5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

چگونه به یک کشور دیگر مهاجرت کنیم ؟

اگر به هر دلیلی میخواهید از کشورتان مهاجرت کنید باید ابتدا از با تجربه ها سوال کنید و راه دیگر در ادامه با ما همراه باشید .

 

1– از مدت اعتبار پاسپورت و ویزا مطمئن شوید.

اگر یک سفر فوری پیش آمد، با یک بررسی مختصر باید مطمدن شوید که مدارک لازم را همراه دارید. اگر از گذشته همۀ چیز را آماده کنید، زمان کافی برای تمامی کارها دارید. ممکن هست مشکلی در مراحل اخذ ویزا رخ دهد و سفر شما را عقب بیاندازد.

 

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

 

از اعتبار گذرنامه خود اطمینان حاصل کنید و اگر به یک گذرنامه اخیر نیاز دارید، حدود چند هفته طول میکشد تا برای گذرنامه درخواست دهید و آن را دریافت کنید.

 

2– برنامه ریزی کنید.

گذشته از هر چیز برنامه کارهایتان را بنویسید و موارد انجام شده را تیک بزنید. برای هر مورد یک تاریخ معین کنید. در این جا بعضی از این موراد را ذکر کردیم:

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

برای بسته بندی و فرستادن وسایل و بار خود حداقل با سه شرکت مشورت کنید و فهرست زمان و تاریخ حرکت را از آنها بگیرید. مشاهده نمایید هر شرکتی در چه اساس اي تخصص دارد: بسته بندی بار، نگه داری از حیوانات خانگی، و… همین طور در مورد ذخیره دارایی و اموال خود در کشور مبدا، پرس و جو کنید. اگر برای یک سفر کوتاه مدت می‌روید، بهتر هست بعضی اموال خود را در کشور مبدا نگه دارید.

 

چنانچه صاحب ملک یا منزل هستید، باید یا آن را بفروشید و یا اجاره دهید. اگر تصمیم به فروش دارید با یک اداره املاک و مستغلات مشورت کنید. اگر فرصت دارید منتظر برترین توصیه شوید و اگر عجله دارید به سرعت با برترین قیمت آن را بفروشید.

 

اگر می‌خواهید ملک خود را اجاره دهید نیط با یک اداره املاک مشورت کنید. باید یک مشاور مطمئن برای اداره کارها و ارتباط با مستاجر و.. در کشور مبدا داشته باشید.

 

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

 

میتوانید با گرفتن وام مسکن اقدام به خرید ملک کنید.

 

در صورت لزوم باید مدارک تحصیلی فرزندان خود و فرم اشتیاق به تحصیل انها را به مدرسه در کشور اخیر، فکس یا ایمیل کنید.

 

واکسیناسیون و ویزا. از داشتن مدارک مربوط به واکسیناسیون اطمینان حاصل کنید و ویزاهای لازم را تهیه کنید. تمامی اسناد لازم را مرتب و دسته بندی کنید.

 

اگر می‌خواهید اقامت یک کشور اخیر را بگیرید، زمان زیادی می‌برد پس از همان ایتدا برای برنامه ریزی و گرفتن اقامت اقدام کنید.

 

3– برای تهیه مدارک به اندازه کافی وقت داشته باشید.

بعضی از شرکت ها و سازمان هاي دولتی که کارمندان خود را به خارج از کشور می فرستند، حدود چندین ماه برای فراهم نمودن مدارک لازم وقت صرف می‌کنند.

 

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

 

 

اگر برای خود یک جدول زمانی اماده کردید، زمان جدول را بر اساس یک دوره شش ماهه تنظیم کنید. برای تصمیم گیری در مورد اموال، اتومبیل، حیوانات خانگی، بیمه، بسته بندی بار، حمل و نقل بار، امور بانکی، و انتقال تحصیلی زمان زیادی لازم میشود.

 

اگر مجبور به انجام سفر فوری هستید، به خود اطمینان کنید و نا امید نشوید. از افراد و شرکت هاي متخصص کمک بگیرید.

 

4– هر چه زودتر یک محل اقامت در کشور مقصد برای خود در نظر بگیرید.

تعیین محل اقامت برای مدت زمانیست که در انتظار خرید یا کرایه منزل در کشور اخیر می باشید.

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

توصیه نمی‌شود که از طریق اینترنت برای خرید منزل اقدام کنید. اگر ندید، به خرید منزل بپردازید، با یک سورپرایز ترسناک روبرو خواهید شد.

 

یک راه دیگر این هست که خودتان و یا اقوام گذشته از مهاجرت، به دیدار از کشور مقصد بروید تا از چگونگی تهیه یک جای مفید برای اسکان اطلاع پیدا کنید.

 

حتی اگر قصد خرید یک ملک یا آپارتمان در کشور اخیر را دارید، توصیه می‌کنیم اول آن را کرایه کنید. با اینکار می‌توانید در صورتی که از کشور اخیر راضی نیستید و یا ملک گزینش شده مناسب نیست، تصمیم دیگری بگیرید. بعد از گذشت حداقل شش ماه خواهید فهمید که تمایل به ماندن در کشور اخیر را دارید یا خیر! در این صورت فشار کمتری بر روی شماست و میتوانید تصمیم درست را بگیرید.

 

حواستان باشد که در ابتدای سفر وسایل فرستاده شده هنوز به دست شما نرسیده هست. پس گزینه درست این هست که در یک هتل و مسافرخانه اقامت کنید.

 

برای خرید ملک در کشور مقصد به یک وکیل مفید نیاز دارید که از مالیات، هزینه، ممنوعیت فروش آگاه باشد.

 

5– حساب های بانکی خود را راه اندازی کنید.

شما میتوانید حساب هاي خود را از کشور مبدا به کشور مقصد انتقال دهید.

5 روش برای مهاجرت کردن به کشور دیگر

در بعضی کشورها نسبت به سایر کشورها دسترسی به پول سخت تر می باشد. با یک مشاور مالی معتبر درمورد سیستم بانکی کشور مورد نظر تحقیق کنید.

 

به جز در مواردی که تصمیم دارید دیگر به کشور مبدا باز نگردید، حداقل یک حساب بانکی را باز نگه دارید. هر چه مدت بیشتری حسابتان باز باشد، اعتبار بیشتری خواهید داشت.

 

در این صورت وقتی باز گردید، آسان تر از این هست که یک حساب اخیر باز کنید. بانکداری اینترنتی کنترل بر حساب شما در کشور مبدا را میسر می‌پردازد.

جدیدترین مطالب سایت