آزار جنسی دختر بچه شش ساله

مجموعه : اخبار حوادث
آزار جنسی دختر بچه شش ساله

آزار جنسی دختر بچه شش ساله

هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد، انگار که همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از رازبزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان به سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش، شده است.

 

به گزارش تالاب به نقل از ایسنا آن گونه که مادر فرشته عنوان کرده 28 مهرماه سال گذشته بود که او به همراه دو خانواده دیگر که جملگی کودکانشان در یک مدرسه تحصیل می‌کردند از آژانس مسافربری نزدیک محل سکونتشان درخواست یک راننده چشم و دل پاک و متعهد می‌کنند که در ازای دریافت 50 هزار تومان وظیفه انتقال این سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده گیرد.

 

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه در وهله اول مدیریت آژانس مسافربری راننده یک دستگاه پژو را به عنوان سرویس به آنان معرفی می‌کند گفت:‌ اما ساعاتی بعد مدیریت آژانس (ر. ه) راننده یک سواری پراید که معلولیت در یک چشمش داشت را به عنوان راننده سرویس به اعضای خانواده سه کودک معرفی می‌کند.

 

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه مدیریت آژانس مسافربری با معرفی این فرد به عنوان یکی از «معتمدین» که برای امرار معاش و تامین هزینه‌ خانواده‌اش زحمت می‌کشد مدعی شد که با اصرار مسئول آژانس مسافربری این فرد به عنوان راننده سرویس کودکان انتخاب شد.

 

مادر فرشته با بیان اینکه از آن زمان رفتار کودکش پرخاشگرانه و عصبی شد گفت: این تغییر رفتار موجب افت تحصیلی فرشته نیز شد بگونه‌ای که مدیریت مدرسه طی تماسی با وی درخواست کرد که نسبت به تصحیح رفتارمان با فرشته اقدام کنیم.

 

وی با بیان اینکه تغییر رفتارهای فرشته هر روز بیشتر مشهود بود گفت: تا این که در 18 بهمن‌ماه سال گذشته در حالی که ساعتی از مراجعه فرشته به منزل می‌گذشت با تلفن همراه راننده جنایتکار تماس گرفتم و از او در مورد تاخیر سوال پرسیدم که وی ترافیک و پنچری لاستیک را علت این تاخیر عنوان کرد.

 

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در هنگام تحویل فرشته دریافتم که این کودک شش ساله نمی‌تواند به درستی قدم بردارد گفت: فرشته در هنگام پیاده‌شدن از خودرو دو لگد به پای راننده وارد کرد و در حالی که به شدت می‌گریست، وارد خانه شد که هنگامی که در این مورد از راننده جنایتکار سوال پرسیدم وی عنوان کرد که فرشته در مدرسه زمین خورده و از شدت عصبانیت و ناراحتی اقدام به چنین کاری کرد. اما من که به این دلیل رفتار راننده جنایتکار و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسئولان مدرسه سوال کردم که آنان هرگونه ضربه به دخترم را رد کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مدام از دخترم در مورد رفتار راننده جنایتکارسوال می‌پرسیدم گفت: سرانجام با دادن هزار وعده و التماس، فرشته لب به سخن گشود و پرده از هوسرانی راننده آژانس برداشت.

 

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه این مرد به مدت چند هفته دختر مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مدعی شد که به بهانه «قطاربازی» دختر شش ساله‌اش را به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است بگونه‌ای که فرشته تا هفته‌ها قادر به دستشویی رفتن نبود.

 

مادر این فرشته کوچولو در حالی که به شدت می‌گریست مدعی شد که راننده جانی با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک در زیر صندلی راننده قرار دارد، کودکان را تهدید کرده اما در نبود دو کودک دیگر تنها فرشته را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

وی مدعی شد که این راننده جنایتکار هنگامی که دخترش را در ساعت 7:15 هر روز صبح تحویل می‌گرفته پس از پیاده‌کردن دو دختر دیگر به بهانه این که مادر فرشته گفته که برایش خوراکی بخرم او را به خرابه‌های نزدیک مدرسه برده و آزار می‌داده بگونه‌ای که مسئولان مدرسه نیز عنوان داشته که هر روز صبح فرشته با کفش‌های خاکی و لنگه به لنگه به مدرسه می‌آمد.

 

چاقوی زرد، حق‌السکوت دختر 6 ساله

مادرفرشته می‌گوید این جانی دخترم را تهدید می‌کرد که سر مادر و پدرت را با چاقو می‌برم و این گونه او را به سکوت وا می‌داشت.

 

وی با صدور قرار مجرمیت این راننده جنایتکار اشاره و ادعا کرد که وقاحت این خانواده به حدی بود که همسر متهم پیشنهاد داد که در ازای دریافت مبلغ 40 میلیون تومان از شکایت خود صرف‌نظر کنیم اما مگر ما دختر شش ساله‌مان را به این مرد اجاره داده بودیم که او در ازای این اقدام به ما پول بدهد؟ فرشته امانتی در دست این مرد بود.

 

درخواست اشد مجازات برای این مرد

 

مصرف قرص‌های آرام بخش در6سالگی

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه فرشته گفت:‌ در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکان و روان درمانی است و پس از آن جریانات بود که تپش قلب گرفت و با تجویز پزشک معتمد پزشکی قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام‌بخش شد.

 

وی با بیان اینکه زیبایی فرشته بلای جانش شد از رفتارهای تهاجمی و خشم دخترش سخن گفت که حتی از پدر و برادرش نیز می‌ترسد.

 

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه تنها خواسته‌اش این است که مسئولان اشد مجازات را برای این مرد 40 ساله در نظر بگیرند گفت چرا این مرد که دختران را قربانی هوسرانی خود کرده باید به قید وثیقه آزاد شود؟

 

وی افزود: به هیچ عنوان از شکایت خود صرف‌نظر نخواهم کرد چرا که نمی‌خواهم این جنایتکار در جامعه آزاد باشد و پس از مدتی زنان یا دختران دیگران را در خرابه‌ای قربانی هوسرانی خود کند.

 

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به اینکه روز گذشته صدای زنگ مدرسه تغییر کرده بود و به همین لحاظ فرشته از ترس خود را خیس کرد، گفت: دخترم هر شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود.

 

به گفته وی، فرشته در جلسات دادسرا با دیدن متهم خود را خیس می‌کرد.

 

خاله سوسکه خطاب کردن سارینا

 

مقصر اصلی این حادثه کیست؟

همچنین پدر سارینا دختر دیگری که در خودرو این مرد هوسران حضور داشت، با بیان اینکه دخترش دارای پیش فعالی است گفت: این راننده جنایتکار بارها سارینا را «خاله‌سوسکه» خطاب می‌کرد و می‌دانست که این دختر شش ساله هر اتفاق و حرفی که در مدرسه یا سرویس زده می‌شود را به من منتقل می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مدرسه سرویسی را برای ایاب و ذهاب کودکانمان در نظر گرفته بود، اما خانمی که اقدام به جابجایی بچه‌ها می‌کرد با بداخلاقی با آنان رفتار می‌کرد و شش کودک را درون یک ماشین جا می‌داد گفت: برای راحتی دخترانمان اقدام به کرایه اتومبیلی از موسسه توریستی محله کردیم.

 

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان اینکه در روز حادثه نیز متهم با من تماس گرفت و عنوان داشت که مدیر مدرسه اجازه نمی‌دهد که دختران را به منزل برسانم گفت:‌ من به مدرسه رفتم اما مدیر مدرسه هیچ اطلاعاتی در اختیارم قرار نداد و با این لفظ که به حرف من گوش کن به نفع توست، مانع از حضور این راننده در مدرسه شد.

 

پدر سارینا با بیان اینکه بارها مشاهده کرده بودم که سارینا موقع پیاده‌شدن از ماشین به این راننده جنایتکار لگد می‌زند گفت: سارینا بارها عنوان داشت که از راننده سرویس‌اش متنفر است و ما این قضیه را به پای شیطنت و معلول‌بودن راننده گذاشته بودیم.

 

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان اینکه چند روز بعد متوجه اتفاق شدم گفت: مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس به مردی غریبه اعتماد کردیم. هرچند که ما حتی تصور این مسئله را که ممکن است مردی هوسران به دختر شش ساله هم رحم نکند را نداشتیم.

 

یکی دیگر از مادران کودک مورد تهدید با چاقو قرار گرفته، در مورد حادثه کودک آزاری به ایسنا گفت که این راننده جنایتکار با دلنیای 9 ساله‌ام شوخی‌های نامناسب و بد می‌کرد و دخترم را «بزغاله» صدا می‌کرد، که به او تذکر دادم که با دخترم شوخی نکن، اما تا زمانی که فرشته راز این راننده جنایتکار را فاش نکرده بود، دلنیا به من و پدرش نگفته بود که توسط راننده‌اش با چاقو تهدید شده است.

 

وی گفت: دخترم در تمام مراحل بازپرسی تهدید با چاقو زرد شدن توسط این راننده جنایتکار را تشریح کرده است.

 

به گزارش ایسنا، با اینکه حالا پس از گذشت ماه‌ها پرونده رسیدگی به هوسرانی این مرد در حال پیگیری است، اما جای سوال است که چه کسی باید پاسخگوی آینده از دست رفته کودکان خردسال باشد که تنها و تنها قربانی هوسرانی مردی شده و اکنون متهم آزادانه در شهرقدس می‌چرخد.

 

اسامی قربانیان این جنایت به درخواست والدین‌شان و به منظور حفظ آبروی این کودکان تغییر کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت