40 شاهزاده ثروتمند عربستان بدلیل فساد مالی دستگیر شدند

40 شاهزاده ثروتمند عربستان بدلیل فساد مالی دستگیر شدند

40 شاهزاده ای که فساد مالی آن ها را رسوا کرد 

 

با 40 تن از شاهزاده هاي عربی آشنا می‌شویم که پول ها و هزینه هاي بیت المال را بسیار بالا کشیده اند و بتازگی با فساد مالی رو برو شده اند . 

 

حکومت عربستان مدتیست دست به اصلاحاتی زده که باعث رضایت عمومی مردم این کشور شده هست . از جمله آزاد کردن رانندگی زنان ، دادن حق رفتن به ورزشگاه به زنان و …حالا دستگیری مفسدین اقتصادی . به گزارش تالاب پادشاهی عربستان به بهانه مبارزه با فساد مالی، دستور بازداشت ۱۰ شاهزاده و ۳۰ مقام سابق و فعلی را صادر کرد.

 

پادشاهی عربستان به بهانه مبارزه با فساد مالی، دستور بازداشت ۱۰ شاهزاده و ۳۰ مقام سابق و فعلی را صادر کرد. دستور بازداشت شیخ ولید الابراهیم، رئیس گروه ام‌بی‌سی، ولید بن طلال، میلیاردر مشهور سعودی، خالد التویجری، رئیس سابق دیوان امیری و عادل فقیه، وزیر سابق کار صادر شده هست.

 

40 شاهزاده ثروتمند عربستان بدلیل فساد مالی دستگیر شدند

40 شاهزاده ثروتمند عربستان بخاطر فساد مالی دستگیر شدند

 

چهار وزیر فعلی کابینه سعودی هم در فهرست بازداشت‌شدگان قراردارند.پادشاه عربستان دستور تشکیل کمیته مبارزه با فساد به ریاست پسرش، محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور را صادر کرد.

 

رسانه‌هاي سعودی گزارش کردند، به سبب فرمان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، این کمیته در خصوص موضوعات مرتبط به فساد اموال عمومی فعالیت خواهد کرد.

 

اعضای این کمیته را هیات بازرسی و پژوهش، رئیس هیات ملی مبارزه با فساد، رئیس دیوان کنترل عمومی، دادستان کل و رئیس سازمان امنیت عربستان تشکیل میدهند.از جمله ماموریت‌هاي این کمیته رویارویی با فساد و برخورد با دست‌اندازی به اموال عمومی اعلام شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت