تجاوز به بازیگر زن سینما توسط همکارش در سفر

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز به بازیگر زن سینما توسط همکارش در سفر

تجاوز به بازیگر زن 

چند روز پیش بازیگر زن از همکارش شکایت می کند و مدعی می‌شود که وی به او تعرض جنسی کرده هست .

 

زني جوان به پليس مراجعه کرد و مدعي شد از سوي همکارش مورد آزار و اذيت قرار گرفته ‌هست. اين زن در توضيح انچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت:

 

من و همکارم در يک نمايش نقش زوجي را بازي مي‌کرديم و ارتباط نزديک بين ما باعث شد همکارم به من علاقه‌مند شود و اين موضوع را به من بگويد. اوايل ارتباط ما فقط تلفني بود، مدتي بعد به من گفت قصد دارد با من ازدواج کند؛ چون فکر مي‌کند مفید مرا شناخته و مي‌توانيم زوج خوبي باشيم.

 

بعد هم دعوتم کرد با هم به يک مسافرت برويم، من هم قبول کردم. از نظر من، ما نامزد بوديم؛ در مسافرت او به من تعرض کرد و بعد هم به من گفت ناراحت نباش؛ چون قصد دارم با تو ازدواج کنم اما چند روز بعد بي‌محلي‌‌هايش را شروع کرد و بعد هم گفت پشيمان شده ‌هست و من آن زني نيستم که او مي‌خواهد.

 

بعد از اين ماجرا بود که تصميم گرفتم شکايت کنم و موضوع را به دادگاه بکشانم.

 

مرد هنرپيشه با شکايت اين زن بازداشت و تحقيقات از وي آغاز شد.

تجاوز به بازیگر زن سینما توسط همکارش در سفر

پسر جوان گفت:

من قبول دارم با هم ارتباط داشتيم اما در اين ارتباط هيچ زوري در کار نبود. من اصلا نمي‌خواستم همکارم را وادار به رابطه کنم و گرچه ارتباطي هم که ما داشتيم ارتباط تلفني و در حد بيرون‌رفتن بود و من گفته‌هايش را قبول ندارم.

 

او درمورد وعده ازدواج به دختر جوان هم گفت:

اين تصوري بود که اشتباهي براي اين خانم به وجود آمد؛ گرچه من ابتدا به او ابراز علاقه کردم اما بعد متوجه شدم اين زن کسي نيست که من خيلي دوستش داشته ‌باشم و بخواهم با او زندگي کنم و خصوصيات اخلاقي ما با هم يکي نيست؛ به‌همين‌خاطر هم به او گفتم که نمي‌خواهم با او ازدواج کنم و بهتر هست به دنبال زندگي خودش باشد.

 

به گزارش تالاب اين دختر براي انتقام‌گيري از من دست به اين کار زده‌ هست. با تکميل تحقيقات، شاکي و متهم در دادگاه حاضر شدند و گفته‌های خود را در جلسه رسيدگي مطرح کردند.

 

با پايان جلسه هيأت قضات وارد شور شدند و پسر هنرپيشه را در ارتباط نامشروع مجرم شناختند و به 99 ضربه شلاق محکوم کردند. اين رأي که از سوي دادگاه کيفري استان تهران صادر شده‌ بود، در شعبه پنجم ديوان عالي کشور تأييد شد.

جدیدترین مطالب سایت