مدلینگ های مشهور که بازیگر شدن (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
مدلینگ های مشهور که بازیگر شدن (عکس)

این ستارگان با نشان دادن استعدادهای خود بـه پرده بزرگ ثابت کردند کـه بیش از یک چهره زیبا هستند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از «مدلینگ هاي‌ معروف کـه بازیگر شدن کـه علاوه بر مدلینگ، بازیگر هم هستند را منتشر کرده ایم.

 

لیست مدل هایی که بازیگرم هستند

وقتی بـه ان فکر میکنید، آیا همه ی مدل ها واقعا بازیگر نیستند؟ آن ها اساساً هر بار کـه جلوی دوربین قرار می گیرند، نقشی را ایفا میکنند، خواه بـه‌عنوان کنتس‌هاي‌ ساحلی ابرکرومبی یا کنتس‌ها در عمارت وین.

 

1. کارا دلوین

کارا دلوین

این بازیگر شروع خودرا در کت واک آغاز کرد. او در برنامه هاي‌ Burberry، Jason Wu و Dolce & Gabbana ظاهر شده اسـت. بزرگ‌ترین نقش‌هاي‌ دلوین در «شهر های کاغذی» و «جوخه انتحار» اسـت.

 


مطالب مشابه: پردآمدترین مدل های جهان 


 

2. مارک والبرگ

مارک والبرگ

بازیگر «تد»؛ تهیه‌کننده «Entourage» و خواننده رپ سابق، بدن خوشگل خودرا در تبلیغات لباس زیر برای Calvin Klein در دهه 1990 بـه نمایش گذاشت.

 

3. آگینس دین

آگینس دین

چهره برندهای لوکس مد باربری و آرمانی در فیلم‌هاي‌ «برخورد تایتان‌ها»؛ «پشر» و «الکتریک» ظاهر شد.

 

4. سوکی واترهاوس

سوکی واترهاوس

این زیباروی بریتانیایی کـه از 16 سالگی بـه عنوان مدل فعالیت می کرد، قبل از بازی در نقش مارلین در فیلم شورشی، برای اچ اند ام و باربری ژست گرفت.

 

5. الکسیس بلدل

الکسیس بلدل

این زن بومی تگزاس در کودکی قبل از این کـه برای مخاطبان تلویزیونی در «دختران گیلمور» شناخته شود، مدل شد. او همچنین در «خواهر شلوار مسافرتی» و دنباله ان بازی کرد.

 

6. جیمی دورنان

جیمی دورنان

این ستاره قبل از انتقال بـه بازیگری با نقش‌هایي در فیلم‌هاي‌ «روزی روزگاری» و «50 سایه خاکستری» در تبلیغات مد برای دیور و آرمانی ظاهر شد.

 

7. ربکا رومین

ربکا رومین

رومین کـه در دهه 1990 یک مدل ورزشی مصور و برتر بود، با بازی در نقش کتاب هاي‌ مصور محبوب Mystique در فیلم هاي‌ “X-Men” محبوبیت پیدا کرد.

 

8. لیلی کول

لیلی کول

کول درسال 2004 توسط جوایز مد بریتانیا بـه عنوان “مدل سال” انتخاب شد ودر “تخیل پزشک پارناسوس”؛ “خاطرات شب پره” و “سفید برفی و شکارچی” بازی کرد.

 

9. بروکلین دکر

بروکلین دکر

دکر درسال 2010 روی جلد Sports Illustrated ژست گرفت و بـه نقش‌هایي در «نبرد کشتی» و «What to Expect When You’re Expecting» ادامه داد.

 

10. میلا یوویچ

میلا یوویچ

این بازیگر-خواننده از سن 12 سالگی بـه مدلینگ پرداخته اسـت. از ان زمان، او در فیلم هاي‌ علمی تخیلی و اکشن متعددی از جمله مجموعه “رزیدنت اویل” ظاهر شده اسـت.

 

11. رزی هانتینگتون وایتلی

رزی هانتینگتون وایتلی

این مدل محبوب ویکتوریا سیکرت در «ترانسفورمرز: تاریکی ماه» از بال زدن بـه ربات‌هاي‌ شیطانی فرار کرد. او همچنین در «مکس دیوانه: جاده خشم» بازی کرد.

 

12. امیلی راتایکوفسکی

امیلی راتایکوفسکی

راتایکوفسکی بـه عنوان یک رقصنده در آهنگ ویدیوی رابین تیک “Blurred Lines” در رادار هالیوود فرود آمد و سپس برای شماره لباس شنا Sports Illustrated درسال 2014 ژست گرفت. او در «دختر رفته» و «همراهان» بـه پرده بزرگ ارتقا یافت.

 

13. چانینگ تاتوم

چانینگ تاتوم

قبل از جلب تماشاگران در «Step Up»؛ «Magic Make» و «Foxcatcher»؛ تیتوم یک مدل برجسته برای Dolce & Gabbana و Emporio Armani بود.

 

14. کیت آپتون

کیت آپتون

این دختر روی جلد لباس شنا درسال 2012 و 2013 در فیلم‌هاي‌ «دزدی از برج»؛ «سه استوگ» و «زن دیگر» نیز ظاهر شد.

 

15. جما وارد

جما وارد

وارد، جوان ترین مدلی کـه روی جلد نسخه آمریکایی ووگ ظاهر شد، نقش تامارا را در «دزدان دریایی کارائیب: در جزر و مدهای غریب» بازی کرد.

 

16. اشتون کوچر

اشتون کوچر

کاچر قبل از ایفای نقش در «That ‘7os Show» برای کالوین کلاین مدل شد. او بعدا در فیلم‌هاي‌ «اثر پروانه»؛ «روز ولنتاین» و «جابز» بـه پرده سینما رفت.

 

17. جیمی کینگ

جیمی کینگ

این مدل قبل از بازی در فیلم‌هاي‌ «جوجه‌هاي‌ سفید» و «شهر گناه» در ووگ و هارپرز بازار ظاهر شد.

 

18. دری همینگوی

دری همینگوی

این هنرپیشه آموزش‌دیده کلاسیک – و نوه نویسنده ارنست همینگوی – پس از یک حرفه مدلینگ موفق در فیلم‌هاي‌ “استارلت” و “باغ مردم” ظاهر شد.

 

19. تایریس گیبسون

تایریس گیبسون

مدل سابق درسال 2001 در «بچه پسر» نقش مهمی ایفا کرد ودر فرانچایز «سریع و خشمگین» از جمله فیلم اخیر «خشمگین 7» ظاهر شد.

 

20. الیزابت هرلی

الیزابت هرلی

او کـه یک مدل قدرتمند در دهه 1990 بود، بیشتر برای «Austin Powers: International Man of Mystery» و «Bedazzled» شناخته می شود.

 


مطالب مشابه: بررسی زندگی مدلینگ های مشهور قدیمی «عکس»


 

21. گال گدوت

گال گدوت

پس از برنده شدن در مسابقه دوشیزه اسرائیل درسال 2004؛ این مدل نخستین حضور خودرا در چهارمین فیلم “سریع و خشمگین” روی پرده انجام داد. کنسرت بزرگ بعدی او در نقش Wonder Woman در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» اسـت.

 

22. کایرا نایتلی

کایرا نایتلی

این بازیگر متولد لندن کـه یک مدل کودک بود، برای بازی در فیلم‌هاي‌ «غرور و تعصب»؛ «تاوان» و «بازی تقلید» نامزد جایزه اسکار و گلدن گلوب شد.

 

23. جیمز مارسدن

جیمز مارسدن

مدل سابق ورساچه در حال لذت بردن از یک حرفه بازیگری موفق اسـت. تیتراژ فیلم هاي‌ او شامل «سگ هاي‌ نی»؛ «27 لباس» و فرانچایز «مردان ایکس» اسـت.

 

24. بروک شیلدز

بروک شیلدز

پس از شروع بـه‌عنوان مدل برای کالوین کلین، او بعدا با نقش‌هایي در فیلم‌هاي‌ «تالاب آبی»؛ «عشق بی‌پایان» و «ناگهان سوزان» یک حرفه بازیگری موفق را رقم زد.

 

25. تایرا بنکس

تایرا بنکس

بنکس کـه یکی از برترین مدل هاي‌ دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بود، بـه تهیه کنندگی و اجرای «مدل برتر بعدی آمریکا» ادامه داد ودر «کایوتی زشت» بازی کرد.

 

26. ایان سامرهالدر

ایان سامرهالدر

سامرهلدر قبل از بازی در برنامه تلویزیونی موفق «خاطرات خون آشام»؛ مدلی بود کـه برای Guess، Nautica و Versace بسیار مورد توجه بود.

 

27. کامرون دیاز

کامرون دیاز

دیاز قبل از رفتن بـه سینما برای Calvin Klein و Levi’s کار می کرد. از تیتراژ فیلم هاي‌ او میتوان بـه «فرشتگان چارلی»؛ «چیزی درباره مری وجوددارد»؛ «آسمان وانیلی» و «شرک» اشاره کرد.

 

28. ژانویه جونز

ژانویه جونز

این بازیگر قبل از حضور در فیلم‌هاي‌ «Mad Men» و «X-Men: First Class» بـه عنوان مدل برای Abercrombie & Fitch کار می کرد.

 

29. مولی سیمز

مولی سیمز

سیمز قبل از بازی در فیلم‌هاي‌ «Benchwarmers» و «Yes Man» با حضور در مجله Sports Illustrated Swimsuit Issues در طول سالها شروع بـه کار کرد.

 

30. کلان لوتز

کلان لوتز

لوتز قبل از این کـه در فیلم‌هاي‌ «گرگ و میش» و «جاودانه‌ها» یکی از بازیگران هالیوود شود، با فورد مدلز قرارداد امضا کرد ودر تبلیغات لباس زیر برای Calvin Klein ظاهر شد.

 

31. شارون استون

شارون استون

استون کـه با «یادآوری کامل»؛ «غریزه اولیه» و «کازینو» شناخته شده بود، در ابتدای کارش با فورد مدلز قرارداد امضا کرد و تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند.

 

32. جوی برایانت

جوی برایانت

این مدل سابق برای Tommy Hilfiger، Rocawear، Gap و Victoria’s Secret کار می کرد. شکست بزرگ او در فیلم «آنتوون فیشر» دنزل واشنگتن بود. او همچنین در «عسل» و «پولدار شو یا تلاش کن بمیر» بازی کرد.

 

33. الکس پتی فر

الکس پتی فر

پتیفر حرفه مد خودرا در سن هفت سالگی بـه عنوان مدل کودک برای Gap آغاز کرد. از ان زمان، او نقش‌هایي را در «من شماره چهار هستم»؛ «مایک جادویی» و «ساقی» بازی کرد.

 


مطالب مشابه: اگر این قد و وزن را دارید شما یک مدلینگ هستید !


 

در پایان

الگوی هالیوود تا بازیگر زن برخی از بزرگ ترین استعدادهای این صنعت را بـه وجود آورده اسـت. آنجلینا جولی، دمی مور و امیلی راتاجکوفسکی تنها چند مدل برجسته هستند کـه گامی طبیعی بـه سمت بازیگری برداشتند. سال‌هاست کـه مدل‌هاي‌ زیبا نقش‌هاي‌ پیچیده و برنده جوایزی را بر عهده گرفته‌اند و ثابت می کنند کـه مهارت‌ها و ظاهر خوب متقابل نیستند.

جدیدترین مطالب سایت