دختر جوان طعمه هوس های پسر جوان کرجی شد + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
دختر جوان طعمه هوس های پسر جوان کرجی شد + عکس

دختری جوان لعمه هوس های پسر جوان کرجی شد

دختر جوان جنوبی گرفتار نقشه شوم پسر جوان کرجی شد . پسری شیطان صفت که قصد تجاوز به دختر جنوبی را داشت دستگیر شد. دختری که مدل است و توسط یک پسر به وی تجاوز صورت گرفته و اکنون نادم و پشیمان است که چرا به کرج آمده است. شامگاه هشتم خرداد 94 دخترجوانی وحشت‌زده و با صدای بلند از کارکنان یک سفره‌خانه در فردیس کرج برای نجاتش از دست یک پسر کمک خواست.

 

تجاوز جنسی به دختر جنوبی به گزارش تالاب همان موقع چند مرد با شنیدن فریادهای او بطرف پراید مشکی دویدند، بهمین خاطر راننده نتوانست دختر جوان را همراه خود ببرد و با سرعت پا به فرار گذاشت. با اعلام این ماجرا به مرکز فوریت‌هاي پلیس 110، بلافاصله گشت پلیس برای تحقیق و بررسی دراین باره به سفره‌خانه اعزام شد.

 

دختر جوان در حالی‌که بشدت اشک می‌ریخت، مدعی شد که از جنوب کشور به کرج سفر کرده اما طعمه هوس‌هاي شوم پسر شیطان‌صفت شده است.به‌دلیل حساسیت موضوع، شاکی به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت. نگار -26 ساله- که خودرا مدل لباس معرفی میکرد،

 

گفت: دوستم «سارا» به‌بهانه بازی در ویدئو کلیپ یک خواننده سرشناس زیرزمینی، مرا با پسر 25 ساله‌اي به‌نام «پاشا» آشنا کرد و ما از طریق پیام‌هاي تلگرامی باهم ارتباط گرفتیم. تنها 3 روز پس از آشنایی‌مان، «پاشا» مرا به بهانه بازی در فیلم به تهران دعوت کرد. حتی برایم بلیت هواپیما هم فرستاد.

 

بعد هم با یکی از بستگانم در تهران قرار گذاشتم تا چند روزی میهمان‌شان باشم. بهمین خاطر با خیالی آسوده در فرودگاه مهرآباد از هواپیما پیاده شدم.طبق هماهنگی‌قبلی پاشا در فرودگاه منتظرم بود، بعد هم به بهانه بازی در کلیپ با خودروی او راهی محل فیلم برداری شدیم.

 

پس از طی 45 دقیقه او مرا به آپارتمانی رساند که ادعا می کرد محل فیلم برداری است. همان موقع با تعجب پرسیدم چرا سایر هنرمندان و عوامل فیلم نیامده‌اند که او گفت: تا آماده شوی، بقیه از راه میرسند. حدود نیم‌ساعت در پذیرایی منتظر ماندم که این سکوت مرموز باعث وحشتم شد.

 

تا این که «پاشا» با وضعیتی نامناسب در برابرم ظاهر شد ودر حالی‌که در را قفل کرد، مرا با ضرب و شتم به یکی از اتاق‌ها کشاند و به‌طور وحشیانه‌اي مورد اذيت و اذیت قرار داد. دختر جوان با ناراحتی ادامه داد: من و او هیچ رابطه دوستی و آشنایی نداشتیم و فقط به‌عنوان هنرور، به تهران سفر کردم.

 

به گزارش تالاب بعد ازآن «پاشا» مرا با تهدید سوار خودرواش کرد و میدانستم سرنوشتی شوم در انتظارم است. با این حال لحظه خروج از آپارتمانش، مخفیانه از نمای بیرون ساختمان عکس گرفتم. تا این که در خیابان وقتی سرعت ماشین کم شد، از فرصت استفاده کردم و از ماشین بیرون پریدم و فریاد زنان کمک خواستم.

 

بدین‌ترتیب با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای فردیس، «نگار» به دکتری قانونی کرج معرفی شد که اذيت و اذیت‌اش و چندین مورد جراحت وی مورد تأیید قرار گرفت. این در حالی بود که او از پسر شیطان صفت به اتهام اذيت و اذیت به عنف و تهدید به انتشار فیلم شکایت کرد ودر حالی‌که هویت واقعی و محل دقیق زندگی «پاشا» را نمی دانست، خواستار دستگیری او شد.

 

با این حال محل زندگی «پاشا» در منطقه فردیس شناسایی شد و دختر جوان با بیان جزئیات داخل آپارتمان، وضعیت آن محل را شرح داد و پرینتی از چت‌هاي چند روز گذشته خود با او را در اختیار بازپرس پرونده قرار داد و به شهر خود بازگشت. سپس آپارتمان پاشا به‌طور نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت تا این که حدود یک ماه بعد او دستگیر و با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی بازداشت شد.

 

از سوی دیگر «نگار» که پس از بازگشت به خانه پدری به‌خاطر ضربه شدید روحی بشدت افسرده شده بود، یک شب خودرا حلق‌آویز کرد و دچار مرگ مغزی شد. اما زندگی نباتی او در بیمارستان، 2 ماه طول کشید و سرانجام پزشکان، مرگ قطعی‌اش را اعلام کردند.

 

با مرگ غم‌انگیز دختر جوان پرونده در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری «1» کرج قرار گرفت. سپس قاضی «هدایت رنجبر» رئیس دادگاه به لحاظ حساسیت موضوع دستور بررسی دقیق ماجرا را صادر کرد.

 

بازجویی از واسطه آشنایی

با تقاضای وکیل خانواده نگار، دستور نیابت قضایی برای تحقیق از «سارا» و چگونگی آشنایی‌اش با «پاشا» و معرفی «نگار» به وی صادر شد. دختر جوان نیز اظهار کرد: «پاشا» از بستگان یکی از دوستانم بودو 2 سال پیش در تهران باهم آشنا شدیم. او در اولین دیدارمان از من خواستگاری کرد

 

و قرار شد شرایط ازدواج‌مان را فراهم کند. «پاشا» ادعا میکرد در زمینه تهیه و تولید ویدئوکلیپ برای خوانندگان زیرزمینی فعالیت دارد و برای مدل نیاز به دختری جذاب و خوش قیافه دارد. از آنجا که «نگار»، مدل مانتو بود با او تماس گرفتم و بعد هم او رابه «پاشا» معرفی کردم و 3 روزبعد راهی تهران شد.

 

اما همان شب با پیام‌هایي تلخ وتکان دهنده، ادعا کرد مورد تجاوز قرار گرفته و مرا لعنت کرد. این در حالی است که وقتی از «پاشا» سراغ «نگار» را گرفتم، گفت او رابه کارگردان و گریمور معرفی کرده ودر حال آماده شدن است.

 

محاکمه متهم

هم زمان با تکمیل تحقیقات جنایی، متهم پرونده برای محاکمه از زندان به دادگاه منتقل شد.در ابتدای جلسه، اولیای دم دختر جوان خواستار اعدام عامل جنایت سیاه شدند.سپس قاضی «هدایت رنجبر» – رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری کرج خطاب به متهم گفت: «نگار» شب حادثه پیام‌هایي

با «سارا» مبادله کرده که حکایت از اذيت و اذیت دارد، ضمن این که دکتری قانونی هم تأیید کرده است. پس از دستگیری نیز اقرار کردی او رابه خانه‌ات بردی و «نگار» نیز جزئیات داخل خانه‌ات را بازگو کرده است. حالا چه دفاعی داری؟

 

من در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارم و گاهی نیز در کار موسیقی‌ام.

 

آیا مجوز ساخت فیلم و کلیپ داری؟

زیرزمینی فعالیت دارم و کسی مجوز نمیدهد.

 

چرا دختر جوان رابه خانه‌ات کشاندی؟

وقتی در فرودگاه او را دیدم، با عکس‌هاي اینستاگرامش تفاوت داشت و او را نپسندیدم. پشیمان شدم و به او گفتم به شهرش برگردد اما او گفت: من مدلم و وقتم را گرفتی و باید هزینه‌هایم را بدهی. حالت عادی نداشت بهمین خاطر او رابه خانه‌ام بردم تا استراحت کند

.

اما در همان شب به یکی از دوستانت در فضای مجازی پیام داده‌اي که «نگار» را اذيت داده‌اي؟

 

قصد داشتم سربه‌سر دوستم بگذارم تا حساس شود.

 

جراحت‌هاي «نگار» حکایت از مقاومت او در برابر خواسته‌ات دارد.

 

من بی‌خبرم.

در ادامه دادگاه، وکیل مدافع «پاشا» ادعای تازه‌اي را مطرح کرد. وی برای نجات موکلش از مجازات گفت: «پاشا» از سال 88 بدلیل اختلال خلقی در بیمارستان‌هاي مختلف روانپزشکی تحت درمان بوده و بدلیل مشکلات روحی از خدمت سربازی معاف شده است.

 

درسال 90 هم دکتری قانونی اعلام کرده وی مبتلا به افسردگی و اختلال شخصیت مزمن است که می تواند دوره‌هاي جنون کوتاه‌مدت ایجاد کند. بنابر این «پاشا» دراین ماجرا مسئول اعمال و رفتار خود نبوده و به خاطر وضعیت روحی‌اش، تقاضای فوری آزادی و درمانش را دارم.

 

پس از پایان جلسه محاکمه، قاضی رنجبر، «پاشا» رابا قرار بازداشت موقت به زندان فرستاد و از کمیسیون روانپزشکی خواست در‌خصوص وضعیت روحی متهم و این که زمان وقوع جرم مسئول اعمال خود بوده یا خیر نظر بدهند.

 

همچنین دادگاه دستور تشکیل پرونده شخصیت متهم را صادر کرد تا از وضعیت خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی‌اش هم گزارشی تهیه شود.

 

جدیدترین مطالب سایت