قتل هولناک عروس مطلقه !

مجموعه : اخبار حوادث
قتل هولناک عروس مطلقه !

قتل هولناک عروس مطلقه !

حدود ۱۰ روز پس از کشف جسد سوخته یک زن جوان در مشهد، عامل این جنایت هولناک با دستورات صریح قضایی دستگیر شد و به قتل عروس مطلقه اش اعتراف کرد.

 

حوادث – به گزارش تالاب ، بیست و هشتم اردیبهشت ماه گذشته، جسد سوخته زنی حدود ۲۰ تا ۲۵ ساله داخل چاله ای در اطراف روستای چهاربرج مشهد در حالی کشف شد که بررسی ها نشان می داد عامل یا عاملان جنایت، پس از قتل زن جوان، جسد او را به محل کشف منتقل کرده اند و با ریختن خار و خاشاک و بنزین آن را به آتش کشیده اند.

 

با توجه به سرنخ هایی که در محل کشف جسد به دست آمد، قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) با صدور دستوراتی از کارآگاهان پلیس خواست تا هر چه زودتر، عملیات تخصصی خود را برای شناسایی هویت جسد آغاز کنند.

 

هنوز چند روز از ماجرای قتل نگذشته بود که کارآگاهان با استفاده از یک سری فعالیت های اطلاعاتی موفق شدند هویت مقتول را شناسایی و محل سکونت او را مشخص کنند.

 

این گزارش حاکی است: قاضی ویژه قتل عمد که احتمال می داد جنایت مذکور خانوادگی است از کارآگاهان خواست تا تحقیقات خود را روی بستگان و افراد نزدیک و مرتبط با مقتول متمرکز کنند.

 

بررسی های کارآگاهان که با نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه داشت بیانگر آن بود که زن جوان (مقتول) حدود یک ماه قبل از همسرش طلاق گرفته است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به ریشه یابی ماجرای طلاق و بازجویی از بستگان وی بپردازند.

 

در این میان یکی از بستگان مقتول که پدرشوهر وی نیز بود وقتی در بازجویی ها دچار تناقض گویی شد مورد ظن قوی کارآگاهان قرار گرفت. بنابراین به دستور مقام قضایی این مرد ۵۳ ساله بازداشت و در پلیس آگاهی مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت.

 

وی که در ابتدا سعی می کرد خود را بی خبر از همه چیز نشان بدهد وقتی در پاسخ به سوالات عاجز ماند به ناچار لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک را فاش کرد.

 

متهم این پرونده جنایی گفت: پس از آن که عروسم طلاق گرفت مرتب برای من ایجاد مزاحمت می کرد. او حتی تهدید می کرد که آبرویم را می برد! من که دیگر از تهدیدهای او خسته شده بودم یک روز تصمیم به قتل او گرفتم.

 

روز حادثه به عروسم گفتم بیاید تا او را نزد فرزندش ببرم تا او را ببیند. با این بهانه با او قرار گذاشتم. پس از آن نیز یک بطری نوشابه خانواده را پر از بنزین کردم و داخل خودروام گذاشتم.

 

این مرد ۵۳ ساله در ادامه اعترافات هولناک خود افزود: وقتی عروسم سر قرار آمد او را سوار کردم و به سمت میدان مهدی آباد در منطقه مهرآباد مشهد رفتم و از آن جا وارد کمربندی بزرگ حاشیه شهر شدم. وقتی به نزدیکی پاسگاه هلالی و تقاطع غیرهمسطح رسیدم فرمان خودرو را به سمت شانه خاکی جاده پیچاندم و در نقطه ای متوقف شدم تا لحظاتی را استراحت کنیم.

 

وی اضافه کرد: در یک لحظه که حواس او پرت بود و من نقشه قتل را در سر می پروراندم ناگهان چند ضربه با مشت به سرش کوبیدم. او که گیج شده بود روی زمین افتاد. پس از آن نیز پیکر او را داخل چاله ای انداختم.

 

مقداری خار و خاشاک روی او ریختم سپس بنزین را از داخل خودرو برداشتم و او را به آتش کشیدم تا شناسایی نشود و ماجرای قتل پنهان بماند.

 

متهم این پرونده در پاسخ به این سوال که وقتی او را به آتش کشیدی زنده بود یا نه؟

گفت: نمی دانم اما وقتی مشت ها را زدم او دیگر بی حرکت روی زمین افتاد! گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات متهم، وی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی موحدی راد، در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری درباره زوایای پنهان دیگر این پرونده جنایی انجام شود. شایان ذکر است: خبر کشف جسد سوخته در تاریخ 92.2.29 در روزنامه به چاپ رسید.

 

سابقه خبر

بعدازظهر بیست و هشتم اردیبهشت ماه گذشته، شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰، از وجود جسد سوخته ای در اطراف روستای چهاربرج و در نزدیکی کمربندی شمالی مشهد خبر دادند.

 

در پی دریافت این خبر قاضی ویژه قتل عمد به همراه کارآگاهان پلیس جنایی در محل کشف جسد حضور یافت و بدین ترتیب تحقیقات قضایی و پلیسی درباره این جنایت آغاز شد.

 

پی گیری این پرونده جنایی با صدور دستوراتی از سوی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) به گروهی از کارآگاهان دایره ویژه قتل عمد سپرده شد و کارآگاهان با راهنمایی های قاضی موحدی راد پس از گذشت حدود ۱۰ روز از این ماجرا، موفق شدند عامل این جنایت را که پدرشوهر مقتول بود دستگیر کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت