همسر مدلینگ و جوان نامزد انتخاباتی آمریکا

همسر مدلینگ و جوان نامزد انتخاباتی آمریکا

دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶) ابرتاجر، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری تلویزیون آمریکایی و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا است. ترامپ رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان ترامپ و مؤسس تفریگاه‌های ترامپ است. عملکرد ترامپ، تلاش‌های او در زمینهٔ برندسازی و مسلک صریح‎‌الهجهٔ او به وی کمک کرده تبدیل به یک ابرستاره شود، جایگاهی که با موفقیت ریلتی شوی کارآموز او در ان بی سی تقویت شده است.

 

 

ترامپ فرزند فرد ترامپ، از ساختمان سازان نیویورک است. او در انتخاب حرفهٔ ساخت املاک شدیداً تحت تأثیر پدرش قرار داشت. او حین تحصیل در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در شرکت پدرش کار می‌کرد و پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۱۹۶۸ به آن پیوست. از سال ۱۹۷۱ کنترل شرکت را در دست گرفت و آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد. ترامپ از چهره‌های مهم صنعت املاک و مستغلات آمریکا و ستاره‌ای رسانه‌ای است.

 

 

به گزارش تالاب ترامپ در سال ۲۰۰۰ برای کسب نامزدی حزب رفرم در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کرد ولی پس از نامزدی پت بیوکنن از آن حزب به تلاش‌های خود خاتمه داد. ترامپ در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۶ رسماً کاندیداتوری خود برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ حزب جمهوریخواه اعلام کرد. کمپین ترامپ مورد پوشش گستردهٔ رسانه‌ای قرار گرفته و او شاهد صعود شدید محبوبیت مردمی خود بوده است. از اواخر ژوئیه ۲۰۱۵، ترامپ به طور مستمر در صدر نظرسنجی‌های افکار عمومی برای نامزدی حزب جمهوریخواه قرار داشته است.[۸][۹] سیاست ضد مهاجرت غیرقانونی ترامپ تضادی تعیین کننده با جمهوریخواهانی دارد که از قانونی کردن مهاجرین غیرقانونی که مدت طولانی در آمریکا بودند حمایت کرده‌اند. این سیاست حمایت رای‌دهندگان طبقهٔ کارگر را در میان جنجال‌های پرشمار و سنگین رسانه‌ای، برای ترامپ به همراه آورده است. او به دلیل پیشنهاد توقف موقت مهاجرت مسلمانان به آمریکا تا زمانی که اقدامات امنیتی احتیاطی بهتری به کار گرفته شود واکنش‌های بسیاری به خود جلب کرده است.

 

 

با بالا گرفتن تب انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا همزمان با برگزاری نخستین رقابت های درون حزبی دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در روز 1 فوریه (در ایالت آیوا) ، نحوه فعالیت همسران نامزدهای انتخاباتی در کمپین های انتخاباتی نیز در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است.

 

 

در حالی که همسر برخی نامزدها از چهره های شاخص و شناخته شده هستند (مانند بیل کلینتون) اما همسر برخی دیگر از نامزدها در حاشیه قرار دارند و رسانه ها تصویر روشنی از آنها به عنوان یک بانوی اول احتمالی ندارند.

 

 

همسر 45 ساله دونالد ترامپ یکی از آنهاست. او با وجودی که اغلب در کمپین انتخاباتی همسرش حضور دارد اما به دلیل کمتر سخن گفتن ، کمتر معرفی شده است.

 

 

رسانه های آمریکایی در روزهای گذشته و همزمان با جدی تر شدن احتمال پیروزی دونالد ترامپ  در رقابت های درون حزبی جمهوریخواهان (به عنوان نامزد نهایی حزب) تمرکز ویژه ای روی او دارند.

 

” ملانیا ترامپ” مدل اسلونی تبار 11 سال پیش با ترامپ ازدواج کرده است و از او صاحب یک پسر 9 ساله به نام “بارون” است.

 

 

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ابهامات زیادی درباره ملانیا وجود دارد و اینکه او به عنوان یکی از گزینه های بانوی اولی آمریکا دارای چه ویژگی ها و ترجیحاتی خواهد بود! او در اغلب برنامه های انتخاباتی همسرش حضور دارد و دیده می شود اما کمتر شنیده می شود و به همین خاطر است که رسانه ها تصویر واضحی از او به عنوان یکی از گزینه های احتمالی بانوی اولی ندارند.

 

 

شاید مهم ترین دلیل کمتر شنیده شدن ملانیا، مشکل لهجه اوست. او آمریکایی نیست و اسلونی تبار است و نمی تواند به زبان انگلیسی  با لهجه آمریکایی صحبت کند.

 

 

برای نخستین بار ترامپ در  نوامبر گذشته در “میرتل بیچ” کارولینای جنوبی ملانیا را به روی سن دعوت کرد. او میکرفون را به دست گرفت و پس از اینکه با زدن چند ضربه با انگشت خود به میکروفن مطمئن شد که روشن است، گفت: آیا او (ترامپ) بهترین نیست. او بهترین رییس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود. ما تو را دوست داریم.”

 

این چند جمله تنها سخنان ملانیا در کمپین انتخاباتی همسرش تا کنون است، اما به نظر می رسد در صورت جدی تر شدن نامزدی ترامپ ، او باید بیشتر صحبت کند.

 

 

اگر ترامپ در رقابت های درون حزبی جمهوریخواهان با مراحل بالاتری برود رسانه های آمریکایی به طور مداوم درخواست مصاحبه اختصاصی با او خواهند داشت و در این زمان است که مشکل ملانیا در سخن گفتن با لهجه آمریکایی بیشتر به چشم خواهد آمد ؛ به ویژه آنکه هیچ خوب به نظر نمی رسد نامزدی که شدید ترین موضعگیری ها را در قبال مهاجران و مهاجرت ها به خاک آمریکا داشته است، خود دارای همسری مهاجر باشد که حتی به خوبی نمی تواند زبان انگلیسی را با لهجه آمریکایی صحبت کند.

 

 

تا حالا خانواده ترامپ علاقه و تمرکز ملانیا به تربیت و رسیدگی به بارون را یکی از دلایل کمتر صحبت کردن ملانیا در کمپین انتخاباتی همسرش عنوان کرده اند، اما به نظر می رسد با جدی تر شدن نامزدی ترامپ ، غول املاک و مستغلات باید فکری برای حضور بیشتر و سخنرانی همسرش در کمپین انتخاباتی خود بکند.

 

 

دونالد ترامپ جمعه گذشته یازدهمین سالگرد ازدواج با ملانیا را جشن گرفت. ملانیا سومین همسر این نامزد انتخاباتی است.

 

 

ملانیا یک مدل است و در جریان یک مهمانی در منهتن با ترامپ آشنا شده و با او ازدواج کرده است.

 

 

او 24 سال از همسرش کوچکتر است و حرفه اصلی اش طراحی لباس و مدلینگ است.

 

 

 ترامپ ثروتمند ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. ثروت او 4 میلیارد دلار تخمین زده می شود. او اعلام کرده است حاضر است حتی یک میلیارد دلار از ثروت خود را صرف مخارج انتخاباتی خود کند.

 

همسر مدلینگ و جوان نامزد انتخاباتی آمریکا

دونالد ترامپ و همسرش ملانیا

همسر مدلینگ و جوان نامزد انتخاباتی آمریکا

همسر دونالد ترامپ

همسر مدلینگ و جوان نامزد انتخاباتی آمریکا

نامزد انتخاباتی آمریکا و همسرش

همسر مدلینگ و جوان نامزد انتخاباتی آمریکا

ملانیا در جریان مناظره نامزدهای جمهوریخواه در کلیولند (6 آگوست 2015) در حال وقت گذرانی با دو دختر تد کروز یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه

 

جدیدترین مطالب سایت