پدر معتاد در خراسان‌ شمالی فرزند 7 ساله‌اش را کشت !

مجموعه : اخبار حوادث
پدر معتاد در خراسان‌ شمالی فرزند 7 ساله‌اش را کشت !

اعتیاد بلای خانمان سوز !

بیشتر پرونده هاي‌ قضایی کشور را کـه بررسی کنیم شخص مجرم دچار اعتیاد بوده اسـت و شاید یکی از اصلی ترین علت هاي‌ بالا رفتن جرم و جنایت همین اعتیاد میباشد.

 

فرمانده انتظامی استان‌خراسان‌ شمالی از دستگیری فردی کـه اقدام بـه قتل و زخمی کردن فرزندان 7 و 12 ساله‌اش کرده بود در فاروج خبر داد.

 

بـه گزارش تالاب بـه نقل از ایلنا، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت هاي‌ پلیسی 110 مبنی بر نیاز پلیسی در بیمارستان شهرستان فاروج، بلافاصله عوامل انتظامی بـه محل اعزام شدند.

 

وی با اشاره بـه این کـه با حضور عوامل گشت کلانتری در بیمارستان مشخص شد پسربچه‌اي حدود 12 ساله از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده، افزود: با بررسی‌هاي‌ بـه‌عمل آمده و تحقیقات صورت گرفته از همراه این پسربچه مشخص شد وی بـه دست پدر معتادش زخمی شده اسـت.

 

سردار مظاهری ادامه داد: مادربزرگ این پسربچه کـه همراه وی بود اعلام داشت نوه کوچکش بـه نام پیمان 7 ساله در منزل بوده و احتمالا جانش در خطر اسـت کـه بلافاصله عوامل انتظامی بـه‌سرعت خودرا بـه محل زندگی این فرد رساندند.

 

پدر معتاد در خراسان‌ شمالی فرزند 7 ساله‌اش را کشت !

قتل وحشتناک فرزند توسط پدر

 

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی با بیان این کـه ماموران با حضور در محل مورد نظر و با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل متهم شدند، افزود: متهم کـه بـه‌دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی و اختلاف با همسرش دست بـه این اقدام زده بود با عملیات روانی ماموران راضی شد کـه فرزندش را در قبال خروج ماموران آزاد کند.

 

وی با اشاره بـه این کـه ماموران برای این کـه اتفاق ناگواری پیش نیاید در حال خروج از منزل بودند کـه ناگهان صدای فریاد پسربچه شنیده میشود، تصریح کرد: بلافاصله ماموران مجدد با هماهنگی قضائی در ورودی را شکسته و بعد از ورود بـه منزل با پیکر خون‌آلود پدر و پسربچه روبه‌رو می شوند.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان یادآور شد: با توجه بـه این کـه هردو زخمی زنده بودند بلافاصله توسط عوامل امدادی بـه بیمارستان انتقال شده کـه متاسفانه پیمان 7 ساله حین انتقال جان خودرا از دست داد.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: شرایط جسمی فرزند دیگر این فرد مساعد بوده و خود متهم نیز کـه خودرا با چاقو از ناحیه شکم زخمی کرده بود در حال مداواست کـه بـه محض بهتر شدن حال وی، بـه مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

جدیدترین مطالب سایت