ماجرای تجاوز و بارداری زنی که 14 سال در کما است (+فیلم)

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تجاوز و بارداری زنی که 14 سال در کما است (+فیلم)

تجاوز جنسی و بارداری زنی که 14 سال درکما است !

این اتفاق تلخ که در بیمارستانی در ایالات امریکا رخ داده است باعث انتقاد و واکنش مردم شده است . این زن که 14 سال است در کما به سر می‌برد بدلیل این تجاوز حساسیت مردم را بر انگیخته و باعث اعتراضی تعدادی زیادی از مردم ایالات امریکا شده است.

فیلم ماجرای تجاوز و بارداری زنی که 14 سال در کما است

تحقیقات برای پیدا کردن فرد متجاوز ادامه دارد و مطمئنا عاقبت تلخی در انتظار فرد متجاوز به این زن است !

 

اعتراض مردمی به این حادثه تلخ

مردم بسیار زیادی به این سوء استفاده جنسی از این زن در کما واکنش نشان داده و ان را محکوم کرده اند. انها متعجب از این اتفاق ناخوشایند و غیرانسانی هستند و با ابراز تاسف به این‌که در هر نقطه اي از جهان بیماران جنسی وجود دارند، امیدوارند هرچه سریعتر مظنون شناسایی شود و به مجازات برسد.

ماجرای تجاوز و بارداری زنی که 14 سال در کما است (+فیلم)

اخبار منتشر شده از این حادثه در سایت های خبری دنیا

 

کاربران در این‌که تنها دلیل این اتفاقات بیماران جنسی می باشند که نه محدودیت و نه آزادی جنسی، هیچ یک هیچ کمکی برای پیش گیری از این اتفاقات تلخ نمیکند، هم عقیده اند.

 

عده اي از کاربران نسبت به نحوه ي کنترل در کلینیکی که او بستری بوده است واکنش نشان داده اند و مقصر این اتفاق را کارکنان ان جا می‌دانند.

 

برای تعدادی از کاربران نیز این سوال به وجود آمده که چگونه جنین دراین وضعیت رشدکرده و سالم بدنیا آمده؟! آیا پزشکان متوجه باردار شدن او نشدند ؟! چگونه بدنیا آمدن نوزاد آسيب اي به بیمار نزده است؟!

جدیدترین مطالب سایت