باند 12 نفری شیادان در تهران دستگیر شدند !

مجموعه : اخبار حوادث
باند 12 نفری شیادان در تهران دستگیر شدند !

دستگیری باند 12 نفری که تهران را بهم ریختند 

 

باند شیادان در تهران بودند که انها را بهم ریختند در ادامه می‌توانید با باند 12 نفری شیادان در تهران دستگیر شدند ! تالاب را دنبال نمایید. 

 

دستگیری باند 12 نفره در تهران , اعضای باند شیادان که در تصادف‌ هاي ساختگی، خودرا زیر خودرو های گران قیمت می‌انداختند و با این شگرد به‌عنوان مجروح به کلاهبرداری از کمپانی‌هاي بیمه می‌پرداختند با ردیابی‌هاي تخصصی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران به دام افتادند.
 
باند 12 نفری شیادان در تهران دستگیر شدند !
 
به گزارش تالاب، روز 19 شهریور امسال فردی به شعبه پنجم بازپرس دادسرای ناحیه 16 تهران مراجعه کرد تا برای دریافت دیه از بیمه بابت یک تصادف Crashمنجر به جرح در بزرگراه آزادگان دستور پرداخت بگیرد، اما بازپرس قاضی‌زاده با مطالعه پرونده و شنیدن اظهارات مرد مراجعه‌کننده متوجه تناقض‌هایي شد.
 
بعد هم با هماهنگی مأموران انتظامی حاضر در دادسرا، حسن «۲۵ ساله» و دو همراهش به نام‌هاي مهدی «۲۱ ساله» و فرشید «۲۳ ساله» دستگیر شدند و پرونده برای بررسی دقیقتر در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
آنها دربازجویی مقدماتی منکر هرجرمی شدند اما در ادامه و با بررسی سوابقشان، مشخص شد هرسه مجرم، پیشینه ایجاد تصادف‌هاي ساختگی برای دریافت ضرر از بیمه‌ها را داشته‌اند.
 
بررسی سوابق متهمان نشان داد آنها تا کنون شش بار به تهمت فریب کمپانی‌هاي بیمه و دریافت پول توسط تصادف‌هاي ساختگی منتهی به جرح دستگیر و روانه زندان شده‌اند.
 
به گزارش تالاب بدین‌ترتیب آنها با دیدن اسناد و مدارک پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشودند و ضمن اعتراف صریح به دهها فقره پرونده‌سازی و تصادف ساختگی منجربه دریافت پول از کمپانی‌هاي بیمه، دیگر همدستان و اعضای باند را نیز معرفی کردند. مهدی، دربازجویی اعتراف کرد که در بیش از ۱۸ فقره تصادف ساختگی منتهی به جرح توسط جعل برگه‌هاي دکتری قانونی با همدستی دیگر اعضای گروه، میلیونها تومان پول از کمپانی‌هاي بیمه دریافت کرده هست.
 
دیگر متهم دستگیر شده به نام حسن نیز در اعتراف‌هاي مقدماتی عنوان کرد که دست کم در ۸ پرونده به‌عنوان مصدوم تصادف‌ها، پس از جعل مدارک دکتری قانونی از سمت دیگر اعضای گروه با هویت‌هاي گوناگون اقدام به دریافت پول از کمپانی‌هاي بیمه کرده هست.
 
 فرشید نیز در اظهاراتی نمونه اعتراف کرد با خرید مدارک شناسایی متعلق به افراد معتاد و با جعل هویت‌شان و به‌عنوان شاکی در پرونده تصادف‌هاي جرحی، اقدام به دریافت پول از کمپانی‌هاي بیمه کرده هست.
 
با اعترافات هر سه متهم دستگیر شده، آنها دیگر همدستان خود و اعضای گروه به نام رجبعلی «۴۲ ساله»، امید «۲۵ ساله»، مهرداد «۳۰ ساله» و ابراهیم «۲۴ ساله» را معرفی کردند و گفتند این افراد به‌عنوان راننده خودرو های تصادفی -ساختگی- به ادارات بیمه مراجعه کرده و اقدامات نخست برای کلاهبرداری و دریافت پول از کمپانی‌هاي بیمه را انجام داده‌اند. 
 
با دستگیری چهار متهم، آنها ضمن تأیید اظهارات سه هم دست خود گفتند که فرد دیگری نیز به نام هدی «۳۶ ساله» با آنها همکاری و همدستی داشته ودر چندین فقره از تصادف‌هاي ساختگی به‌عنوان راننده ماشین، ایفای نقش کرده هست.مهدی نیز در جنوب غرب تهران دستگیر شد و ضمن اعتراف صریح به همدستی با متهمان دستگیر شده گفت که به صورت جداگانه با دو نفر از دوستانش به نام‌هاي امید «۲۵ ساله» و محسن «۳۱ ساله» اقدام به تصادف‌هاي ساختگی منتهی به جرح و دریافت پول از کمپانی‌هاي بیمه کرده‌اند. 
 
با این تفاوت که در گروه سه نفره جدید، محسن ودوستانش با شکستن اعضای بدن‌شان از جمله دست، پا و گونه اقدام به تشکیل پرونده درمراکزپزشکی قانونی کرده‌اند. 
 
ضمن این که در حال حاضر محسن به دلیل شکستگی پا، به همراه امید در بیمارستان تحت مواظبت دکتری قراردارند؛ بدین ترتیب بلافاصله محسن وامید در بیمارستان طالقانی شناسایی وهنگام ترخیص دستگیر شدند و به اداره آگاهی انتقال یافتند؛ در جریان پژوهش از این دو متهم مشخص شد محسن درآستانه دریافت دیه ۳۹۰ میلیون تومانی از بیمه بوده هست.
 
جدیدترین مطالب سایت