بازی متفاوت دیگری از اکبر عبدی

مجموعه : اخبار چهره ها
بازی متفاوت دیگری از اکبر عبدی

 تلاش اکبر عبدی برای فرار از دست گروگان گیران

در این سال ها بازی متفاوتی از اکبر عبدی به نمایش در آمده است این بار بازی جالبی که در قالب یک فیلم تک‌بازیگر و تک‌لوکیشن و در فضای طنز است.پیش تولید فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به کارگردانی علی شاه حاتمی با حضور اکبر عبدی آغاز شد.

 

به گزارش تالاب:جلال چاوشیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» با بیان این مطلب که مدتی است پیش‌تولید این فیلم سینمایی آغاز شده است، گفت: «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» یک فیلم سینمایی خاص است و بازیگر اصلی آن نیز اکبر عبدی است. در واقع این فیلم سینمایی یک فیلم تک‌بازیگر و تک‌لوکیشن و در فضای طنز است.

 

وی ادامه داد: نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی علی شاه‌حاتمی است، البته برخی از صحنه‌های این فیلم سینمایی گرفته شده اما به زودی فیلمبرداری این فیلم سینمایی آغاز می شود.

 

چاوشیان توضیح داد: در «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» قرار است اکبر عبدی گروگان گرفته شود و باید برای آزادی خود یک تنه تلاش کرده و با گروگان‌گیران مذاکره کند.

 

وی بیان کرد: هرچند در این فیلم تنها بازیگر اکبر عبدی است، تعدادی از بازیگران تنها با صدایشان در این فیلم حضور خواهند داشت. از جمله افرادی که برای این فیلم اعلام آمادگی کرده اند، می‌توان به میلاد کی مرام، فریبا طالبی، علی درستکار و المیرا عبدی اشاره کرد.

 

چاوشیان در پایان گفت: تمامی سکانس‌های این فیلم سینمایی در یک فضای بسته و تک لوکیشن گرفته می‌شود.

 

جدیدترین مطالب سایت