دختری که برده جنسی داعشی ها بود !

مجموعه : اخبار حوادث
دختری که برده جنسی داعشی ها بود !

برده جنسی دختری توسط داعشی ها 

 

حیثا شانکال اسم یک دختر ایزدی است که پس از حمله گروه تروریستی داعش وی به سختیهای بسیار زیادی رسید در ادامه می‌توانید با نگاهی به دختری که توسط داعشی ها به تجاوز رسیده بود تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب نزدیک به سه سال توسط گروه تروریستی داعش به اسارت گرفته شده بود. اسارتی که برای او توام با بردگی جنسی بوده است. و حالا با پاکسازی عراق از گروه تروریستی داعش به منزل بازمی‌گردد اما یک هدف بزرگ دارد. گفت: به منزل برمی‌گردم تا از گروه تروریستی داعش انتقام بگیرم 

 
به گزارش تالاب، حیثا شانکال دختر ایزدی عراقی درسال 2014 که گروه تروریستی داعش در حملات وحشیانه خود مردم این کشور را تار و مار می کرد همراه صدها زن و کودک دیگر ایزدی دزدیده شد. 

 

زمانیکه گروه تروریستی داعش کوه‌هاي سنجار را محاصره کرده بود حدود 50 هزار نفر از مردمی که عضوی از گروه‌ها و قومیت‌هاي مذهبی بودند برای مدت‌هاي طولانی تحت اذيت و اذیت این تروریست‌ها قرار گرفتند. 

 
مردان به قتل رسیدند، پسرها دستگیر شدند و بعنوان نیروهای کودک و نوجوان توسط داعشی‌ها آموزش داده شدند؛ زنان و دختران هم بعنوان برده‌هاي جنسی به تصرف داعشی‌ها درآمدند. 

 

حیثا در ادامه گفت: زمانیکه در سنجار قتل عام انجام شد،‌من یکی ازآن کسانی بودم که توسط گروه تروریستی داعش دزدیده و به اسارت گرفته شدم,.
 

 

او یکی از صد‌ها دختر ایزدی بود که بعنوان برده جنسی تحت عنوان “خلافت” خرید و فروش می ‌شد. 
 
“من را فروختند و خریدند” 

زمانیکه بالاخره حیثا آزاد شد،‌ نیروهای ناجی،‌ وی را به سنجار،‌ شهری که منزل‌اش بود بازگرداندند.
 

 
حیثا از همه ی اتفاقاتیکه از سر گذرانده خسته بود اما این خستگی علت بر این نمی‌شد که برای انتقام پا پیش نگذارد.
 

 

او به یک واحد مقاومت زنان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش پیوست. 
 

“من از این که می دیدم، واحدی از زنان برای محافظت از سنجار تشکیل شده غافلگیر شدم,. اما به این گروه پیوستم تا بتوانم از گروه تروریستی داعش انتقام بگیرم. حالا هم این اسلحه رابه دست گرفته‌ام تا از ابو حسن، ابو یوسف و ابو سعد انتقام بگیرم. همان‌هایي که من را شکنجه دادند. همان‌ هایي که تعداد زیادی از مادران را شکنجه دادند.”

 

زمانی که در تابستان 2014 گروه تروریستی داعش سنجار را اشغال کرد حدود 9900 ایزدی کشته و یا دستگیر شدند.
 

 
دراین بین حدود 3100 نفر به قتل رسیدند. البته این کشتار به وحشیانه‌ترین حالت ممکن اتفاق افتاد. انها یا سر بریده شدند یا زنده زنده در آتش سوختند.
 

 

حالا زنان ایزدی به خونخواهی رنج‌هایي که برده‌اند، عزیزانی که از دست داده‌اند و برای دفاع از سرزمین پدری‌شان روزهای بردگی را فراموش کرده‌ و اسلحه به دست گرفته‌اند و برای انتقام از گروه تروریستی داعش آماده‌اند.

 

جدیدترین مطالب سایت