ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا

مجموعه : اخبار چهره ها
ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا

ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا

اصغر فرهادی برترین کارگردان ایران و دنیا بتازگی مشغول فیلم اخیر در اسپانیا شده هست در ادامه با تولید فیلم اخیر اصغر فرهادی در اسپانیا سایت تالاب را دنبال کنید.

 

اصغر فرهادی در کشور اسپانیا مشغول تولید فیلم جدیدی هست که بازیگران نامداری نیز در ان نقش آفرینی نموده اند. فرهادی در مورد اخبار اخیر فیلمش سخن گفت. کارگردان برنده دو جایزه اسکار فیلمبرداری اثر بعدی سینمایی خودرا از سپتامبر آینده در اسپانیا آغاز خواهد کرد. بازیگران اصلی فیلم تازه فرهادی، خاویر بادرم و پنه‌لوپه کروز میباشند.

 

به گفته فرهادی این زوج سینمایی الزاماً دراین فیلم نیز در نقش زن و شوهر ظاهر نخواهند شد. فرهادی دراین باره گفت: «بار دیگر نه یک زن و شوهر بلکه زوج‌های مختلفی در فیلم من حضور دارند. این فیلم نیز درمورد خانواده و روابط خانوادگی هست. اگرچه جنبه‌های تازه‌ای از این موضوع در فیلم مطرح خواهد شد.»

 

فرهادی فیلمنامه اثر رابه پارسی نوشته و پس از ان به اسپانیایی ترجمه شده هست. او دراین باره گفت: «من اسپانیایی صحبت نمیکنم. اما تا زمان آغاز فیلمبرداری زمان دارم تا با موزیک فیلم آشنا شوم.»کارگردان «جدایی نادر از سیمین» که پیش از این فیلم «قبل» رابه زبان فرانسوی ساخته هست، اعتقاد دارد که فیلمسازی به زبانی

 

بیگانه در دیدگاه او تغییری ایجاد نمیکند. او گفت: «گمان نمی‌کنم تغییر زبان، نظر شما را تغییر دهد. نظر من سطحی از همدلی کلی با تمام شخصیت‌ها هست.»همانند کارهای پیشین فرهادی درمورد این پروژه سینمایی نیز اطلاعات بیشتری در دست نیست، و تنها مشخص هست که پدرو و آگوستین آلمادوار از کمپانی ال دسئو تهیه‌کنندگان فیلم میباشند و کار اکران ان را «ممنتو فیلم» برعهده دارد.

 

فرهادی که برای فراهم کردن مقدمات تولید فیلم تازه‌اش در اسپانیا به سر می‌برد سه‌شنبه ۱۷ اسفند از راه ارتباط اسکایپی در مسترکلاس خود در رویداد سینمایی قمره در قطر شرکت کرد و درمورد طیف گسترده‌ای از مسائل سخن گفت. فرهادی گفت: «امروز کتاب‌های مطرح از فیلم‌های مطرح اکثر میباشند.

 

پیش از این فیلم‌های مفید اکثر بودند اما در ادبیات آثار مفید اکثر میباشند. بنظر من سینما به سمت یک شکل شدن حرکت میکند و فیلم‌ها کم و بیش شبیه هم میباشند. در حالیکه در ادبیات تنوع اکثر هست.»

 

جدیدترین مطالب سایت