بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

هنرمندان مشهوری که مشکل سلامت دارند

شاید با خودتان تا هم اکنون فکر کرده‌اید کـه سلبریتی هاي‌ معروف و ثروتمند مشکلاتی ندارند و همه ی چی بر وفق مرادشان میگذرد ؛ دراین پست قصد داریم چند سلبریتی معروف هالیوود را بـه شـما معرفی کنیم کـه دارای بیماری و مشکلات سلامت هستند.

 

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

بیماری لیدی گاگا

چند سال پیش بود کـه این خواننده بـه شدت محبوب از درگیریش با فایبرومایالجیا «Fibromyalgia» پرده برداشت.

حتماً می‌پرسید فایبرومایالجیا چیست؟ یک بیماری مزمن کـه برای فرد مبتلا درکنار احساس درد در سرتاسر بدن، عوارضی، چون گرفتگی عضلات، مشکلات خواب، اختلال در تمرکز و احساس خستگی زیاد بـه همراه دارد.

 

طبق مقاله مجله کازموپولیتن لیدی گاگا نخستین بار در مستند ۲۰۱۷ نتفلیکس «Gaga: Five Foot Two» درباره درگیری با این اختلال و تاثیر منفی این موضوع روی زندگی روزانه‌اش صحبت کرده اسـت.

در ان زمان کنسرت برزیل این خواننده لغو شد و لیدی گاگا بـه جای سن بـه دلیل احساس درد بیش از حدِ تحمل، بـه بیمارستان مراجعه کرد.

 

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

بیماری پارکینسون مایکل جی فاکس

بیشتر مردم دنیا وی را بـه نام شخصیتش در فیلم علمی تخیلی و نوستالژیک بازگشت بـه آینده «Back To The Future» یعنی مارتی مک‌فلای می‌شناسند و جالب اسـت بدانید مایکل بـه شدت مشغول بهره بردن از شهرتش برای کار‌هاي‌ انسان‌دوستانه اسـت.

 

این بازیگر معروف درسال ۱۹۹۸ از ابتلایش بـه بیماری پارکینسون مطلع شد و از ان پس بـه مدافع و سخنگوی افراد درگیر با این بیماری تبدیل شده اسـت.

دو سال پس از آگاهی از بیماری، مایکل بنیاد مایکل جی فاکس را راه‌اندازی کرد کـه در حال حاضر بزرگ ترین بنیاد غیرانتفاعی حامی تحقیقات مربوط بـه بیماری پارکینسون در جهان اسـت.

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

شیمی درمانی سلنا گومز

سلنا گومز از ان دسته از هنرمندانیست کـه هم برای سالها در شبکه دیزنی سمبلِ محبوب کودکان بوده اسـت و هم در بزرگسالی بـه ستاره‌اي بـه شدت پرطرفدار تبدیل شده اسـت.

سلنادر سال ۲۰۱۵ از ابتلایش بـه بیماری لوپِس آگاه شد و در همان زمان روند درمان از طریق شیمی‌درمانی را آغاز کرد.

جالب اسـت بدانید در ان زمان تعداد زیادی از طرفدارانش دلیل غیبت سلنا را اعتیادش بـه مواد مخدر می دانستند و در همان حال خواننده محبوب پاپ مشغول مبارزه‌اي دردناک با بیماری لوپِس بوده اسـت.

 

سلنا گومز بـه بیلبورد می گوید:” بله دلیل واقعی غیبت و کار نکردنم، درمان بیماریم بودو وقتی کامنت‌هاي‌ طرفدارانم را می دیدم میخواستم فریاد بزنم و بگویم کـه مشغول درد کشیدن در شیمی‌درمانی هستم و خواهش کنم کـه مرا ناآگاهانه قضاوت نکنید. “

لوپس یک بیماری و اختلال در سیستم ایمنی بدن اسـت. دراین بیماری سیستم ایمنی بـه اشتباه بـه بافت‌ها و ارگان‌هاي‌ بدن حمله میکند. سلنا گومز درسال ۲۰۱۷ برای کاهش پیشرفت بیماری وادار بـه دریافت یک کلیه شد.

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

بیماری ارلاندو بلوم

ارلاندو بین طرفداران فیلم‌هاي‌ علمی تخیلی حسابی معروف اسـت و نقش‌هایش در دو سری فیلم فوق‌العاده ارباب حلقه‌ها ودزدان دریایی کارائیب برای او شهرت ابدی بـه همراه داشته اسـت.

هرچند کـه ماجرای تولد فرزند مشترک او و کیتی پری توجهات رسانه‌اي زیادی برای او بـه همراه داشت، اما در مورد معلولیتی کـه از کودکی باعث اذيت این هنرمند میشد، حرفی زده نشد.

ارلاندو بلوم بـه دایسلکسیا «Dyslexia» مبتلاست کـه با نام معلولیت آموزشی هم شناخته می شود. کودکان مبتلا بـه این اختلال بخصوص در یادگیری خواندن و نوشتن دچار مشکل می شوند.

 

ارلاندو بلوم بـه انستیتوی ذهن کودک «Child Mind Institute» درباره فایده این بیماری چنین میگوید:” این هدیه «دایسلکسیا» من را وادار کرد کـه هرچیزی را از عقب بـه جلو، از جلو بـه عقب، از درون بـه بیرون و خلاصه بـه طور کامل بیاموزم و همین تلاش مضاعف همیشگی باعث شد کـه هرگز شعری را فراموش نکنم و یا ترس از استیج بـه سراغم نیاید. “

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

ابتلا جی‌جی حدید به بیماری هاشیموتو

همین تازگی‌ها مشخص شد کـه مدل سابق ویکتوریا سیکرت هم مخفیانه با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می‌کرده اسـت.

جی‌جی بـه بیماری هاشیموتو مبتلاست و در این سالها مهمان‌هاي‌ ناخوانده‌اي، چون خستگی غیرعادی، سخت شدن تمرکزو ریزش شدید مو را تحمل می‌کرده اسـت.

هاشیموتو عموما برای مبتلایان، اختلال در وزن بـه همراه دارد و هرچند کـه بیشتر ان‌ها بـه سمت افزایش وزن می روند، این موضوع برای جی‌جی برعکس بوده اسـت.

 

جی‌جی درباره این دوران بـه اِلِه میگوید:” سوخت و ساز بدنم در ان زمان بـه سرعت تغییر میکرد.

در حال حاضر دو سال اسـت کـه برای این بیماری مربوط بـه غده تیروئیدم دارو مصرف می کنم و بـه همین دلیل مایل بـه کاهش وزن برای نمایش ویکتوریا سیکرت نبودم. “

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

بیماری لیل وین

هرچند کـه لیل وین از معروفترین رپر‌هاي‌ جهان بـه حساب می آید و حتی شاید طرفدارانش وی را بزرگ ترین رپر تاریخ بدانند، اما افراد کمی از درگیری لیل وین با بیماری صرع باخبر هستند.

 

بـه این موزیسین موفق دریک زمان آن قدر حملات تشنجی دست می‌داده اسـت کـه نزدیکان و خانواده‌اش قادر بـه تحمل ان نبودند.

لیل وین با ادبیات همیشگی‌اش بـه ایستگاه رادیویی Power ۱۰۶ میگوید:” شـما از هیچ بخشی از زندگی من خبر ندارید. بله من زمان زیادی را در حملات صرع و تشنج گذرانده‌ام و این نخستین، دومین، سومین، چهارمین، پنجمین، ششمین و یا هفتمین تشنج من نبوده اسـت. “

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان + عکس

بیماری مزمن سلبریتی های مشهور جهان

 

بیماری دنیل رادکلیف بازیگر سریال هری پاتر

انگار برای جادوگر‌ها هم مانند ما آدم‌هاي‌ عادی معلولیت وجوددارد.

دنیل رادکلیف کـه تقریباً همه ی دنیا وی را بـه خاطر نقش هری پاتر در اقتباس سینمایی از مجموعه رمان خانم رولینگ می‌شناسند، تمام عمرش با دیسپراکسیا مبارزه می‌کرده اسـت. دیسپراکسیا یک اختلال عصبی اسـت کـه مانع رشد مهرت‌هاي‌ حرکتی کودک می شود.

 

” در ان زمان مدرسه یک جهنم تمام عیار بود چراکه من در هیچ فعالیتی بهتر از بقیه نبودم و هیچ خبری از یک استعداد فوق‌العاده نبود. ” طبق صحبت دنیل رادکلیف با شبکه ABC، مدرسه تا پیش از ورود تهیه‌ کننده‌ هاي‌ هالیوودی مانند یک جهنم ماند، اما پس از ان و انتخاب شدن دنیل، همه ی‌چیز خیلی زود بهتر شد.

 

بازیگران هالیوودی زیادی داریم کـه همه ی روزه حواشی و جنجال هاي‌ مختلف از ان ها در شبکه هاي‌ اجتماعی و خبری پخش میشود ؛ اما برخی بازیگر هاي‌ خوب و با استعداد هالیوود در برنامه ها و سمینار هاي‌ مختلف خبر از مشکلات مختلف شان دادند کـه بخشی از ان ها را بالا برای تان بـه نمایش گذاشتیم.

جدیدترین مطالب سایت