10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال (اسم + عکس)

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال (اسم + عکس)

دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین اپلیکیشن هاي‌ خرید و فروش ارز دیجیتال با کمترین کارمزد در دنیا را منتشر کرده ایم.

 ما فقط معرفی میکنیم و از اعتبار بعد و قبل ابن صرافی ها اطلاعی نداریم. پس بهتر است خودتان تحقیق کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید. سایت تالاب فقط به شما بهترین صرافی ها را در زمان حال معرفی میکند و پیشنهاد سرمایه گذاری و نگهداری سرمایه خود را در هیچ یک از صرافی ها به شما نمیدهد. بهتر است قبل از هر فعالیتی از متخصصان این حرفه تحقیق نمایید.

 

بهترین صرافی های ارز دیجیتال کدامند؟

بهترین صرافی‌هاي‌ ارزهای دیجیتال بـه معامله‌گران امکان دسترسی بـه گستره وسیعی از ارزهای دیجیتال و کارمزدهای کم جذاب را برای معامله می دهند.

 

عده اي از صرافی‌هاي‌ رایج رمزنگاری بـه شـما این امکان را می دهند کـه فوراً شروع بـه کار کرده و وجوه رابا ارزهای فیات سپرده‌گذاری کنید، در حالی کـه برخی دیگر ابزارهای گسترده‌اي را کـه ضروری هستند در اختیار معامله‌گران باتجربه قرار میدهند.

 

چه یک معامله گر ارزهای دیجیتال سطح مبتدی باشید کـه بـه دنبال این هستید کـه پای خودرا وارد کنید، یا یک سرمایه گذار جدی ارز دیجیتال با سال‌ها تجربه، این فهرست بـه شـما کمک می کند تا بهترین صرافی هاي‌ ارز دیجیتال را در بازار پیدا کنید.

 

بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال

فهرست‌هاي‌ ما با تحقیق و جمع آوری اطلاعات از معتبرترین منابع وب ایجاد میشوند. دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب فهرست ما از 10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال آمده اسـت:

 

بیشتر بخوانید: همه‌ چیز در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال

 

10. Gemini – بهترین برای کاربران دروازه‌های خوب

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

اگر بـه دنبال شروع تجارت کریپتو هستید، Gemini یک سرویس ساده و همه ی کاره برای مبتدیان و معامله گران با تجربه ارائه می دهد. سازگار با SOC 1 Type 2 و SOC 2 Type 2؛ یک پلت فرم امن اسـت کـه از کلیدهای امنیتی سخت افزاری برای آرامش بیشتر کاربران خود استفاده می کند.

 

شروع کار ساده اسـت. شـما می توانید بـه سرعت یک کیف پول رمزنگاری راه اندازی کنید، و بیش از 45 رمزارز برای بـه دست آوردن وجوددارد، از جمله اتر، بیت کوین و دوج کوین. این نیازی بـه سرمایه‌گذاری هنگفتی از جانب شـما ندارد، فقط 5 دلار برای دستیابی بـه معاملات دارایی‌هاي‌ دیجیتال و کشف ارزش بیت‌کوین نقدی شـما کافی اسـت.

 

برای افراد حرفه‌اي، پلتفرم ActiveTrader Gemini وجوددارد کـه مجموعه‌اي از ویژگی‌هاي‌ اضافی، از جمله سفارش‌هاي‌ متعدد، معاملات بلوکی و حراج‌ها را باز می کند. از آنجایی کـه Gemini مالک Nifty Gateway اسـت، کاربران می توانند با همان آرامش، توکن هاي‌ غیر قابل تعویض مورد علاقه خودرا «NFT» گرد آوری کنند.

 

مزایا:

راحت برای استفاده

صرافی غیرمتمرکز

انتخاب خوبی از ارزهای موجود برای تجارت

 

معایب:

کارمزد بالاتر از برخی صرافی هاي‌ دیگر

 

9. FTX – بهترین برای معامله گران با تجربه تر

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

اگر در ایالات متحده مستقر نیستید و بـه دنبال یک صرافی ارز دیجیتال هستید کـه از سایر ارزهای فیات مانند یورو یا پوند انگلیس پشتیبانی می کند، FTX یک گزینه عالی اسـت. همچنین FTX US وجوددارد، یک شرکت تابعه کـه بـه طور انحصاری بـه دلار معامله می کند، اگر چه اصول اساسی هر سیستم یکسان اسـت.

 

یک صرافی پیشرفته تر از برخی دیگر، FTX توسط معامله گرانی کـه بـه دنبال توسعه یک پلتفرم برای کاربرانی کـه نخستین بار و شرکت هاي‌ تجاری حرفه اي هستند، ایجاد شد. بـه سمت اولی طراحی شده اسـت و انتخاب گسترده مشتقات، قراردادهای آتی و سایر ابزارهای قابل معامله ممکن اسـت برای معامله گران جدید بسیار طاقت فرسا باشد.

 

طیف گسترده‌اي از توکن‌ها، از جمله توکن بومی FTX، کـه ستون فقرات اکوسیستم ان را تشکیل میدهد، وجوددارد. معامله گرانی کـه تجربه بیشتری در برخورد با ابزارهای مالی پیچیده و مدیریت اهرم و اتوماسیون دارند، طیف گسترده اي از ویژگی هاي‌ پلت فرم FTX را ضروری می‌یابند.

 

مزایا:

گزینه هاي‌ معاملاتی جامع

خرید ارزهای دیجیتال را می توان با کارت هاي‌ اعتباری/دبیت انجام داد

در بیش از 100 کشور موجود اسـت

 

معایب:

برای مبتدیان بسیار پیچیده اسـت

محدودیت دسترسی برای عده اي از ساکنان کشورها

 

8. Gate.io – بهترین صرافی ارز دیجیتال پلتفرم IEO

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

Gate.io درسال 2013 تاسیس شد و ان را بـه یکی از قدیمی‌ترین و بهترین صرافی هاي‌ رمزنگاری موجود برای معامله گران تبدیل کرد. خدمات موجود در Gate-io از تجارت حاشیه، وام و استقراض، و تجارت در ارزهای رمزنگاری شده، کـه بیش از 180 مورد از آن ها در معرض اسـت، متغیر اسـت.

 

تعداد زیادی ویژگی عالی برای دسترسی وجوددارد کـه در ابتدا می تواند کاربران جدید را تحت تأثیر قرار دهد، اما تسلط بر منحنی یادگیری سایت کم عمق اسـت.

 

کارمزدها نسبتاً پایین اسـت، ودر حالی کـه عده اي از پلتفرم‌هاي‌ دیگر کارمزدهای کمتری نسبت بـه این جا ارائه می دهند، اغلب می توانید برای صرفه‌جویی بیشتر در دارایی‌هاي‌ دیجیتال خود تخفیف‌هایي دریافت کنید.

 

این همچنین یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال بسیار امن اسـت کـه توسط Crypto Exchange Ranks «CER»؛ با استفاده از احراز هویت دو مرحله اي، SMS 2FA و سایر اقدامات امنیتی بـه عنوان یکی از صرافی هاي‌ برتر در اینبخش رتبه بندی شده اسـت.

 

Gate.io بـه عنوان پلتفرم پیشگام برای تجارت IEO شهرت زیادی بـه دست آورده اسـت و نسخه اپلیکیشن موبایل دسترسی بـه دارایی هاي‌ رمزنگاری را در حین حرکت راحت می کند.

 

مزایا:

انتخاب عالی ارزها

پلت فرم غنی از امکانات

پلتفرم مشهور IEO

 

معایب:

نه برای مبتدیان

سپرده هاي‌ فیات پذیرفته نمی‌شود

7. Cash App – بهترین برای معامله گران جدید

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

اگر بـه دنبال چیزی در انتهای اولیه طیف مبادلات رمزنگاری هستید و فقط میخواهید با بیت‌کوین کش معامله کنید، سرویس Cash App یک پلتفرم سطح ابتدایی اسـت کـه باید درنظر بگیرید. Cash App با ارائه انتقال پول همتا بـه همتا و یک رابط کاربری ساده و تمیز، بیشتر شبیه یک حساب بانکی با بیت کوین اضافه شده عمل می کند تا یک پلتفرم صرافی کامل.

 

Cash App کـه توسط Square Inc. درسال 2003 ایجاد شد، هنگام ارسال پول بـه حساب بانکی شـما هیچ کارمزدی دریافت نمیکند، در حالی کـه قفل امنیتی درون برنامه و رمزگذاری بـه این معنی اسـت کـه تراکنش ها امن و مطمئن هستند.

 

کارمزد هنگام ارسال پول بـه حساب بانکی شـما، در حالی کـه قفل امنیتی درون برنامه و رمزگذاری بـه این معنی اسـت کـه تراکنش ها امن و مطمئن هستند. این برنامه همچنین بـه کاربران اجازه می دهد تا در سهام و صندوق هاي‌ قابل معامله در بورس سرمایه گذاری کنند، اگر چه این ویژگی فقط برای ساکنان بالای 18 سال در معرض اسـت.

 

سرمایه‌گذاری‌هاي‌ ارزهای دیجیتال را میتوان بـه کیف پول کاربر بازگرداند، و ان را بـه گزینه خوبی برای تازه واردان تجارت بیت‌کوین تبدیل میکند کـه میخواهند سیستمی با کاربری راحت داشته باشند. معامله‌گران بلندمدت نمی توانند انچه را کـه بـه دنبال ان هستند با Cash App بیابند، اما بـه عنوان دروازه ورود بـه جامعه تجاری، ابزارهای اساسی ان بیش از اندازه کافی اسـت.

 

مزایا:

راه اندازی راحت

هیچ کارمزدی برای ارسال پول بـه حساب بانکی شـما وجود ندارد

رابط کاربری ساده

 

معایب:

فقط بیت کوین را پشتیبانی می کند

محدودیت هاي‌ برداشت

 

6. Huobi Global – بهترین برای توکن های بازار آسیا

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

Huobi Global یک پلتفرم ارز دیجیتال گسترده با تاکید بر دارایی هاي‌ دیجیتال مبتنی بر آسیا و جفت هاي‌ تجاری اسـت. راه‌اندازی یک حساب صرافی رمزنگاری با یک فرآیند راستی‌آزمایی ساده راحت اسـت، و دسترسی بـه بازارها پس از پیکربندی حساب 2FA خود، آنی اسـت.

 

کارمزدها بـه لطف اقتصاد مبتنی بر توکن بومی انها کـه حول توکن Huobi ساخته شده اسـت، بـه حداقل میرسد، کـه بـه کاربران این امکان را می دهد کـه کارمزد معاملات خودرا بـه نصف کاهش دهند. همچنین گزینه هایي برای مشارکت در معاملات بازار و معاملات مشتقات وجوددارد، در حالی کـه معامله گران نهادی نیز بـه این پلت فرم کشیده می شوند.

 

خدمات مشتریان Huobi Global استثنایی اسـت، بـه طوری کـه این شرکت اغلب در عرض یک ساعت بـه سوالات پاسخ می دهد، بسیار سریع تر از تعداد زیادی از پلتفرم هاي‌ مبادله ارزهای دیجیتال دیگر. در حالی کـه عده اي از جنبه‌هاي‌ خدمات ممکن اسـت کمی طول بکشد تا با ان‌ها برخورد کنید، این موارد باعث مشکلات ناچیز میشوند و با انبوهی از گزینه‌هاي‌ موجود متعادل می شوند.

 

مزایا:

امنیت عالی

صرافی غیرمتمرکز

پشتیبانی مشتری درجه یک

از بازار آسیا بـه ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید

 

معایب:

رابط کاربری گاهی اوقات گیج کننده اسـت

عضویت VIP می تواند التیام یابد

 

5. KuCoin – بهترین برای ساکنان غیر آمریکایی

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

متأسفانه، KuCoin مجوز فعالیت در ایالات متحده را ندارد زیرا دارای عده اي از ویژگی هاي‌ پیشرفته عالی همراه با هزینه هاي‌ بسیار کم اسـت.

 

با این حال، برای ساکنان غیرآمریکایی، KuCoin ارزش ان را دارد کـه در ان ثبت‌نام کنند، طیف وسیعی از سکه‌ها را برای تجارت و پایگاه کاربری قوی ارائه می دهد «این شرکت ادعا می کند کـه از هر 4 دارنده رمزارز در سراسر جهان، 1 نفر از خدمات ان استفاده می کنند».

 

گزینه اي برای کسب سود در سرمایه گذاری هاي‌ کریپتو وجوددارد کـه می توانید با گذاشتن سکه از طریق Pool-X یا قرض دادن کریپتو خود انجام دهید. کاربران پیشرفته می توانند موقعیت خودرا با معاملات حاشیه اي افزایش دهند، اگر چه این امر یک سرمایه گذاری بالفعل را خطرناک تر می کند.

 

KuCoin بـه اندازه عده اي از صرافی‌هاي‌ ارزهای دیجیتال سطح ابتدایی شهودی نیست، اما پشتیبانی ان‌ها بـه سرعت بـه سوالات پاسخ میدهد، بنابر این درصورت گیر کردن میتوانند بـه شـما کمک کنند. بـه طور کلی، KuCoin معاملات ارزهای دیجیتال همه ی کاره را برای معامله گران ارزهای دیجیتال جهانی کـه قبلاً دراین زمینه تجربه دارند، ارائه می دهد.

 

مزایا:

هزینه هاي‌ کم

پتانسیل برای کسب سود در Crypto

خدمات مشتری عالی

 

معایب:

در ایالات متحده موجود نیست

روش هاي‌ پرداخت محدود اسـت

برای معامله گرانی کـه نخستین بار هستند ایده آل نیست

 

بیشتر بخوانید: 10 ارز دیجیتال مهم غیر از بیت کوین

 

4. Kraken – بهترین برای معامله گران حاشیه

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

یکیدیگر از پلتفرم‌هاي‌ معاملاتی عالی کـه از روزهای اولیه وجود داشته، Kraken اسـت کـه دارای بیش از 80 ارز دیجیتال و گزینش متنوعی از گزینه‌هاي‌ کاربر اسـت. این یک صرافی کاملاً کارآمد اسـت، بـه این معنی کـه اگر معامله‌گران جدید برای نخستین بار با پلتفرم‌هاي‌ مبادله ارزهای دیجیتال کار می کنند، منحنی یادگیری شدیدی را تجربه خواهند کرد.

 

جدا از این، مجموعه اي از گزینه هاي‌ Kraken ان را بـه یکی از انتخاب هاي‌ برتر برای سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی تبدیل می کند، با معاملات حاشیه و آتی نیز در معرض اسـت. از آنجایی کـه Kraken بـه خوبی تثبیت شده اسـت، کاربران می توانند با خاطرجمعی خاطر کار کنند و بدانند کـه تدابیر امنیتی برتر هستند – بـه طور خلاصه، این پلتفرمی اسـت کـه می توانید بـه ان اعتماد کنید.

 

این همچنین یکی از معدود صرافی‌هاي‌ ارزهای دیجیتال اسـت کـه بـه کاربران اجازه میدهد با توکن‌هاي‌ پرخطرتری مانند DOGE معامله کنند، کـه برای معامله‌گرانی کـه مایل بـه قمار بیشتری در سرمایه‌گذاری خود هستند ایده‌آل اسـت. اگر می خواهید بـه خدمات مشاوره و مدیریت حساب صرافی انها دسترسی داشته باشید، باید یکی از مشتریان با ارزش خالص آن ها باشید.

 

مزایا:

بیش از 80 ارز دیجیتال موجود اسـت

پلت فرم غنی از امکانات

در نزدیک بـه 200 کشور تجارت می کند

 

معایب:

منحنی یادگیری شیب دار برای مبتدیان

رتبه بندی خدمات مشتری ضعیف

 

3. Crypto.com – بهترین برای انتخاب ارز

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

Crypto.com با بیش از 150 ارز فهرست شده در صرافی انها و عده اي از رقابتی ترین کارمزدهای موجود در بازار، یکی از برجسته ترین صرافی هاي‌ رمزنگاری موجود اسـت. Crypto.com کـه درسال 2016 در هنگ کنگ تأسیس شد، در 90 کشور در معرض اسـت و دارای توازن عالی از ابزارهایی اسـت کـه برای معامله گران معتبر و همچنین برای نخستین بار مناسب اسـت.

 

دارایی هاي‌ محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین بـه اسانی پس از یک فرآیند ثبت نام آرام معامله می شوند و همچنین می توانید با سکه منحصر بـه فرد آن ها یعنی CRO معامله کنید. هنگام مشاهده خدمات انها از طریق برنامه، استفاده از مرکز تجاری مرکزی راحت اسـت و می توانید در چند مرحله بـه دارایی هاي‌ محبوب یا نمونه کارها خود دسترسی داشته باشید.

 

پیوند دادن کارت نقدی خود بـه یک حساب کاربری خوب و ساده اسـت، و همچنین یک کارت اعتباری Crypto.com وجوددارد کـه می توانید در ان ثبت نام کنید. در حالی کـه عده اي از کاربران خدمات ضعیف مشتریان را گزارش می دهند، Crypto.com موفق میشود تعادل خوبی بین قابلیت استفاده و پیچیدگی ایجاد کند.

 

مزایا:

از تعداد زیادی توکن پشتیبانی می کند

دسترسی بـه فروش NFT

سود پس انداز ارزهای دیجیتال را پرداخت می کند

 

معایب:

پشتیبانی مشتری محدود اسـت

در رایانه رومیزی موجود نیست

 

2. Coinbase – بهترین برای سرمایه گذاری در دلار

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌هایي کـه معامله‌گران اغلب هنگام استفاده از صرافی‌هاي‌ رمزنگاری تجربه می کنند، ناتوانی در خرید با ارز فیات، بـه‌ویژه دلار کشور آمریکا اسـت. Coinbase یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذارانی اسـت کـه ان گزینه ارز فیات را میخواهند، و بـه کاربران این امکان را می دهد تا اتریوم، بیت‌کوین و بیش از 80 توکن دیگر رابا استفاده از دلارهای معمولی در پلتفرم دریافت کنند.

 

این برنامه حول یک رابط کاربری بسیار راحت ساخته شده اسـت، با انتخاب خوبی از گزینه هاي‌ سرمایه گذاری برای معامله گران باهوش تر و مشتریان سازمانی. Coinbase Prime نیز وجوددارد کـه بر مشتریان با ارزش خالص بالا «آنهایی کـه حداقل یک میلیون دلار دارند» و مؤسسات و Coinbase Pro برای معامله گران پیشرفته تمرکز دارد.

 

Coinbase Pro همچنین برای کسانی کـه بـه دنبال عمق و محدوده در انتخاب نمودارها و اندیکاتورهای صرافی خود هستند مفید اسـت. از نظر امنیت، اعضا در دستان خوبی هستند زیرا Coinbase در برابر نقض داده ها بیمه شده اسـت، در حالی کـه پول نقد شـما دریک شرکت بیمه سپرده فدرال برای نگه داری ذخیره می‌شود.

 

مزایا:

انتخاب خوبی از توکن ها

رابط کاربری راحت

یک اکوسیستم گسترده تر از محصولات رمزنگاری

 

معایب:

CRO برای هزینه هاي‌ کمتر مورد نیاز اسـت

پشتیبانی مشتری وجود ندارد

 

1. Binance – بهترین صرافی کلی ارزهای دیجیتال

10 بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2023

یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال، Binance، دارای ترکیبی از کارمزدهای پایین و چندین ارز اسـت کـه ان را بـه یکی از محبوب ترین صرافی هاي‌ غیرمتمرکز موجود تبدیل می کند. ثبت نام در پلتفرم ان‌ها چند دقیقه طول میکشد و برخلاف اکثر صرافی‌هاي‌ رمزنگاری، حتی امکان سپرده‌گذاری دلاری توسط کاربران جهانی از طریق سیستم سوئیفت را فراهم می کند.

 

همچنین می توانید مستقیماً عده اي از ارزهای دیجیتال رابا کارت نقدی یا اعتباری خریداری کنید تا تجارت ارزهای دیجیتال در معرض‌تر باشد. ارزهای موجود در این جا اغلب در هیچ جای دیگری یافت نمیشوند، بنابر این معامله گرانی کـه بـه دنبال سرمایه گذاری در عده اي از توکن هاي‌ کمیاب هستند، می توانند ارزهایی مانند نئو و کاردانو را بـه اسانی انتخاب کنند.

 

دو نسخه از Binance وجوددارد کـه بایننس ایالات متحده در مقایسه با نسخه سراسری گزینه هاي‌ ان محدود اسـت، ارزش دارد کـه این را درنظر داشته باشید. این یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال قوی و جامع اسـت کـه بـه سرمایه‌گذاران اجازه میدهد تا درآمد اضافی تقریبا 6 تا 9 درصدی را از پاداش‌هاي‌ سهام بـه دست آورند.

 

مزایا:

هزینه هاي‌ رقابتی

انواع ارزهای خوب

تراکنش هاي‌ سریع و مطمئن

 

معایب:

در همه ی کشورها موجود نیست

پشتیبانی مشتری محدود اسـت

 

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست؟

پرسش‌های متداول درباره صرافی‌های ارزهای دیجیتال

اگر هنوز سؤال یا نگرانی در مورد بهترین پلتفرم‌هاي‌ مبادلات رمزنگاری دارید، پاسخ‌هاي‌ ما بـه این سؤالات متداول باید شـما را در مسیر درست راهنمایی کند.

 

صرافی ارزهای دیجیتال چگونه کار می کند؟

دارایی هاي‌ رمزنگاری تاثیر زیادی بر نحوه ساختار سیستم مالی جهان داشته اسـت و بـه نظر می‌رسد کـه با گذشت زمان بـه تغییر سیستم پولی ادامه دهد. صرافی ارزهای دیجیتال بـه کاربران این امکان را می دهد کـه ارزهای دیجیتال رابا آلتکوین هاي‌ مختلف یا ارزهای فیات خریداری کنند و انها را بـه سایر کاربران در پلتفرم خود بفروشند.

 

صرافی بـه عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند و برای هر تراکنش هزینه کمی را بـه عنوان بخشی از هزینه هاي‌ ارائه این خدمات دریافت می کند.

 

ایمن ترین صرافی رمزنگاری چیست؟

چه از یک صرافی متمرکز یا صرافی غیرمتمرکز استفاده کنید، صرافی‌هایي کـه بهترین امنیت کلی را دارند، با ظهور فناوری‌هاي‌ جدید و بـه‌روزرسانی خط‌مشی‌هاي‌ شرکت در معرض تغییر هستند.

 

در زمان نگارش این مقاله، Coinbase بـه طور گسترده اي امن ترین و امن ترین صرافی ارزهای دیجیتال درنظر گرفته میشود زیرا تمام وجوهی کـه در آنجا نگه داری می شوند توسط FDIC بیمه می شوند. با این حال، صرافی‌هاي‌ برتر ارزهای دیجیتال دارایی‌هاي‌ رمزنگاری شـما را بـه صورت ایمن ذخیره می کنند و بـه شـما کمک میکنند تا کریپتو رابا خاطرجمعی معامله کنید.

 

قبل از انتخاب یک پلتفرم مبادله اي برای سرمایه گذاری، مطمئن شوید کـه برای تحقیق در مورد اقدامات امنیتی کـه انها درنظر گرفته اند، وقت میگذارید، تا مطمئن شوید کـه سرمایه گذاری هاي‌ شـما در دستان امن خواهد بود.

 

آیا باید Crypto خود را در صرافی نگه دارم؟

اگر از یک صرافی رایج ارز دیجیتال استفاده میکنید، بسته بـه اقدامات امنیتی کـه توسط صرافی مورد نظر اعمال می‌شود، ریسک پایینی وجوددارد. با این حال، بیشتر سرمایه‌گذاران ترجیح می دهند ارز دیجیتال خودرا دریک کیف پول سخت یا فضای سرد ذخیره کنند تا از تبادلات متمرکز پیشگیری کنند.

 

این بدان معنی اسـت کـه آن ها بـه صورت آفلاین ذخیره می شوند و غیر از مالک کدهای دسترسی خاص برای این کیف پول، برای هیچکس غیر قابل دسترسی هستند.

 

کدام صرافی کریپتو کمترین کارمزد را دارد؟

کارمزدهای مرتبط با صرافی‌هاي‌ کریپتو در طول زمان تغییر می کنند، بنابر این هنگام انتخاب صرافی برای استفاده، همیشه باید بـه‌روزترین اطلاعات را بررسی کنید.

 

کارمزد معاملات می تواند از 0.01٪ تا بیش از 1٪ متفاوت باشد کـه می تواند تفاوت بزرگی را هنگام معامله در حجم بالایی از توکن ها ایجاد کند، بنابر این بررسی این کارمزدها قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری «بـه معنای واقعی کلمه» سودمند اسـت.

 

از چه صرافی رمزارزی استفاده کنم؟

طیف گسترده اي از پلتفرم هاي‌ معاملاتی کریپتو برای سرمایه گذاری و تجارت دارایی هاي‌ کریپتو برای افراد در معرض اسـت کـه هر کدام مزایا و معایب خودرا دارند و مبادلات غیرمتمرکز یا متمرکز را ارائه می دهند.

 

این بررسی عده اي از بهترین مبادلات معاملات ارز دیجیتال در بازار را پوشش می دهد، بنابر این اگر قبلاً بررسی نکرده‌اید تا ببینید کدام یک با نیازهای شـما مطابقت دارد، بـه بالای صفحه بروید و انتخاب ما را بررسی کنید.

 

در پایان

باوجود تعداد زیادی از صرافی‌هاي‌ برتر ارزهای دیجیتال، انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری زمان و پول خود میتواند زمان‌بر باشد. بهترین صرافی‌هاي‌ رمزنگاری گزینه‌هاي‌ ارزهای مختلف را ارائه میکنند در حالی کـه کارمزد رقابتی و گزینه‌هاي‌ معاملاتی پیشرفته را ارائه میدهند.

 

برای کسانی کـه بـه دنبال اجتناب از صرافی هاي‌ متمرکز بـه جای صرافی غیرمتمرکز هستند، بهترین صرافی هاي‌ رمزنگاری این ویژگی را برای سرمایه گذاران کریپتو ارائه می دهند.

جدیدترین مطالب سایت