاسخ بدهم سراغ اینترنت و فضای مجازی میروم. در حقیقت بیشتر در حوزه تخصصی‌ام که موسیقی است از اپلیکیشن‌هاي‌ مختلف استفاده میکنم.

 

بنظر خودتان شما به اسنپ اعتیاد پیدا کردید؟
نه! من به اسنپ نیاز دارم نه اعتیاد.

 

از دلایل مهم محبوبیت اسنپ در ایران سفر آسان و مطمئن تر و قیمت خیلی پایین تر می‌باشد که همین موجب افزایش تقاضای سفر با اسنپ شده است.

جدیدترین مطالب سایت