آزار و اذیت دختر جوان در خانه ای در تهرانپارس (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
آزار و اذیت دختر جوان در خانه ای در تهرانپارس (عکس)

جوانی شرور کـه با اغفال دختران انها را بـه خانه اي خالی در تهرانپارس می برد و مورد اذيت و اذیت قرار میداد دستگیر شد.

 

بـه گزارش تالاب بـه نقل از ایسنا مردی کـه پس از اغفال دختری جوان در فضای مجازی وی را مورد اذيت و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد. در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه، خانم جوانی با مراجعه بـه دادسرای ناحیه ۲۷ ویژه امورجنایی تهران و ارائه شکوائیه اعلام کرد کـه از سوی مرد حدوداً ۳۵ ساله مورد اذيت و اذیت قرار گرفته اسـت کـه پرونده این فرد با دستور مقام قضایی برای رسیدگی بـه پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت بـه کارآگاهان گفت:

 

حدود چند ماه قبل در فضای مجازی کـه خودرا فرشاد و ۲۰ ساله معرفی کرده بود آشنا شدم و این آشنایی کم کم بـه دوستی بدل شد. مدتی باهم دراین فضا گفت وگو کردیم تا این کـه بـه این فرد اعتماد کردم و قرار شد کـه یک روز یک دیگر را حضوری ملاقات کنیم ودر محدوده تهرانپارس باهم قرار گذاشتیم.

 

شاکی ادامه داد: در روزی کـه قرار گذاشته بودیم، سر ساعت پنج عصر بود کـه یک خودروی شاسی بلند مشکی تویوتا راوفور در مقابل من توقف کرد و دیدم فرد پشت فرمان فرشاد نیست.

 


مطالب مرتبط:  تجاوز به دختر جوان و تهیه فیلم !


 

راننده کـه متوجه تردید من شد  گفت کـه دایی  فرشاد اسـت و خودرا شاهین معرفی کرد. من هم سوار خودرو شدم و حرکت کردیم تا این کـه مرا بـه یک ساختمان سه طبقه در همان محدوده برد.

 

بـه محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه اسـت و فهمیدم فرشادی در کار نیست. پیش از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم دریک لحظه شاهین بـه سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز این کـه مرا مورد اذيت و اذیت قرار داد رهایم کرد، من هم بلافاصله بـه دادسرا مراجعه و از وی شکایت کردم.

 

انتشار تصویر به دستور قضایی

آزار و اذیت دختر جوان در خانه ای در تهرانپارس (عکس)

با کسب این اطلاعات کارآگاهان اداره شانزدهم راهی محل وقوع جرم شده ودر تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز بـه نام محمدرضا را  مورد شناسایی قرار دادند. همچنین بررسی سوابق کیفری این فرد نشان داد کـه او ۳۵ ساله و دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه‌هاي‌ قتل، شرارت، اذيت و اذیت، کلاهبرداری و… اسـت.

 

در ادامه تصویر متهم بـه رویت شاکی رسیده و از سوی وی تایید شد کـه پس از ان  کارآگاهان با بهرهگیری از روش هاي علمی کشف جرم موفق بـه شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شده و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران متهم را دریک عملیات پلیسی دستگیر و بـه مقر پلیس منتقل کردند.

 

این فرد در بازجویی هاي‌ بعمل آمده ابتدا منکر هر گونه اذيت و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره‌اي جز بیان حقیقت نداشته و لب بـه اعتراف گشود ودر توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و وی را فریب دادم و نقشه‌ام را اجرا کردم. طمعه‌هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی  انتخاب میکردم و با آنان دوست میشدم و با جلب اعتماد آنان را بـه ساختمانی برده و مورد اذيت و اذیت قرار می دادم.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با توجه بـه دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح بـه بزه انتسابی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اسـت.

 

همچنین دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و  شهروندان درصورت شناسایی وی می‌توانند بـه اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا

جدیدترین مطالب سایت