ماجرای زندگی مخفیانه قاتلی در تهران

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای زندگی مخفیانه قاتلی در تهران

زندگی مخفیانه قاتل افغانی در تهران

 

قتل پدر زن , مردی که بعد از قتل پدرزنش در افغانستان بطور غیرقانونی به ایران آمده بود، در مخفیگاهش بازداشت و تحویل پلیس اینترپل شد.

 

به گزارش تالاب هفته قبل یک تبعه افغان با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بازداشت داماد جوان خانواده‌شان به انگ قتل پدرش کمک خواست.

 

قتل و زندگی در تهران , وی به افسر پژوهش گفت: دامادمان از چندی پیش با خواهرم گریبانگیر اختلاف شده بود. دامنه این اختلاف و درگیری به منزل پدری‌مان در ولایت کاپیسا در افغانستان نیز کشیده شد. سرانجام خواهرم قهر کرد و به منزل پدری‌ام آمد. دامادمان سعی نمیکرد به اختلاف و درگیری با خواهرم پایان دهد.

 

شاکی ادامه داد: او 21 خرداد سال جاري به منزل پدری‌ام آمد. هر چه خانواده‌ام با او حرف زدند که اخلاق و رفتارش را تغییر دهد، بی‌نتیجه بود. او آن روز سلاحی همراه داشت و می خواست به خواهرم شلیک کند که نتوانست. بعد با پدرم درگیر شد.

 

به گزارش تالاب در جریان این درگیری، دین‌محمد با قنداق سلاح ضربه‌هایي به سر پدرم زد و با مجروح کردن وی و تهدید کردن همسرش و بقیه اعضای خانواده فرار کرد. پدرمان رابه بیمارستان منتقل کردیم که او به‌علت شدت جراحات فوت کرد. ولایت را جستجو کردیم، اما ردی از او نبود.

 

وی گفت: چون دامادمان پیش از این نیز به‌طور غیرقانونی برای کار به ایران در معاشرت بود‌ احتمال دادم به تهران آمده باشد. چند هفته پیش برای یافتن او به تهران آمدم و پس از جست‌وجوی فراوان توسط همشهری‌هایم توانستم ردی از او در خیابان فلسطین تهران به‌دست بیاورم. متوجه شدم, نگهبان یک کمپانی در همان محل هست. اکنون میخواهم برای بازداشت او کمکم کنید.

 

ماموران در جریان تحقیقات به استعلام از پلیس بین‌الملل پرداختند که معلوم شد گفته‌هاي شاکی صحت دارد و پرونده در تماس با قتل پدر وی در پلیس کابل تشکیل شده و پلیس افغانستان در جست‌وجوی داماد خانواده بوده که تا کنون پیروز به یافتن او نشده هست.

 

ماموران با خاطرجمعی از هویت عامل جنایت، موضوع رابه قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند که با هماهنگی قضایی داماد جنایتکارتحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش در محل کارش در خیابان فلسطین تهران بازداشت شد.

 

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و با انکار قتل پدرزنش گفت: من هیچ درگیری‌اي با مقتول نداشتم. نمیدانم او چطور فوت شده هست. دی ماه 93 همسر و فرزندم را غیرقانونی به ایران آوردم و مدتی در آنجا بودم و کار می کردم. اما برای اقامت در ایران و اجازه کار باید مجوز اقامت میگرفتم که نشد. چندی پیش با همسرم به اختلاف برخوردم.

 

وی افزود: همسرم با من درگیر شد و نزد خانواده‌اش بازگشت. من در دوران قتل پدرزنم در شهر کابل بودم تا روادید کار برای ایران را دریافت کنم، اما پیروز نشدم. من به مقابل منزل او نرفتم و باعث مرگ وی نشدم. من چون با همسرم اختلاف داشتم خانواده‌اش برای انتقام‌گیری می خواهند قتل رابه گردن من بیندازند.

 

با دقت به اینکه این جنایت در افغانستان رخ داده بود، قرار شد متهم به قتل توسط پلیس بین‌الملل برای تحقیقات به کشور خودش بازگردانده شود.

 

جدیدترین مطالب سایت