گروگانگیری ۵ و تجاوز جنسی به زن جوان و تهیه فیلم و عکس

مجموعه : اخبار حوادث
گروگانگیری ۵ و تجاوز جنسی به زن جوان و تهیه فیلم و عکس

5 ساعت تجاوز جنسی به دختر جوان و تهیه فیلم و عکس

2 پسر جوان در اقدامی شیطانی دست به حرکتی بسیار عجیب زده که دراین پست خواهید خواند. 2 پسر به خاطر طلب 1 میلیون تومانی خود، نامزد مرد بدهکار را دزدیده و ۵ ساعت گروگان گرفته و از او فیلم هاي‌ غیر اخلاقی تهیه نمودند.

 

دختر جوان سوار بر موتور نامزدش شد تا به همراه او و یکی از دوستانش به خانه برود. اما در زیر گذر پل شهید رجایی تهران دو مرد از خودروی پژو 206 پیاده شدند.

 

مردان ناشناس قمه به دست دو مرد موتور سوار را تهدید کرده و به زور دختر جوان را سوار ماشین کرده و متواری شدند.

 

به گزارش تالاب پریسا عصر همان روز با پلیس تماس گرفت و از گروگانگیری ۵ ساعته‌اش توسط مردان پژو سوار خبر داد. دختر جوان گفت: ۵ ساعت قبل دو مرد جوان مرا ربودند و به خانه‌اي که پاتوق مواد فروشان بود بردند.

 

انها مرا در اتاقی حبس کرده و پس از اذيت و اذیت و تهیه فیلم‌هاي‌ سیاه آزادم کردند. من از مردان پژو سوار به خاطر آدم‌ربایی و اذيت و اذیت شکایت دارم.

گروگانگیری ۵ و تجاوز جنسی به زن جوان و تهیه فیلم و عکس

با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز شد. در اولین گام کارآگاهان با راهنمایی‌هاي‌ دختر ۲۸ ساله راهی خانه شیطانی شدند. با ورود به خانه انها مرد میانسالی را بازداشت کردند.

 

مرد میانسال در تحقیقات گفت: این خانه متعلق به من است اما نمی دانم در این جا چه اتفاقی رخ داده است. من از چند روز قبل به کمپ ترک اعتیاد رفته بودم. دراین مدت خانه دست پسرم- شایان- بود.

 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به سراغ شایان رفته و وی را بازداشت کردند. شایان در تحقیقات اولیه منکر ماجرا شد اما زمانی که با دختر جوان رو به رو شد به آدم ربایی اعتراف کرد. او گفت: من و دوستم اعتیاد به مواد مخدر داریم.

 

با نامزد پریسا هم سر خرید و فروش مواد آشنا شدیم. گاهی اوقات در پاتوقی که دور هم جمع می‌شدیم او مواد می‌آورد و داد و ستد داشتیم. تا این‌که آرش – نامزد پریسا – به من یک میلیون تومان بدهکار شد.

 

چند باری به سراغش رفتم و پولم را خواستم اما هر بار بهانه آورد. برای این‌که پولم را از آرش بگیرم موضوع رابا دوستم در بین گذاشتم. به این نتیجه رسیدیم که پریسا را برباییم و با تهدید از آرش پول بگیریم.

 

روز حادثه به کمین او نشستیم و زمانی که آن ها در حال عبور بودند راه را سد کردیم. با ربودن دختر جوان وی را به مخفیگاهمان بردیم و با آرش تماس گرفتیم.

 

وی را تهدید کردم که اگر یک میلیون تومان را برنگرداند فیلم‌هایي راکه از نامزدش گرفته‌ام در فضای مجازی منتشر می کنم. آرش مدام از ما مهلت می خواست وقتی اوضاع را چنین دیدیم پریسا را رها کردیم.

 

با اظهارات متهم، همدستش نیز بازداشت شد و تحقیقات دراین خصوص ادامه دارد.

 

منبع : ایسنا


 

گروگانگیری ۵ و تجاوز جنسی به زن جوان و تهیه فیلم و عکس

تجاوز به دختر 11 ساله در خانه مجردی پسر جوان

پسری جوان در ایندیانا به اتهام تجاوز Rape به دختری 11 ساله دستگیر شد.

 

طبق گزارش تالا به نقل از  پلیس، تراویس مک آدامز 21 ساله پس از این‌که با قربانی در برنامه دوستیابی آشنا شد به او پیشنهاد همخوابی داد و زمانی که موافقت دختر جوان را مشاهده کرد با یک قرار عاشقانه وی را به خانه اش دعوت کرد.

 

تروایس در ادامه گفت که قربانی در آشنایی اولیه به او گفته بود که دختری 17 ساله است و با استفاده از عکس هاي‌ فوتوشاپی خودرا دختری زیبارو معرفی کرد اما زمانی که به خانه اش آمد با دختری خردسال در حالی‌که یونیفرم مدرسه پوشیده بودو چهره اي ساده و معمولی داشت مواجه شد.

 

وی بدلیل عصبانیت زیاد به خاطر دروغ هاي‌ دختر وی را با ضرب و شتم مورد تجاوز قرار داد و قربانی بدلیل خشونت جنسی وارد شده با کوباندن یک گلدان به سر تراویس وی را بیهوش و پا به فرار Escape گذاشت.

 

قربانی پس از فرار با در بین گذاشتن موضوع تجاوز تراویس به خانواده اش باعث دستگیری او توسط ماموران پلیس Police شد. در حال حاضر متهم در بازداشت است تا پس از تکمیل پرونده جلسه دادگاهش بزودی برگزار شود.

 

عواقب چنین رفتاری جز پشیمانی و فلاکت و نابودی چیزی نیست ! از مطالب دیگر ما در سایت تالاب دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت