بازداشت دو برادر دزد بازار تهران !+ عکس

مجموعه : اخبار حوادث
بازداشت دو برادر دزد بازار تهران !+ عکس

پلیس آگهی تهران جهت شناسایی مالباختگان از این دو برادر دزد عکس انها را منتشر کرد.

 

به گزارش تالاب مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر که در محدوده بازار اقدام به سرقت از بار وانت ها و همچنین زورگیری از پیک های موتوری می کردند، خبر داد. 

 

دوازدهم اسفند سال گذشته ماموران کلانتری 116 مولوی به راکبان دو دستگاه موتورسیکلت(طرح هوندا 125) مشکوک و به آنها دستور توقف دادند.

 

براساس این گزارش با وجود دستور ایست، دو موتورسیکلت سوار اقدام به فرار می کنند که در تعقیب و گریز گشت کلانتری با آنها، راکب یکی از موتورها دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم به همراه مقادیری البسه و پوشاک بسته بندی به کلانتری 116 مولوی منتقل می شود.

 

همزمان با انتقال «جواد . پ» ( 28 ساله ) به کلانتری 116 مولوی، راننده یک دستگاه خودرو وانت در کلانتری حاضر در خصوص بارکنی(سرقت قسمتی از بار) خودرو توسط سرنشیان دو دستگاه موتورسیکلت اعلام شکایت می کند.

 

فرد شاکی با مشاهده جواد(راکب دستگیر شده موتورسیکلت) بلافاصله او را به عنوان یکی از سارقان شناسایی می کند.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به شیوه بارکنی» و به دستور بازپرس شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه 12 تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد.

 

*تحقیقات پلیسی

براساس این گزارش جواد از سارقان سابقه دار است و در اعترافاتش برادر خود بنام مازیار 26 ساله (دارای بیش از هفت سابقه دستگیری) را به عنوان همدست خود معرفی م یکند.

 

براساس این گزارش محل تردد مازیار در منطقه شوش شناسایی و تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار می گیرد هرچند که مازیار با اطلاع از دستگیری برادرش، بلافاصله از محل متواری شده بود.

سرانجام در بیست و چهارم فروردین امسال، مازیار در منطقه شوش(خیابان ارج) دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

 

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت به شیوه بارکنی در محدوده مراکز تجاری بویژه در بازار تهران و منطقه مولوی، شناسایی دقیق آنها از سوی بیش از 20 مالباخته و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهمان و همچنین شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر آنها از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

 

وی افزود: از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شده اند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان شهدای پانزدهم خرداد – جنب کلانتری 113 بازار مراجعه کنند.

 

منبع : عصر ایران

جدیدترین مطالب سایت