وام 2.5 میلیون تومانی به همه اختصاص یافت

وام 2.5 میلیون تومانی به همه اختصاص یافت

وام دوگانه سوز کردن خودرو

در این طرح جدید به هر خودرو 2.54 میلیون تومان وام اختصاص خواهد یافت . با ورود به سایت مورد نظر که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد برای دریافت وام ثبت نام کنید. چندی پیش طرح اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها بـه دو میلیون متقاضی تصویب شد اما پس از رایزنی‌هاي‌ شرکت ملی پخش فراورده‌هاي‌ نفتی، اکنون شرایطی فراهم شده کـه این وام بـه تمام متقاضیان اختصاص یابد و هیچگونه محدودیتی برای اخذ این وام وجود نخواهد داشت.

 

در حال حاضر ظرفیت جایگزینی بیش از ۴۰ میلیون لیتر بنزین با سی‌آن‌جی در خودروها وجوددارد، اما بنا بر اعلام، تا کنون ۲۱ میلیون مترمکعب سی‌آن‌جی جای گزین بنزین شده و بـه‌نظر می رسد کـه طرح جدید دولت بتواند نقش این منبع را در سبد انرژی کشور پررنگ‌تر کند.

 

چهار بانک آماده پرداخت وام

دراین باره حمید قاسمی – مدیر طرح سی آن جی شرکت ملی پخش فرآورده‌هاي‌ نفتی – بـه ایسنا گفت: بـه تازگی دولت طرحی را بـه عنوان طرح توسعه جایگاه گاز در سبد انرژی درنظر گرفت کـه در پی آن ۲.۵ میلیون تومان وام بـه تمام افراد متقاضی بـه منظور دوگانه‌سوز کردن خودروهایشان تعلق میگیرد و برای این مهم با دو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و قرض‌الحسنه رسالت مذاکره کرده‌ایم، بانک رفاه، پست بانک نیز از قبل مورد مذاکره قرار گرفته بودند و اکنون هر چهار بانک آماده تخصیص وام بـه همه ی مردم هستند.

 

به گزارش تالاب بـه گفته وی، سیستم‌ها را آماده کرده‌ایم تا وام بـه تمام مردم، قطعه‌ساز و نصاب تعلق گیرد و بـه طور کلی همه ی افراد بـه صورت شبکه‌اي بتوانند از این وام استفاده کنند، چرا کـه هدف ما توسعه ساخت کالای داخل و حمایت از ساخت داخل با مکانیزم حمایت بانکی اسـت.

 

وام 2.5 میلیون تومانی به همه اختصاص یافت

تمام زیرساخت‌ها آماده اسـت

مدیر طرح سی آن جی شرکت ملی پخش فرآورده‌هاي‌ نفتی با تاکید بر این مساله کـه اکنون تمام زیرساخت‌ها برای تخصیص وام آماده اسـت، ادامه داد: در حال حاضر پست بانک و سامانه فعال شده، اما این‌کـه چه بانکی بـه اشخاص تعلق گیرد، بر اساس نیاز تقسیم‌بندی میشود، اما باید بگوییم کـه ۱۰۰ درصد آمادگی داریم تا پاسخگوی تمام متقاضیان باشیم.

 

قاسمی در پاسخ بـه این سوال کـه طبق گفته‌هاي‌ پیشین شـما ظرفیت تقاضا تنها دو میلیون نفر بود، اظهار کرد: با مذاکراتی کـه با بانک قرض‌الحسنه رسالت صورت گرفت، توانستیم شرایطی را ایجاد کنیم کـه فضا برای همه ی متقاضیان باز شود و اکنون بـه هر شخصی کـه متقاضی باشد، میتوانیم پاسخگو باشیم.

وام 2.5 میلیون تومانی به همه اختصاص یافت

ایجاد حمایت بیشتر برای خودرو های وانت، تاکسی و تریلی

وی از تقاضای مصوبه از شورای اقتصاد برای خودرو های وانت، تاکسی و تریلی خبر داد و گفت: در تلاشیم مصوبه‌اي را از دولت اخذ کنیم کـه بر اساس آن هزینه‌ها را دولت پرداخت کند تا بتوانیم تسهیلات بهتری را برای این دسته از خودروها درنظر بگیریم.

 

مدیر طرح سی‌آن‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌هاي‌ نفتی با بیان این‌کـه تقاضای ما پرداخت ۱۰۰ درصدی از سمت دولت برای انجام اینکار بوده اسـت، تاکید کرد: بـه نظر می رسد کـه ۵۰ درصد هزینه‌ها از سمت دولت پذیرفته شود و امیدواریم کـه این تقاضای بـه زودی بـه نتیجه برسد.

 

قاسمی درباره میزان استقبال از این طرح، اظهار کرد: تا کنون ۳۶ هزار رکورد داشته‌ایم، اما امیدواریم این شماره توسعه پیدا کند چرا کـه زیرساخت‌ها آماده اسـت و انتظار می رود کـه این شماره بیش از این باشد.

 

بر اساس این گزارش متقاضیان می توانند با مراجعه بـه سایت www.irngv.ir و پر کردن فرم ثبت نام بـه‌اسانی تمام مراحل را انجام دهند. بدین‌گونه کـه پس از ورود بـه سایت وارد قسمت تبدیل ماشین گازسوز شده ودر همین صفحه روی لینک “ثبت نام در سامانه” کلیک و با ورود مشخصات فردی خود در سامانه ثبت نام کنند.

جدیدترین مطالب سایت