خودکشی دختر جکی چان + دخترش جکی چان را پدر بیولوژیکی خود می داند

مجموعه : اخبار حوادث
خودکشی دختر جکی چان + دخترش جکی چان را پدر بیولوژیکی خود می داند

جکی چان بازیگر مشهور جهان اینطور که در سینما موفق است در زندگی شخصی خود موفق نبوده . او پدری بی احساس و بی مسئولیتی در قبال دخترش است چیزی که در فیلم های او همیشه طوری دیگر از او دیدیم.

 

ماجرای تلخ خودکشی دخترش بر میگردد به بی محبتی جکی چان و نداشتن هیچ احساسی به دخترش است . کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، بدل‌کار و خواننده هنگ‌کنگی است جکی چان در ایران و سایر کشورها طرفداران زیادی دارد خانواده جکی چان در دوران کودکی او بسیار فقیر بودند که میخواستند جکی چان را به پزشک انگلیسی بفروشند ولی از اینکار منصرف شده و به دنبال کار به کشور استرالیا سفر نمودند در ادامه عکسهای و جزئیات خودکشی دختر جکی چان جنجال ساز شد را در سایت تالاب خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نشریه هنگ کنگی جزئیات خودکشی دختر جکی چان را منتشر کرد.

 

دختر 18 ساله این بازیگر بخاطر استرس زیاد اقدام به خودکشی کرد . جکی چان از ازدواج قبلی خود دختری 18 ساله دارد که مسئولیت او را نپذیرفته و از مادرش جدا شده است .دختر جکی چان هنرپیشه مشهور سینما دست به خودکشی زد.

 

به گزارش تالاب از اسپوتنیک، « اتا نگ » 18 ساله که دختر جکی چان و الین نگ ملکه سابق زیبایی کنکور «زیباترین دوشیزه آسیا» است، پس از تلاش خودکشی، در بیمارستان بستری شد.

خودکشی دختر جکی چان + دخترش جکی چان را پدر بیولوژیکی خود می داند

 

اتا در روز 31 ماه مارس همراه دوستان مادرش برای استراحت راهی تایلند شد، اما 2 آوریل به هنگ کنگ برگشت ودر بیمارستان بستری شد.

 

به گزارش تالاب مطابق با اخبار تأیید نشده، اتا در حالت استرس زیاد سعی کرد خودکشی کند. نشریه دیگر هنگ کنگی « Ming Pao » اطلاع داد که بعضی از کاربران اینترنت درسال گذشته به « پست » هاي اتا توجه کردند که در باره خودکشی بود.

 

رابطه جکی چان و الین نگ که در کنکور ملکه زیبایی «زیباترین دوشیزه آسیا» درسال 1990 میلادی برنده شد، درسال 1998 میلادی آغاز شد اما خیلی سریع به اتمام رسید . جکی چان این ارتباط را اشتباه نامید و دخترش راکه در ژانویه سال 1990 میلادی متولد شد بعنوان فرزند خود قبول نکرد.

 

اتا گفت: ستاره سینما را فقط بعنوان پدر بیولوژیکی خود حساب میکند و هیچ گونه احساس خویشاوندی نسبت به وی ندارد. رابطه اتا و مادرش نیز ساده نیست. بارها پلیس Police در اختلاف خانوادگی بین اتا و ایلن نگ دخالت کرده است.

 

حتما بخوانید:

بیوگرافی جکی چان

آزاد شدن پسر جکی چان از زندان (عکس)

جکی چان بازیگر محبوب و مشهور جایزه اسکار دریافت کرد

جدیدترین مطالب سایت