مرگ مشکوک دختری جوان در مشهد

مجموعه : اخبار حوادث
مرگ مشکوک دختری جوان در مشهد

جسد حدیث اسلامی دختر جوان فیلمبردار مشهدی بعد از دوهفته ناپدید شدن بالاخره پیدا شد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد مرگ مشکوک حدیث اسلامی منتشر کرده ایم.

 

ناپدید شدن دختری جوان به نام حدیث اسلامی در مشهد

بامداد 29 مهر ماه دخترجوانی بـه نام حدیث اسلامی کـه فیلم بردار مجالس عروسی بود بـه طرز عجیبی در مقابل منزلش ناپدید شد، او با رسیدن مقابل در خانه با تلفن همراه همسرش تماس میگیرد و از او می خواهد در را برایش باز کند، اما دراین فاصله، حدیث بـه طرز عجیبی ناپدید می شود.

 

این در حالی اسـت کـه همسر حدیث با نبود همسرش مقابل در شوکه می شود ودر ادامه مادر حدیث کـه بـه عادت همیشه بعد از اتمام کار دخترش با او تماس می گرفت، با پیغام خاموش بودن تلفن همراه روبرو می شود و همین سرآغاز دل‌نگرانی خانواده از سرنوشت دخترشان می شود، اما باوجود پیگیری‌هاي‌ نیروی انتظامی و کاراگاهان هیچ سرنخی از حدیث دراین مدت بـه دست نیامد.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال دختر گمشده + خلاصه داستان سریال دختر گمشده


 

بیوگرافی حدیث اسلامی دختر به قتل رسیده در مشهد

بیوگرافی حدیث اسلامی دختر به قتل رسیده در مشهد

حدیث اسلامی متولد 1376 در مشهد بوده کـه در زمینه عکاسی و فیلم برداری عروسی فعالیت می کرد خانواده‌اش بـه پلیس مراجعه کرده و مدعی بودند کـه حدیث مدتی اسـت کـه ناپدید شده اسـت بعد از بررسی‌هاي‌ پلیس مشخص شد کـه این دختر در 29 مهر 1402 بعد از پایان کارش سوار بر ماشین شخصیش شده و بـه سمت خانه حرکت کرده اسـت.

 

حدیث اسلامی چه روزی گمشد؟

حدیث اسلامی چه روزی گمشد؟

سی ام مهر گذشته پرونده اي در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد رسیدگی قرارگرفت کـه محتویات ان نشان می داد زن 26 ساله اي بـه نام «حدیث»بـه طرز مشکوکی گمشده اسـت و خانواده وی در نگرانی بـه سر میبرند.

 

بـه همین خاطر بلافاصله تحقیقات گسترده اي زیر نظر سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده«رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی»آغاز و مشخص شد کـه خودروی زن جوان در اطراف میدان حافظ مشهد بـه صورت بی صاحب در حالی رها شده اسـت کـه شیشه هاي‌ ان پایین بودو سوئیچ نیز بـه فاصله کمی از خودرو روی زمین افتاده بود.

 

علت کشتن حدیث اسلامی چه بود

تحقیقات پلیس نشان می‌داد کـه چند لکه خون درون خودروی حدیث اسلامی بوده و پیدا شدن تلفن همراهش درکنار گاردریل آزادراه باغچه فرضیه قتل قوت گرفت.

 

آزمایش خون گرفته بر روی لکه‌هاي‌ خون مشخص شد کـه این خون‌ها متعلق بـه حدیث اسلامی اسـت پلیس بـه سراغ مردی رفت کـه در آبان سال گذشته این زن جوان را صیغه موقت کرده بود در نهایت پلیس بـه سراغ این مرد کـه نامش مسعود بود رفته و وی را مورد بازجویی قرار دادند تا این کـه این مرد اعتراف کرد کـه بـه دلیل اختلافات مالی مرتکب قتل این زن جوان شده اسـت.

 

سرنخ های پیدا کردن جسد حدیث اسلامی

سرنخ های پیدا کردن جسد حدیث اسلامی

ماشین حدیث در میدان 15 خرداد مشهد «ضد» و تلفن همراهش در آزادراه باغچه بـه سمت تهران، در 2 نقطه کاملا متفاوت پیدا شد، اما هیچ یک از این دو نشانه کارآگاهان را بـه سرنخ اصلی نرساند.

 

حدیث اسلامی را چگونه کشتند؟

مسعود همسر حدیث اسلامی اعتراف کرد کـه بـه دلیل اختلاف بر سر سند مالکیت باغ ویلا تصمیم گرفته یکی از بستگانش را مامور کرده تا وی را با شلیک گلوله بکشد در نهایت پلیس گروهی را مامور کرد تا متهم دوم را در نیشابور دستگیر کند این شخص نامش مصیب می‌باشد مصیب اعتراف کرد کـه حدیث اسلامی رابا شلیک گلوله از طریق کلت جنگی بـه قتل رسانده اسـت و جسد وی را در همان باغ ویلا دفع کرده اسـت.

 

همسر حدیث قاتل است؟

همسر حدیث قاتل است؟

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد ادامه داد: بر اساس سرنخ‌هاي‌ بـه دست آمده، در روز جمعه دستور بازداشت همسر مقتوله صادر شد و با بررسی‌هاي‌ دقیق، همسر وی با اعتراف بـه جنایت رخ داده، محل دفن وی کـه در فاصله 1 کیلومتری از باغ شخصی خودش بود را نشان داد و بدین شکل جسد کشف شد.

 


مطالب مشابه: پیدا شدن زهرا کوچولو دو ساله بعد از 13 روز «عکس»


 

حدیث اسلامی چگونه به قتل رسید؟

حدیث اسلامی چگونه به قتل رسید؟

وی افزود: جسد این زن، جمعه شب در حوالی روستای بهار واقع در جاده خین عرب مشهد کشف و بـه دکتری قانونی منتقل شد. بر اساس شواهد موجود و همچنین گزارش دکتری قانونی، حدیث اسلامی بر اثر شلیک گلوله بـه سر، از فاصله نزدیک کشته و بـه قتل رسیده اسـت.

 

قاتلان حدیث اسلامی چند نفر بودند؟

قاتلان حدیث اسلامی چند نفر بودند؟

عارفی راد در خصوص این کـه آیا قاتل یک نفر بوده اسـت یا خیر گفت: تحقیقات تکمیلی و البته اعترافات همسر مقتوله نشان می‌داد کـه مظنون دیگری هم دراین جنایت شرکت داشته اسـت کـه پس از انجام مراحل قانونی، این فرد نیز صبح روز شنبه در نیشابور بازداشت و بـه مشهد منتقل شد.

 

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد با بیان این کـه نفر دومی کـه دراین قتل حضور داشته اسـت، از بستگان دور همسر مقتوله بوده اسـت، بـه شهرآرا نیوز اظهار کرد: تحقیقات ما دراین زمینه همان‌ گونه ادامه دارد. باید بـه صورت دقیق مشخص شود کـه انگیزه این دو نفر برای کشتن این خانم چه بوده اسـت.

 


مطالب مشابه: به قتل رسیدن دختر 16 ساله توسط پسر جوان در اصفهان 


 

در پایان

این کـه قتل دقیقاً توسط کدامیک از این دو متهم انجام شده اسـت هنوز مشخص نیست و تحقیقات فنی و بازپرسی از ان‌ها ادامه دارد و بـه محض تکمیل پرونده اطلاع داده خواهد شد. اما انچه تا کنون محرز اسـت این بوده کـه همسر مقتوله بـه عنوان عامل مؤثر جنایت شرکت داشته و موضوع کاملاً جنایی اسـت.

جدیدترین مطالب سایت