والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور : برخی از این سلبریتی ها والدینی دارند که حتی ستاره های بزرگتری از آنها هستند. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از افراد معروفی که خانواده های معروف دارند را منتشر کرده ایم.

 

افراد مشهوری که خانواده های مشهوری دارند

تجارت سرگرمی کوچکتر از آن چیزی است که فکر می کنید. این صنعتی است که اغلب نتیجه کسانی است که شما می شناسید، و گاهی اوقات واقعاً به این بستگی دارد که با چه کسی مرتبط هستید. همانطور که گفته شد، این بازیگران همگی خودشان را ثابت کرده اند.

 

در حالی که احتمالاً می دانید که ویلو و جیدن اسمیت فرزندان ویل و جادا پینکت اسمیت هستند – تقارن نام به شما کمک می کند – تشخیص اینکه چه کسی در هالیوود خانواده است و چه کسی نیست، همیشه به این راحتی نیست.

 

برای اینکه به شما کمک کنیم این نقاط را کمی راحت تر به هم وصل کنید، لیستی از 25 نامی که تجارت نمایشی در خونشان جریان دارد را گردآوری کرده ایم. به این بازیگرانی که نمی‌دانستید پدر و مادر مشهوری دارند نگاه کنید. 

 

بیشتر بخوانید: سلبریتی های خارجی که به عشق خود خیانت کرده اند!+عکس

 

1. داکوتا جانسون

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

داکوتا جانسون نه یک، بلکه دو پدر و مادر معروف و یک مادربزرگ مشهور دارد: پدرش بازیگر دان جانسون است – که در سریال های تلویزیونی Miami Vice و Nash Bridges بازی کرد – و مادرش ملانی گریفیث بازیگر معروف Body Double و Working Girl است. مادر، تیپی هدرن، ستاره پرندگان است. گریفیث به Vanity Fair گفت: «این سه نسل باعث شدند به مادر، متولد 1930، و من در دهه 50 و داکوتا در دهه 80 فکر کنم. “پیشرفت زندگی واقعا زیباست.”

 

داکوتا در سریال Fifty Shades در نقش آناستازیا استیل ظاهر شد و او و مادرش در سال 1999 در فیلم Crazy in Alabama در کنار یکدیگر بازی کردند. 

 

2. جنیفر جیسون لی

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

جنیفر جیسون لی مدت ها قبل از اینکه ما را در Fast Times در ریجمونت های 1982 شگفت زده کند، از پدر ویک مورو و مادر باربارا ترنر درباره هالیوود یاد می گرفت. مورو بیشتر برای بازی در نقش سرجنت چیپ ساندرز در سریال ABC Combat شناخته شد!

 

در دهه 1960 در طول فیلمبرداری «منطقه گرگ و میش: فیلم در سال 1983، مورو در یک سانحه هلیکوپتر جان خود را از دست داد. ترنر که در آوریل 2016 درگذشت، فیلمنامه نویسی بود که در سال 1983 کوجو و 2012 همینگوی و گلهورن را نوشت.

 

3. امیلیو استوز

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

بر خلاف برادرش، چارلی شین، امیلیو استوز نام هنری پدر مارتین شین را که از همسرش جانت شین گرفته شده بود، انتخاب نکرد. (برای ثبت، نام واقعی مارتین رامون استیوز است.)

 

اگرچه آنها گاهی اوقات کمی رابطه شکنجه‌آمیز داشتند، اما عضو برات پک و ستاره سابق وست وینگ از آن عبور کردند و پیوندشان را تقویت کردند. در واقع، آنها در سال 2010 در فیلم The Way که توسط Estevez نویسندگی و کارگردانی شده بود، همبازی شدند.

 

استیوز به تلگراف گفت: «پدر از من می خواست [بازیگران دیگر را در نظر بگیرم]. او گفت: “باید پیش مایکل داگلاس بروی. قرار نیست این فیلم را با من بسازی.” اما من گفتم این فیلم را فقط با تو می سازم.

 

4. مایا رودولف

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

قبل از اینکه ماریا کری نت‌های بلند را بسازد، مینی ریپرتون به عنوان “ملکه ثبت سوت” شناخته می‌شد و جهان را با طیف آوازی پنج اکتاو با آهنگ‌هایی مانند “Lovin’ You” در سال 1975 شگفت‌زده کرد. او دو فرزند از تهیه کننده ریچارد رودولف، پسر مارک در سال 1968 و دختر مایا در سال 1972 به نام مایا رودولف داشت.

 

البته، مایا از سال 2000 تا 2007 قبل از بازی در سریال Bridesmaids در سال 2011، یکی از بازیگران سریال Saturday Night Live شد. اما اولین حمله او به دنیای افراد مشهور از طریق مادرش بسیار زخمی بود.

 

مایا در سال 2018 به نیویورک تایمز گفت: “وقتی بچه بودم و مردم به خاطر مادرم به سمت من می آمدند یا به من خیره می شدند، من آن را دوست نداشتم. من واقعاً آن را دوست نداشتم.” قبلاً فکر می کرد، “اوه، آنها به موهای من خیره شده اند، زیرا آنها بسیار بزرگ و زشت هستند.” چون من متوجه نشدم که مردم فقط به مادرم خیره شده اند، مثلاً “وای، این دختر اوست!” … غریبه های کاملاً مانند: “احساس می کردم او این فرشته است!” و شما می گویید: “من 16 سال دارم. چرا از مادر مرده ام به من می گویی؟”

 

5. مارگارت کوالی

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

از میان همه فرزندان اندی مک داول، دختر مارگارت کوالی، کسی است که از مادرش نزدیک‌تر است. مک داول – که بیشتر برای نقش‌هایی در فیلم‌های St. Elmo’s Fire در سال 1985، روز Groundhog در سال 1993 و Four Weddings and a Funeral در سال 1994 شناخته می‌شود، همچنین مدلی است که بیش از 30 سال سخنگوی L’Oréal بوده است. کوالی که یک مدل نیز هست، در فیلم‌هایی مانند روزی روزگاری در هالیوود و همچنین برنامه‌های تلویزیونی مانند The Leftovers از HBO و Fosse/Verdon از FX ظاهر شده است.

 

کوالی دور از هالیوود، در مزرعه ای در مونتانا بزرگ شد. این بازیگر درباره کارهای مادرش به Evening Standard گفت: ما با تماشای فیلم های او بزرگ نشدیم. او فقط برای مادر شدن تلاش کرد که من از این بابت سپاسگزارم.

 

6. جان دیوید واشنگتن

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

قرار نبود جان دیوید واشنگتن همیشه یک بازیگر باشد: او در حال شروع حرفه فوتبالی بود که تصمیم گرفت مانند پدرش دنزل واشنگتن و مادرش پائولتا واشنگتن بازیگری را شروع کند.

 

و او قبلاً تحسین‌های زیادی را به دست آورده است، به‌ویژه برای بازی‌اش در BlackKkKlansman، که برای آن نامزدی گلدن گلوب و انجمن بازیگران سینما را به‌دست آورد، و مورد علاقه‌اش برای سر زدن به اسکار بود. این اتفاق نیفتاد، اما جان دیوید هنوز زمان دارد تا به دنزل که دو جایزه اسکار دارد برسد.

 

وقتی از او پرسیده شد که چه سوالی از طرفدارانش بیشتر می شود، جان دیوید گفت: “در رابطه با پدرم [دنزل واشنگتن] چگونه است؟” به گفته این بازیگر، “این خیلی خوب است که با مادرم و پدرم رابطه داشته باشم. پدر و مادرم هر دو در این تجارت هستند و مدت زیادی است که کار می کنند، بنابراین من خوش شانس هستم که این نمونه ها را دارم.”

 

7. توبی استفنز

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

آیا می توانید تصور کنید که مینروا مک گوناگال یا کنتس دواگر را برای یک مادر داشته باشید؟ خوب، این زندگی برای هنرپیشه توبی استفنز است، که مادرش کسی نیست جز مگی اسمیت، یکی از پرافتخارترین بازیگران زن تمام دوران. استفنز که در سال 2002 در فیلم Die Another Day در نقش گوستاو گریوز نقش شرور باند را بازی کرد، بازیگر مشهور بریتانیایی رابرت گراهام استفنز نیز برای پدری داشت.

 

توبی دوست دارد که اسمیت مادرش است، اما او به سرعت به او اشاره می کند که چیزهای بیشتری از این که فقط پسرش باشد وجود دارد. او با تلگراف به اشتراک گذاشت: “آنچه برای من خوب است این است که او در ترکیب ژنتیکی من قرار دارد. من آن را می پذیرم، آن را دوست دارم.” “اما این فقط بخشی از وجود من است.”

 

8. جیسون و رابرت شوارتزمن

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

باور کنید یا نه، جیسون شوارتزمن – که در بسیاری از فیلم‌های وس اندرسون بازی کرده – و رابرت شوارتزمن – که در سال 2001 در The Princess Diaries ظاهر شد و در گروه رونی حضور داشت – از خانواده سلطنتی هالیوود هستند.

 

مادر آنها تالیا شایر، بازیگر نقش کونی کورلئونه در سریال پدرخوانده و آدریان در سریال راکی (که نامزد اسکار برای هر دو فرنچایز بود) بازی کرد. او همچنین خواهر فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور است که سوفیا کاپولا و نیکلاس کیج جیسون و رابرت را پسر عموی او ساخته است. پدر آنها جک شوارتزمن در سال 1994 درگذشت.

 

9. نیکول ریچی

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

نیکول ریچی در حالی که ممکن است شروع خود را در تلویزیون واقعیت داشته باشد، در سریال هایی مانند Great News و Nikki Fre$h به بازیگری موفق تبدیل شده است. او احتمالاً هنوز هم به عنوان BFF پاریس هیلتون (سابق) شناخته می شود، زیرا این دو در فیلم The Simple Life بازی کردند و ریچی نیز در طول سال ها سهم خود را از سرفصل های روزنامه ها به دست آورده است. با همه اینها، او دختری وفادار برای خواننده لیونل ریچی بوده است.

 

لیونل در مورد پذیرش نیکول به یاد می آورد: “شاید یک سال طول کشید تا من فقط عاشق شدم و او یک دکمه کوچک بود، و البته در آن زمان من پدر بودم. “بنابراین من گفتم، “خوب، این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم: شما می خواهید همه را وادار کنید آرزو کنند که شما را به فرزندی پذیرفته باشند. شما می خواهید همه اعضای خانواده خود را وادار کنید آرزو کنند که واقعاً فرصتی برای بازگرداندن شما داشته باشند. و آن موقع بود که گفتم، «بیایید او را به فرزندی قبول کنیم.» .

 

10. مامی گامر

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

مامی گامر – که نقش‌های تلویزیونی در سریال‌های The Good Wife، The Good Fight، Off the Map، و Emily Owens، M.D. داشته است – ممکن است مغز شما را فقط بر اساس نام او تحریک نکند، اما این بازیگر دختر بزرگ مریل استریپ است.

 

گامر گفته است زمانی که او و دو خواهر کوچکترش، گریس و لوئیزا گامر، در کانکتیکات بزرگ می شدند، هرگز نمی دانستید که مادرش چقدر مشهور است. بزرگ‌ترین گامر یکبار به ایندیپندنت گفت: «اولویت او این بود که مادر ما باشد، نه یک سلبریتی، و مطمئناً اینطور نبود که ما وارن بیتی را هر پنج‌شنبه در خانه داشته باشیم. یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که پدر و مادرم انجام دادند این بود که وقتی کوچک بودیم به کشور مهاجرت کردند.»

 

ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که شاهد اشتراک گذاری این دو مادر و دختر در صفحه نمایش بودیم، آخرین بار در سال 2015 در Ricki and the Flash.

 

بیشتر بخوانید: 13 سلبریتی که فکر نمی کردید با هم فامیل باشند

 

11. بیلی لورد

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

بیلی لورد – که در چندین برنامه تلویزیونی رایان مورفی مانند Scream Queens و American Horror Story بازی کرده است – تنها فرزند کری فیشر است.

 

چند سال گذشته برای لورد سخت بوده است زیرا مادرش – نویسنده، کمدین و فمینیست محبوب – به طور ناگهانی در دسامبر 2016 درگذشت. خوشبختانه، این دو توانستند در یک صحنه کوتاه در جنگ ستارگان: آخرین جدای پیش از این، با هم بازی کنند. لورد به الن دی جنرس گفت: “من به اتفاقاتی که به دلایلی اتفاق می‌افتند اعتقاد زیادی دارم و فکر می‌کنم به دلیلی در آن فیلم قرار گرفتم.” برای ما واقعاً باورنکردنی بود که این تجربه را با هم داشته باشیم.

 

12. کری فیشر

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

بیلی لورد نه تنها مادرش را در دسامبر 2016 از دست داد، بلکه مادربزرگش دبی رینولدز را نیز از دست داد. بله، فیشر همچنین یک مادر مشهور در رینولدز داشت که در سال 1952 در سریال Singin’ in the Rain نقش کتی سلدن را بازی کرد. به علاوه، او سریال تلویزیونی خودش را داشت، نمایش دبی رینولدز، و در سریال Will & Grace و در فرانچایز هالووین تاون ظاهر شد. پدر کری، ادی فیشر، در دهه 1950 نیز خواننده محبوبی بود.

 

در سال 2016، فیشر جایزه یک عمر دستاورد هنری را در جوایز انجمن بازیگران سینما به مادرش اعطا کرد و رینولدز را اینگونه توصیف کرد: «بیش از یک مادر، او یک استایلیست ناخواسته، طراح دکوراسیون داخلی و مشاور ازدواج بوده است». آنها تا آخر با هم خنده دار بودند. رینولدز تنها یک روز پس از فیشر درگذشت.

 

13. لری هاگمن

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

 

لری هاگمن فقید علاوه بر بازی در نقش سرگرد آنتونی «تونی» نلسون در سریال کمدی I Dream of Jeannie در دهه 1960، بدون شک برای ایفای نقش جی آر یوینگ (سوژه یکی از بزرگترین صخره ها در تاریخ تلویزیون) در دالاس شهرت داشت.

 

دهه 1980 اما چیزی که ممکن است درباره او ندانید این است که مادرش کسی نبود جز بازیگر افسانه‌ای مری مارتین، یکی از موزهای راجرز و همرستین. او چهار بار برنده تونی شد – به لطف نقش‌هایی در اقیانوس آرام جنوبی، پیتر پن، و صدای موسیقی.

 

هاگمن در مصاحبه ای با ماهنامه تگزاس این داستان را در مورد اینکه چگونه در سال 1981، زمانی که دالاس به عنوان شماره 1 سریال دالاس انتخاب شد، توسط یک خبرنگار از مارتین پرسید که چه حسی داشت که می دانست پسرش یک نماد است. مارتین پاسخ داد: “عزیز من، پسرم یک ستاره است. من یک نماد هستم.” هاگمن به شوخی گفت: این مادر بود.

 

14. کیت و الیور هادسون

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

کیت هادسون و برادرش الیور هادسون واقعاً سه پدر و مادر معروف دارند: پدر بیولوژیکی آنها موسیقیدان/بازیگر بیل هادسون است، مادر آنها گلدی هاون بازیگر است و پدر ناتنی دیرینه آنها (از آنجایی که او و هاون ازدواج نکرده اند) کورت است. 

 

فرزندان هادسون بیشترین تحسین را برای والدین خود دارند، به طوری که کیت یک بار هاون را “زنی که بیشتر از همه از او آموخته‌ام و به او نگاه می‌کنم، که زندگی‌اش را به گونه‌ای انجام داده است که بتوانم به او نگاه کنم” در مصاحبه با ام تی وی خطاب کرد. 

 

15. آنجلینا جولی

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

مثل پدر، مثل دختر. جان وویت و آنجلینا جولی هر دو برنده اسکار هستند (او برای بازگشت به خانه در سال 1978 و او برای فیلم دختر، قطع شده در سال 2000). و اگرچه رابطه آنها پر از فراز و نشیب بوده است، به نظر می رسد که آنها فهمیده اند که چگونه بهترین ارتباط را برقرار کنند.

 

جولی در پادکست جوایز هالیوود ریپورتر در سال 2017 گفت: “من و جان هم اکنون از طریق نوه ها با هم آشنا شده ایم.” “توانم صحبت کنم. این زبان مشترک است.” مادر جولی، مارسیا لین “مارچلین” برتراند نیز یک هنرپیشه و انسان دوست بود. او در ژانویه 2007 بر اثر سرطان تخمدان درگذشت.

 

16. اوشی جکسون جونیور

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

وقتی صحبت از روابط پدر و پسر به میان می‌آید، تعداد کمی از روابط بین اوشی جکسون جونیور و اوشی جکسون تنگ‌تر هستند – که ممکن است شما او را با نام آیس کیوب بشناسید. مانند آیس کیوب، جکسون جونیور نیز یک خواننده رپ است – اگرچه او با نام هنری OMG شناخته می شود.

 

علاوه بر این، هر دوی آن‌ها با موفقیت در بازیگری فعالیت کرده‌اند، با Ice Cube در Boyz n the Hood در سال 1991 و جکسون جونیور افتخار بازی در نقش پدرش را در فیلم زندگی‌نامه‌ای در سال 2015 درباره گروهش N.W.A، Straight Outta Compton انجام داد.

 

وقتی نوبت به بزرگ‌ترین درسی که پدرش به او آموخته می‌رسد، جکسون جونیور به Us Weekly گفت: “همیشه حقیقت را بگویید. حقیقت از شماست، آنها هرگز به شما اعتماد نخواهند کرد.”

 

17. اوا آموری

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

اوا آموری بازیگر زن به اندازه کافی خوش شانس بوده که با مادرش، سوزان ساراندون، در موارد متعددی کار کرده است، از جمله فیلم Dead Man Walking در سال 1995 (که تاکنون تنها اسکار ساراندون را به ارمغان آورد)، سریال The Banger Sisters در سال 2002 و یک قسمت از Friends در سال 2001.

 

و آموری گفته است که در دوران بزرگ شدن ساراندون چیزهای زیادی آموخته است. او به Yahoo Finance گفت: “فکر می‌کنم بزرگ‌ترین درس در آنجا فقط این بود که به عنوان یک زن، از نظر شغلی، چیزهای زیادی برای خودت بخواهی. فکر می‌کنم این برای من بسیار ارزشمند بود.” “من فکر می کنم [مادرم] واقعاً بدون عذرخواهی… به دنبال چیزی بود که باید برآورده شود. بنابراین خوب بود که فقط آن مثال را داشته باشیم.”

 

18. رایلی کیو

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی مانند الویس پریسلی و پریسیلا پریسلی، سرنوشت رایلی کیو برای عظمت بود. همچنین کمک می کند که او بتواند لیزا ماری پریسلی را مادرش صدا بزند. کیو در سال 2012 در مایک جادویی، مکس دیوانه: جاده خشم در سال 2015، عسل آمریکایی در سال 2016 و لوگان لاکی در سال 2017 ظاهر شد. او حتی در Riverdale ظاهر شد و در The Girlfriend Experience بازی کرد.

 

19. گوئینت پالترو

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

گوئینت پالترو دختر Blythe Danner ستاره فیلم Meet the Parents و کارگردان فقید بروس پالترو است. دانر گفته است که چیزی جز به زنی که دیده است دخترش در آن بزرگ شده است، افتخار نمی کند. دانر در یکی از قسمت‌های پادکست موسس Goop در سال 2018 به پالترو گفت: فکر می‌کنم شما با یک تصویر بسیار قوی از خود به دنیا آمدید. “تو قدرتی داشتی و می دانستی کی هستی.”

 

20. دانکن جونز

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

دانکن جونز به‌عنوان یکی از دو فرزند دیوید بووی، کفش‌های بسیار بزرگی برای پر کردن داشت – و او دقیقاً این کار را انجام داده است. بووی، البته، یکی از تأثیرگذارترین موزیسین های قرن بیستم بود، اما او به عنوان بازیگر نیز تماشاگران را شگفت زده کرد و در فیلم هایی مانند مردی که به زمین افتاد در سال 1976، هزارتوی 1986، آخرین وسوسه مسیح در سال 1988 و قدر و منزلت در سال 2006 بازی کرد.

 

جونز تصمیم گرفته است که راه پدرش را پشت دوربین دنبال کند. در حالی که او بازیگر نیست، این نویسنده و کارگردان فیلم برای فیلم های Moon در سال 2009، کد منبع 2011، Warcraft در سال 2016 و Mute در سال 2018 شناخته شده است.

 

جونز گفت که پدرش می‌خواست او نواختن یک ساز را بیاموزد، اما او خیلی بیشتر به فیلمسازی علاقه داشت. جونز به دیلی میل گفت: “مطمئناً هرگز از نام پدرم به عنوان راهی برای ملاقات استفاده نکرده ام.” “و خوشبختانه، من هرگز نیازی به این کار نداشته ام.”

 

بیشتر بخوانید: استوری سلبریتی ها و بازیگران محبوب ایرانی در اینستاگرام (103)

 

21. ماریسکا هارگیتای

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

جین منسفیلد که در دهه‌های 1950 و 1960 نماد جنسی اصلی بود، یکی از همبازی‌های اولیه Playboy بود و تحت قراردادی با فاکس قرن بیستم (مانند اتوبوس بی‌طرف) در سال 1957 در فیلم‌هایی بازی کرد. در طول دوران حرفه‌ای‌اش، او پاکت را فشار داد، و تبدیل به یکی از اولین زنان آمریکایی شد که صحنه‌ای برهنه در یک فیلم هالیوودی داشت (قول‌های 1963! وعده‌ها!).

 

او همچنین پنج فرزند داشت که یکی از آنها ماریسکا هارگیتای، ستاره واحد قربانیان ویژه قانون و نظم است که پدرش آقای میکی هارگیتای سابق آقای جهان است. ماریسکا در مورد مادر مرحومش به People گفت: او خیلی جلوتر از زمان خود بود. او یک الهام بخش بود، او این اشتها را برای زندگی داشت، و فکر می کنم این را با او به اشتراک می گذارم.

 

22. ناتاشا ریچاردسون

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

ناتاشا ریچاردسون، ستاره محبوب تله والدین، که در مارس 2009 پس از یک تصادف اسکی درگذشت، دو والدین برنده اسکار داشت. مادرش، ونسا ردگریو، شش بار نامزد اسکار شده است – یکی برای جولیا در سال 1977 – و سه بار نامزد تونی – و یکی برای Long Day’s Journey Into Night در سال 2003. پدرش، مرحوم تونی ریچاردسون، کارگردان برنده اسکار فیلم تام جونز در سال 1963 بود.

 

23. رشیدا جونز

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

احتمالاً شنیده اید که کوئینسی جونز، تهیه کننده افسانه ای موسیقی و برنده 28 گرمی، پدر رشیدا جونز است، اما آیا می دانستید که پگی لیپتون مادر این بازیگر بود؟ جونز جوان بیشتر به خاطر نقش های تلویزیونی اش در بوستون عمومی، دفتر و پارک ها و تفریحات شناخته شده است. او همچنین در سال 2018 مستند Quincy درباره پدرش را کارگردانی کرد.

 

لیپتون، که در ماه مه 2019 درگذشت، بازیگری بود که در سریال‌های تلویزیونی مانند The Mod Squad و Twin Peaks بازی کرد – هم نسخه اصلی و هم بازسازی. راشیدا مدت کوتاهی پس از اینکه مادرش به سرطان مبتلا شد به Oprah.com گفت: “من و مادرم بیش از بهترین دوستان هستیم؛ ما در جنایت شریک هستیم.” “فقط به این دلیل که یک موقعیت تلخ است به این معنی نیست که شما حق لبخند زدن را ندارید. مهم این نیست که “قوی باشید” و وانمود کنید که همه چیز خوب است، بلکه در مورد یافتن شادی در جایی است که می توانید. پدرم همیشه گفته است: ” با عشق به زندگی نزدیک شوید نه ترس.’ این یک روش پویا برای زندگی است.”

 

24. لیلی کالینز

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

لیلی کالینز یکی از پنج کودکی است که فیل کالینز موسیقیدان انگلیسی و برنده هشت جایزه گرمی را پدر خطاب می کند. کالینز جوان‌تر به‌خاطر بازی‌های سال 2013 در The Mortal Instruments: City of Bones و در سال 2017 To the Bone – فیلمی از نت‌فلیکس درباره زن جوان مبتلا به بی‌اشتهایی، یک نقش شخصی که در نبرد خودش با اختلال خوردن شناخته می‌شود.

 

این بازیگر در نامه ای سرگشاده از طریق دیلی میل درباره روابط تیره خود با پدرش نوشت: «تو را می بخشم که همیشه در زمان نیاز نبودی و آن پدری که انتظار داشتم نبودی». “من اشتباهاتی را که مرتکب شدی می بخشم. و اگرچه ممکن است به نظر برسد که خیلی دیر شده است، اما اینطور نیست. هنوز زمان زیادی برای حرکت به جلو وجود دارد.”

 

25. ایزابلا روسلینی

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا + عکس

والدین 25 سلبریتی مشهور دنیا

مادر ایزابلا روسلینی بازیگر افسانه ای اینگرید برگمن است که البته در سال 1942 در کازابلانکا نقش ایلسا لوند را بازی کرد. او با کارگردان فقید ایتالیایی روبرتو روسلینی (او در سال 1977 درگذشت) رابطه نامشروع داشت در حالی که هر دو با افراد دیگری ازدواج کرده بودند و ایزابلا نتیجه آن بود. او بیشتر به خاطر بازی در مخمل آبی در سال 1986، مرگ او در سال 1992 و برای بازی تکراری اش در سریال تلویزیونی مستعار شناخته شده است.

 

روسلینی در سال 2016 گفت: “این یک هدیه است که شبیه مادرم هستم و سال ها به عنوان مدل کار کردم.” ! اما من او را در فیلم کوتاهی که برای صدمین سالگرد پدرم در سال 2006 ساختم به تصویر کشیدم.”

 

در پایان

اگر اوقات فراغت خود را با خیره شدن به بیرون از پنجره می گذرانید و به این فکر می کنید که چرا هنوز یک مدل/بازیگر/خواننده موفق نیستید، ممکن است به این دلیل باشد که والدین شما چندان معروف نیستند. متولد شدن در یک خانواده A-list به این معنی است که اگر سبک زندگی را بخواهید، تقریباً مطمئن هستید که مشهور خواهید بود. اثبات؟ همه این بچه های مشهور با استعداد که در حال حاضر کانون توجه والدین خود را می دزدند.

جدیدترین مطالب سایت