تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

علت تجاوز به دختران دانشجو

دختران دانشجو و مجردی که به تنهایی برای تحصیل در شهر دیگری زندگی می کنند باید بیشتر در رابطه با دیگران دقت کنند تا دچار نقشه های‌ شیطانی افراد هوس باز نشوند. این‌ها فقط نمونه های‌ از اخبار حوادث روزنامه ها و مجلات است که در این جا خواهید خواند.

 

قتل پس از تجاوز جنسی به دختر دانشجو

پسر دانشجو که پس از تجاوز و قتل همکلاسی‌اش گریخته بود، درعملیات مشترک مأموران پلیس دو کشور دستگیر شد.اوراندو ترسرو پس از این‌که به دام افتاد تحویل ماموران پلیس امریکا شد و برای محاکمه به این کشور انتقال یافت.

 

به گزارش تالاب براساس اظهارات سخنگوی پلیس امریکا، متهم با یک دختر دانشجو در دانشگاه بینگهامتون نیویورک آشنا شده بود و پس از ورود به آپارتمان محل اقامت دخترمورد علاقه اش، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و به قتل رسانده بود.

 

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی

 

جسد هالی آندرسون که دانشجوی 22ساله رشته پرستاری بود توسط خواهرش پیدا شد.به گزارش تالاب قاتل پس از دستگیر به در بازجویی گفت با هالی در دانشگاه آشنا شدیم وقتی فهمیدم او با خواهرش به صورت مجردی زندگی می کنند به بهانه ای از او خواستم تا درخانه شان او را ملاقات کنم.

 

ان روز وقتی به خانه او رفتم فهمیدم که در خانه تنها است و از او درخواست ارتباط جنسی کردم که هالی مقاومت کرد و دریک لحظه او را خفه کردم و پس از تجاوز به او از خانه فرار کردم و کارآگاهان پس از بررسی‌های تخصصی، قاتل را شناسایی کردند.

 

اما درادامه دریافتند او به نیکاراگوئه فرار کرده است. بدین ترتیب با همکاری پلیس این کشور، متهم شناسایی و درحالی که هنوز آثار جراحت ناشی از درگیری با قربانی بر صورتش بود دستگیر شد.

 


 

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

تجاوز به دختر دانشجوی شهرستانی

حکم شلاق و تبعید پسر دانشجو که دختر شهرستانی را در خانه مجردی آزار داده بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.چهاردهم شهریور ماه امسال دختر 18 ساله ای به نام رومینا به پلیس  آگاهی رفت و از پسر دانشجو که او را فریب داده و به دام شیطانی اش انداخته بود شکایت کرد.

 

وی گفت: خانواده ام ساکن شهرستان هستند. وقتی در دانشگاه قبول شدم خانواده ام قبول کردند تا برای درس خواندن به تهران بیایم. خانواده ام یک خانه مجردی برایم اجاره کردند تا بتوانم به راحتی تحصیل کنم. اواخر اسفند ماه بود که در اینستاگرام با یک پسر جوان به نام امین آشنا شدم.او که دانشجوی «Student» رشته معماری است

 

با حرف هایش مرا فریب داد.او میگفت به من علاقمند شده و قصد دارد همراه خانواده اش به خواستگاری ام بیاید. من دراین مدت چندین بار به دیدن امین رفتم. تا این‌که آخرین بار از من خواست تا او رابه خانه ام دعوت کنم.

 

من هم پذیرفتم اما وقتی پسرجوان به خانه ام آمد بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. او تهدیدم کرد دراین باره به کسی حرفی نزدنم. بعد از این ماجرا هر چه با امین تماس گرفتم پاسخ تلفنم را نداد. به دنبال شکایت دختر جوان پلیس به ردیابی پسردانشجو پرداخت و وی بازداشت شد.

 

وقتی پزشکی قانونی آزار دختر جوان را از سوی پسر دانشجو تایید کرد پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.امین پای میز محاکمه ایستاد ولی خودش را بی گناه خواند و ادعای تازه ای مطرح کرد. این پسر گفت: قبول دارم در اینستاگرام با رومینا آشنا شدم ولی او خودش عکس های خصوصی اش را برایم فرستاد .

 

رومینا می گفت چند سال قبل پدر و مادرش را دریک سانحه رانندگی از دست داده و به تنهایی زندگی میکند. من که دلم برایش سوخته بود دراین مدت هر روز با او تماس می گرفتم و گاهی اوقات او رابه پارک یا سینما دعوت می کردم.

 

او آخرین بار خودش مرا به خانه اش دعوت کرد ولی من او را آزار نداده ام.دراین میان دختر جوان امین را دروغگو خواند و گفت: بعد از این‌که به دام شیطانی این پسر افتادم او بارها مرا تهدید به آبروریزی کرد.

 

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پسر دانشجو رابه 100 ضربه شلاق و 1 سال تبعید محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه 42 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 


 

تجاوز جنسی به دختران خوش اندام ورزشکار

به گزارش پارس ناز ,مردی که بعنوان پزشک تیم ژیمناستیک کشور ایالات امریکا فعالیت میکرد طی زمان پزشکی خود دختران بسیاری را مورد تجاوز جنسی قرار داده است. لاری ناسار پزشک تیم ژیمناستیک کشور ایالات امریکا به جرم آزار جنسی بیش از 130 زن به 60سال زندان محکوم شد.

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

تجاوز جنسی به دختران خوش اندام

 

پزشک سابق تیم ژیمناستیک کشور کشور آمریکا که به تجاوز به ژیمناست‌ های آمریکایی در سنین کم متهم شده بود به 60 سال زندان محکوم شد.

 

لاری ناسار, پزشک سابق تیم ژیمناستیک المپیک ایالات امریکا در دادگاهی در میشیگان برای هر کدام از افرادی که او را به تجاوز متهم کرده بودند به 20سال زندان محکوم شد و در کل باید 60سال را در حبس بگذراند.

 

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

تجاوز جنسی به دختران زیبا

 

او همین طور بعلت آزار رسانی به هفت دختر دیگر در ماه ژانویه به دادگاه خواهد رفت که احتمالا برای ان نیز حکمی دریافت خواهد کرد.به گزارش تالاب تجاوزهایی که ناسار به آن ها متهم شده در بین سال‌ های 1998 تا 2015 رخداد افتاده‌اند.

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

آلی ریزمن, مک کایلا مارونی و گبی داگلاس که مدالِ طلای المپیک دارند, جزو افرادی هستند که این پزشک 54ساله را متهم کرده‌اند.ناسار حداقل باید 25 سال از محکومیتش را در زندان سپری کند اما احتمال دارد تا 40سال از محکومیت زندان او اجرا شود.همین حالا حدود 130 زن علیه ناسار شکایت کرده‌ اند.

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

 


 

تجاوز به دختر 20 ساله دانشجو

تجاوز جنسی و قتل دختر دانشجو در خانه مجردی | تعرض به دختر شهرستانی

تجاوز به دختر 20 ساله دانشجو

این پسر را که در عکس فوق مشاهده می کنید 21 سال سن دارد و پس از ربودن یک دختر 20ساله دانشجو او رابه منزل مسکونی برد و در آنجا به مدت هشت ماه همانند یک حیوان به این دختر تجاوز جنسی می کرد.

 

الی برونسون بردت 21 ساله به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در میشیگان پس از ربودن همکلاسی دانشجویش او رابه مدت هشت ماه درمنزل مسکونی اش در شرق میشیگان محبوس کرده و دراین مدت مورد سوء استفاده جنسی وغیر اخلاقی خود قرار داده است.

 

 قربانی این حادثه پس از شکایت کردن از الی برونسون بردت به اداره پلیس مامورین توانستند او را دستگیری کنند.همکلاسی 20 ساله «الی» در اظهارات خود دردفتر پلیس گفت در مدت هشت ماهی که در اسارت بردت بودم مانند بردگان جنسی با من رفتار میشد.

 

در ماه های اول اسارت این دانشجو بدلیل تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های بی‌شرمانه الی برونسون بردت مورد ضرب و شتم بی‌رحمانه وی قرار می گرفت.تلاش های وی برای متواری شدن از این خانه وحشتناک بدلیل قفل و فعال بودن سیستم‌های امنیتی که توسط «بردت» فعال شده بود بی‌نتیجه می‌ماند.

 

الی برونسون و همکلاسی 20 ساله‌اش هر دو از دانشجویان دانشگاه ایسترن در شرق میشیگان بودند. بنابر حکم قاضی دادگاهی که عصر امروز برگزار شد الی برونسون بردت به اتهام تجاوز به عنف محاکمه و به 8 سال زندان محکوم شد.

 

علت تجاوز به دختران دانشجور دوری از خانواده و تنهایی است.

جدیدترین مطالب سایت