عروسی که مادرشوهرش را به قتل رساند !

مجموعه : اخبار حوادث
عروسی که مادرشوهرش را به قتل رساند !

عروسی سیاه بختی که 13 سال از زندگیش را در زندان به سر برده است، تنها بارضایت شوهرش آزاد می‌شود و به کانون زندگی بر می‌گردد.

 

به گزارش تالاب به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ كبری رحمانپور معروف به عروس سیاه بخت، متهم است ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز یكشنبه ۵ آبان سال ۷۹ در آپارتمانی واقع در خیابان نیاوران به دنبال اختلاف با همسر ۵۵ ساله اش در غیاب او، مادرشوهر ۷۵ ساله اش را با ضربات كارد از پای در آورد.

 

عروسی که مادرشوهرش را به قتل رساند !

قتل مادرشوهر به دست عروس

 

كبری كه در آن زمان 20 ساله بود در جریان تحقیقات گفت: من‌ دختری‌ 18 ساله‌ بودم‌ و خانواده‌ فقیری‌ داشتم‌. شوهرم که ‌مردی میانسال‌ از یک‌ خانواده‌ مرفه‌ بود به‌خواستگاری‌ام ‌آمد و با آنکه‌ پدر بیمار و از کار افتاده‌ام ‌مخالفت ‌می‌کرد، من‌ تن به ‌این‌ ازدواج ‌دادم ‌تا باری‌ از دوش ‌خانواده‌ام‌ بردارم‌. 

 

شوهرم‌ علیرضا قبلا ازدواج‌ کرده‌ بود و پسری‌ 18ساله‌داشت‌، تصمیم‌گرفتم ‌با همه‌ مشکلات‌ بسازم ‌ولی‌ با مادر شوهرم دچار اختلاف شدم. این اختلافات تا جایی پیش رفت که یک روز با هم درگیر شدیم. در این درگیری نفهمیدم چطور شد که چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد.

 

عروسی که مادرشوهرش را به قتل رساند !

قتل مادرشوهر

 

شعبه ۱۶۰۸ سابق دادگاه جنایی به ریاست قاضی همتیار، پس از برگزاری ۴ جلسه محاكمه و شنیدن دفاعیات كبری و وكیل مدافعش، با توجه به درخواست اولیای دم و عدم گذشت آنان درباره قتل مادرشان، حكم به قصاص نفس – اعدام – كبری رحمانپور داد. قضات دیوان عالی كشور پس از رسیدگی به پرونده مطروحه، اعتراض كبری را وارد ندانستند و حكم قصاص وی را تأیید كردند.

 

حال حاضر با توجه به اینکه تنها شوهر کبری تقاضای قصاص دارد، امید واریم این موضوع برطرف شده و کبری پس از 13 سال رنگ آزاد زندگی کردن را مجدد ببیند.

 

جدیدترین مطالب سایت