مشخص شدن از رده خارج کردن پراید/ سایپا

مشخص شدن از رده خارج کردن پراید/ سایپا

مدیر عامل سایپا : زمان خروج پراید از رده تولید

در پی قرارداد اخیر رنو با ایدرو مدیر عامل سایپا زمان خروج پراید از چرخه ساخت سایپا را اعلام کرد در مورد نگرانی مردم نسبت به جایگزینی پراید هم باید بگویم در سایپا مطالعات خوبی انجام شده و محصولاتی طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیازها باشد.

 

به گزارش تالاب:به نمایشگاه خودروی مشهد ، مهدی جمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ماشین مشهد، با بیان این که قصد داریم پیش از این که زمان اجرای استانداردهای اجباری ٨٣ گانه در تاریخ اول دی ماه ٩٧ برسد، پراید را از بازار خارج کنیم گفت: در مورد نگرانی مردم نسبت به جایگزینی پراید هم باید بگویم در سایپا مطالعات خوبی انجام شده و محصولاتی طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیازها باشد.

 

مدیرعامل سایپا در ادامه در پاسخ به پرسشی مینی بر این که سبد محصولات شما در نمایشگاه خودروی مشهد نشان میدهد سهم چینی ها در محصولات سایپا افزایش یافته هست، افزود: با پلت فرم جدیدی که در سایپا طراحی شده به زودی خودروهای جدیدی را به بازار عرضه میکنیم

وی ادامه داد: نخستین مشابه از این این ماشین ها اوایل ماه اسفند معرفی می‌شود و کاملا ایرانی بوده و همۀ سلایق را فراهم سازی خواهد کرد . همینطور بر روی این مگا پلت فرم سالیانه حداقل دو اتومبیل طراحی میشود.

 

خروج پراید از رده تولید

وی اضافه کرد: ٤ مدل ماشین بر روی این پلت فرم ساخت میشود که در حوزه هاي قیمتی متفاوت هست که دو مدل آن در سطح قیمتی پراید هست.

 

وی در خصوص اوضاع قرارداد رنو هم گفت: قرارداد اخیر رنو با ایدرو ارتباطی به سایپا ندارد، گرچه تا زمانی که محصولات ال 90 و بی 90 ساخت شود همکاری ما با رنو ادامه دارد.

 

جمالی با بیان این که رنو از شرکای مفید ما هست و اگر بتواند شرایط ما را بپذیرد همکاری ها با این خودروساز در آینده ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: صادرات 30 درصدی و داخلی سازی 70 درصدی از جمله شروط ما در همکاری هاي اخیر با شرکای بین الملی هست.

 

وی در چاسخ به پرسش عصر ایران مبنی بر زمان ورود خودروی کوئیک به بازار با بیان این که به زودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوییک را آغاز خواهیم کرد، اضافه کرد: این ماشین آبان ماه وارد بازار می‌شود همینطور مطالعات در اساس قیمت گذاری هم در حال انجام هست به طوریکه هم زمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعی اعلام می‌کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کنند.

 

مدیر عامل سایپا در پاسخ به پرسش دیگر عصر ایران در مورد اخرین اوضاع مشارکت سایپا با شرکت نیسان نیز گفت: با نیسان در حال مذاکرات هستیم شرایط را اعلام کردیم و نیسان تا حدودی این شرایط را پذیرفته و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسد.

 

جدیدترین مطالب سایت