طرز جدا کردن یارانه ی زوج های جوان

طرز جدا کردن یارانه ی زوج های جوان

یارانه های زوج های جوان 

خبرهایی از یارانه هاي زوج هاي جوان به گوش می‌رسد و قرار هست اتفاقاتی برای زوج هاي جوان بیوفتد .

 

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه اي اعلام کرده آن گروه از خانوارهایی که قصد اصلاح اطلاعات اقتصادی خود در سامانه رفاهی براساس یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق را دارند، باید از امروز چهارشنبه «30 اردیبهشت ماه» به دفاتر پلیس +10 بروند و گروهی که میخواهند سرپرست خانوار خود را تغییر دهند باید ابتدا به فرمانداری مراجعه کنند و سپس به دفاتر پلیس + 10 بروند.

 

با گذشت هشت ساعت اداری از شروع زمان ذکر شده در این اطلاعیه، پیگیری هاي خبرنگار فرهنگ نیوز و حجم بسیار چندانِ نظرات کاربران سایت، عدم تحقق بندهای اطلاعیه و سردرگمی تعداد زیادی از شهروندان را نشان میدهد.

 

طبق پیگیری هاي صورت گرفته از نهادهای مربوط، در بیشتر مراکز خدماتی پلیس بعلاوه ده، تنها امکان جدا کردن یارانه ها برای زوج هایي فراهم می باشد که چندماه قبل ازدواج کرده و نام آن ها در فهرست خانواده قبلی خود در دور دوم ثبت نام، ثبت شده هست.

 

زوج هایي که با شرایط فوق در شهر تهران ساکن میباشند، می توانندبرای تغییر و ویرایش اطلاعات، به آدرس خ ولیعصر-نبش خ فاطمی – خ غزالی – ساختمان بخشداری مرکزی تهران مراجعه نمایند.

 

ضمن پیگیری هاي خود از مراکز پلیس بعلاوه ده، تنها به این مورد دست پیدا نمود که از آن در مراجع خبری رسمی نامی برده نشده هست. 

 

طرز جدا کردن یارانه ی زوج های جوان

خلاصه انواع حالت های ویرایش یارانه :

 

زوج هاي جوانی که تنها پدر و مادر ایشان قبلا در سامانه یارانه، ثبت نام یارانه کرده اند، باید فعلا با مراجعه به ستاد هدفمندی یارانه به آدرس  خ ولیعصر-نبش خ فاطمی – خ غزالی – ساختمان بخشداری مرکزی تهران، اسامی خودشان را در فهرست والدین اضافه نمایند.

 

افرادی که برای دریافت یارانه، در فهرست پدر ثبت نام نموده اند و اکنون بعد از ازدواج میخواهند، حساب خانواده اخیر خود را جدا نمایند، باید به پلیس بعلاوه ده مراجعه نمایند.

 

تا اطلاع ثانوی تغییر اطلاعات مالی در فهرست ثبت نام یارانه ممکن نیست و تنها در حالت فوق امکان ویرایش اطلاعات یارانه وجود دارد.

 

زوج هاي جوانی که خانواده هاي انها ثبت نام یارانه نداشته اند، فعلا باید تا اطلاع ثانوی و تقریبا اواخر خرداد ماه منتظر اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه باشند.

 

خانواده هایي که به دلیل فوت سرپرست تصمیم به تغییر سرپرست دارند به پلیس +10 و افرادی که از همسر خود طلاق گرفته اند برای ثبت سرپرست باید به آدرس خ ولیعصر-نبش خ فاطمی – خ غزالی – ساختمان بخشداری مرکزی تهران مراجعه نمایند.

 

در این حالی هست که سرگردانی و بلاتکلیفی شهروندان شهرستان ها برای ویرایش و تغییر اطلاعات یارانه ها ادامه دارد.

 

طبق آخرین اخبار رسیده از شهرستان ها با عدم پاسخگویی مناسب مراکز پلیس بعلاوه ده، ازدحام تعداد زیادی از مردم در پشت درب هاي فرمانداری ها و عدم خدمت رسانی مناسب، اسباب نارضایتی مردم و شهروندان عزیز را فراهم کرده هست.

 

عدم ثبت وقایع چهارگانه در مراکز خدماتی 

به گزارش تالاب تغییر و ویرایش اطلاعات یارانه، ثبت خانواده هاي اخیر حاصل از ازدواج، ثبت نام یارانه برای فرزندان تازه متولد شده، تغییر سرپرست و تغییر اطلاعات خانواده به دلیل طلاق از جمله مواردی هست که در بیشتر مراکز خدماتی مورد پوشش قرار نگرفته هست.

جدیدترین مطالب سایت