پیدا شدن جنازه سلاخی شده پسر 12 ساله زنجانی (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
پیدا شدن جنازه سلاخی شده پسر 12 ساله زنجانی (عکس)

پیدا شدن جنازه سلاخی شده پسر 12 ساله زنجانی

پسر بچه گم شده بعد از 5 روز پیدا شد ؛ معمای گم شدن پسر 12 ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.

 

به گزارش تالاب ،ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسر بچه 12 ساله ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانهشان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

 

ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده‌اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس برای پیدا کردن فرزندشان درخواست کمک کنند.

 

تلاش ماموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند.

 

از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران برای پیدا کردن او تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را به عنوان مظنون دستگیر کردند تا اینکه پس از 5 روز یعنی عصر سه‌شنبه 5 تیرماه ماموران در جریان پیدا شدن جسد تکه تکه شده ای در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی‌آباد زنجان قرار گرفتند.

 

ماموران وقتی به کانال آب رفتند با جسد تکه تکه شده پسر نوجوانی روبرو میشوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است.

 

ماموران پلیس آگاهی با توجه به هولناک بودن جنایت حتی جسد را به خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس‌های ابوالفضل از این هویت این پسر جسد که متعلق به ابوالفضل بود اطمینان پیدا کردند.

 

جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل شده و چند نفر نیز به عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

 


ماجرای بعدی :

 

پیدا شدن جنازه سلاخی شده پسر 12 ساله زنجانی (عکس)

قتل هولناک پسر به دست پدرش

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از مرگ پسری خبر داد که به دست پدرش به قتل رسید.

 

به گزارش تالاب : سرهنگ خواجوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس آگاهی خوزستان در جریان وقوع جنایتی در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل اعلامی، مشخص شد که مرد جوانی حدودا ۲۳ ساله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داده است، گفت: با تحقیقات به عمل آمده ردپای پدر این جوان در این پرونده کشف شد و پدر ۵۴ ساله به نام جواد برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

 

رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: این مرد در اظهارات خود در پلیس آگاهی عنوان کرد که در حال تمیز کردن سلاح شکاری خود بوده و نمی‌دانسته است که این سلاح مسلح است و دستش به ماشه خورده و از آنجایی که اسلحه به سمت پسرش بود، موجب مرگ این فرد می‌شود.

 

به گفته وی متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

 

جدیدترین مطالب سایت