رابطه جنسی بازیگر ایرانی مشهور با دختر باکره جوان در تهران

مجموعه : اخبار حوادث
رابطه جنسی بازیگر ایرانی مشهور با دختر باکره جوان در تهران

رابطه جنسی بازیگر ایرانی مشهور به دختر باکره

رابطه جنسی به دختر باکره جوان توسط بازیگر معروف ایرانی جنجال بپا کرد. رابطه نامشروعی که با شکایت به دادگاه رسوایی به بار آورد.

 

دیوان عالی کشور حکم شلاق بازیگر جوان در خصوص رابطه نامشروع با یک دختر باکره را تائید کرده است. در مورد تائید حکم شلاق بازیگر جوان در خصوص رابطه نامشروع با یک دختررا دراین مطلب بطور کامل بازگو میکنیم

 

تعرض جنسی یک بازیگر به دختر باکره در تهران

یکسال قبل زنی جوان به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی همکارش مورد اذيت و اذیت قرار گرفته ‌است. این زن در توضیح انچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: من و همکارم دریک نمایش نقش زوجی را بازی می کردیم و ارتباط نزدیک بین ما باعث شد همکارم به من علاقه‌مند شود و این موضوع رابه من بگوید. اوایل ارتباط ما فقط تلفنی بود، مدتی بعد به من گفت قصد دارد با من ازدواج کند؛ چون فکر میکند خوب مرا شناخته و میتوانیم زوج خوبی باشیم.

 

بعد هم دعوتم کرد باهم به یک مسافرت برویم، من هم قبول کردم. از نظر من، ما نامزد بودیم؛ در مسافرت او به من تعرض کرد و بعد هم به من گفت ناراحت نباش؛ چون قصد دارم با تو ازدواج کنم اما چند روزبعد بی‌محلی‌‌هایش را شروع کرد و بعد هم گفت پشیمان شده ‌است و من آن زنی نیستم که او می خواهد. هنرپیشه جوان گفت: بعد از این ماجرا بود که تصمیم گرفتم شکایت کنم و موضوع رابه دادگاه بکشانم.

 

مرد هنرپیشه با شکایت این زن بازداشت و تحقیقات از وی آغاز شد. پسر جوان گفت: من قبول دارم باهم ارتباط داشتیم اما دراین ارتباط هیچ زوری در کار نبود. من اصلا نمیخواستم همکارم را مجبور به رابطه کنم و البته ارتباطی هم که ما داشتیم ارتباط تلفنی ودر حد بیرون‌رفتن بودو من گفته‌هایش را قبول ندارم. او درباره وعده ازدواج به دختر جوان هم گفت:

 

به گزارش تالاب این تصوری بود که اشتباهی برای این خانم به وجود آمد؛ البته من ابتدا به او ابراز علاقه کردم اما بعد متوجه شدم این زن کسی نیست که من خیلی دوستش داشته ‌باشم و بخواهم با او زندگی کنم و خصوصیات اخلاقی ما باهم یکی نیست؛ به‌همین‌خاطر هم به او گفتم که نمیخواهم با او ازدواج کنم و بهتر است به دنبال زندگی خودش باشد.

 

این دختر برای انتقام‌گیری از من دست به اینکار زده‌ است. با تکمیل تحقیقات، شاکی و متهم در دادگاه حاضر شدند و گفته‌هاي خودرا در جلسه رسیدگی مطرح کردند.

 

با پایان جلسه هیأت قضات وارد شور شدند و پسر هنرپیشه را در ارتباط نامشروع مجرم شناختند و به ٩٩ ضربه شلاق محکوم کردند. این رأی که از سوی دادگاه کیفری استان تهران صادر شده‌ بود، در شعبه پنجم دیوان عالی کشور تأیید شد.

 

جدیدترین مطالب سایت