جشن تولد 30 سالگی همسر رونالدو در مالدیو (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
جشن تولد 30 سالگی همسر رونالدو در مالدیو (عکس)

جورجینا رودریگس همسر آرژانتینی کریس رونالدو جشن تولد ۳۰ سالگی خودرا در جزیره مالدیو جشن گرفت. جورجینا کـه بـه همراه دوستان خود و دور از خانواده بـه سفر رفته، با ویدیوکال با رونالدو و فرزندانش مصاحبه کرد و رونالدو هم یک دسته‌گل رُز بزرگ بـه نامزد خود هدیه داد.

 

جشن زیبا وساده ی  تولد 30 سالگی نامزد رونالدو در مالدیو

 بیوگرافی کریس رونالدو

بیوگرافی و زندگی نامه کریستیانو رونالدوورزشکارانیک دیدگاه

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، بـه زبان پرتغالی Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ متولد پنجم فوریه سال ۱۹۸۵ بوده کـه بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال می باشد ودر حال حاضر جهت تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان در جایگاه کاپیتان و پست مهاجم بـه بازی فوتبال میپردازد.

 

پنج جایزه توپ طلا و چهار جایزه کفش طلای اروپا

طبق معمولً او بـه عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال در تمام ادوار معرفی می‌شود. رونالدو از همه ی بازیکنان اروپایی دیگر بیشتر جوایز کسب کرده کـه شامل پنج جایزه توپ طلا و چهار جایزه کفش طلای اروپا بوده اسـت.

 

او در پی انجام فوتبال حرفه اي بـه ۳۲ جام دست یافته کـه از جمله ان می‌توان بـه هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌هاي‌ اروپا و یک لیگ ملت‌هاي‌ اروپا نام برد. کریستیانو رونالدو دارای بیشترین تعداد بازی ۱۸۳ دیدار، بیشترین گل زده ۱۴۰ بار، بیشترین پاس گل چهل و دو مرتبه در لیگ قهرمانان، بیشترین گل زده در جام ملت هاي‌ اروپا ۱۴ بار، بیشترین بازی ملی ۱۹۶ بازی و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان ۱۱۸ بار بوده اسـت.

 

در حقیقت رونالدو از اندک بازیکنانی اسـت کـه بازی در بیش از ۱۱۰۰ رقابت و بـه ثمر رساندن بیش از ۸۰۰ گل را برای باشگاه و کل کشورش در کارنامه خود دارد. در عین حال او تنها بازیکنی اسـت کـه طی پنج تورنمنت جام جهانی، گلهایی بـه ثمر رسانده اسـت.

 


مطلب مرتبط: چهره ی عجیب و متفاوت فوتبالیست معروف + عکس


 

بیوگرافی دقیق از کریستین رونالدو

بیوگرافی دقیق از کریستین رونالدو

رونالدو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور بـه دنیا آمد. رونالدو کوچک‌ ترین فرزند از چهار فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس و خوزه دینیس آویرو اسـت. نام او برگرفته از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش بود. رونالدو دریک محله عمدتاً طبقه کارگر در خانه کوچکی با سقف حلبی کـه مشرف بـه اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو از طریق پدرش کـه بـه عنوان مدیر تجهیزات دریک باشگاه پسرانه کار میکرد، با بازی فوتبال آشنا شد. زندگی دوران کودکی او بسیار سخت بود زیرا پدرش اغلب اوقات زیاد مشروب مینوشید.

 

مادر رونالدو

مادر رونالدو برای کمک برای تغذیه کودکان و مشکلات مالی، بـه عنوان آشپز و نظافتچی کار می‌کرد. درسال 2005؛ زمانی کـه رونالدو برای منچستریونایتد بازی میکرد، پدرش بـه دلیل مشکلات کلیوی ناشی از الکل درگذشت. درسال 2007؛ مادرش با سرطان سینه دست و پنجه نرم کرد. مرگ پدرش بـه خصوص برای رونالدو بسیار سخت بود، زیرا او و پدرش بسیار صمیمی بودند. این ورزشکار جوان اغلب پدرش را مجبور کرده بود تا وارد مرکز توانبخشی شود و مشروب خوردن را ترک کند پدرش اما هرگز این پیشنهاد را نپذیرفت.

 

خاواده ی رونالدو

زمانی کـه رونالدو 10 ساله بود، بـه عنوان یک پدیده شناخته شده بود، بچه اي کـه میخورد و می‌خوابید و فوتبال بازی می‌کرد. پدرخوانده‌اش، فرنائو سوزا، برای خبرنگاران بریتانیایی میگفت «تمام کاری کـه در دوران کودکی می خواست انجام دهد این بود کـه فوتبال بازی کند و تکالیفش را انجام دهد. در اوایل نوجوانی، استعداد و اسطوره رونالدو بـه طور قابل توجهی رشدکرده بود. او پس از حضور در ناسیونال دا لیها دا مادیرا، درسال 2001 با اسپورتینگ پرتغال قرارداد امضا کرد.

 

زمان شروع حرفه فوتبال کریستین رونالدو

زمان شروع حرفه فوتبال کریستین رونالدو

منچستر یونایتد درسال 2001؛ زمانی کـه رونالدو تنها 16 سال سن داشت، منچستریونایتد بیش از 12 میلیون پوند برای جذب او پرداخت کرد کـه رکوردی برای یک بازیکن هم سن و سال او بود. رونالدو با عملکردی مسحورکننده حریفانش رابا حرکات پا و مهارت خود شگفت زده کرد. او چنان تاثیری بر جای گذاشت کـه تعدادی از بازیکنان یونایتد از سرمربی خود خواستند تا برای جذب بازیکن جوان تلاش کند کـه این تیم بـه زودی انجام داد.

 

رونالدو دنیای فوتبال را ناامید نکرد

رونالدو دنیای فوتبال را ناامید نکرد:

او در اوایل فینال جام حذفی 2004 قول خودرا نشان داد و سه گل اول تیم را بـه ثمر رساند و بـه انها کمک کرد تا قهرمانی را بـه دست آورند. درسال 2007؛ رونالدو قراردادی 5 ساله بـه مبلغ 31 میلیون پوند امضا کرد. یک سال بعد، رونالدو دوباره دست مزد بالای خودرا توجیه کرد کـه یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه را جمع آوری کرد و رکوردی را برای گل هاي‌ زده «42» ثبت کرد و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را درسال 2008 بـه دست آورد. رونالدو بـه منچستریونایتد کمک کرد تا بـه سه عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.

 

کریستین رونالدو در رئال مادرید

کریستین رونالدو در رئال مادرید

درسال 2009؛ باشگاه فوتبال اسپانیایی رئال مادرید با پرداخت 131 میلیون دلار بـه منچستریونایتد برای شانس خرید رونالدو موافقت کرد. تعهد رونالدو بـه منچستریونایتد همواره مورد سوال قرار گرفته بودو گمانه زنی ها مبنی بر این‌که او میـــخواهد در جای دیگری بازی کند بـه وجود آمده بود، بنابر این هیچکس از دیدن جدایی رونالدو شگفت زده نشد.

 

رونالدو بـه خبرنگاران گفت:

می‌دانم کـه آن ها از من برای موفقیت در باشگاه مطالبات زیادی خواهند داشت و میدانم کـه فشار بیشتری نسبت بـه منچستریونایتد خواهم داشت زیرا سال‌ها در آنجا بودم.” اما این بـه معنای یک چالش جدید اسـت و بـه من کمک خواهد کرد تا بهترین فوتبالیست باشم. رونالدو در ادامه فهرستی چشمگیر از افتخارات فردی و جام هاي‌ تیمی تهیه کرد. در دسامبر 2016؛ او چهارمین جایزه توپ طلای خودرا بـه عنوان بهترین بازیکن سال، با شکست دادن لیونل مسی از بارسلونا بـه دست آورد.

 

بردهای رونالدو در سال 2016 شامل قهرمانی اروپا

بردهای رونالدو درسال 2016 شامل قهرمانی اروپا، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه ها، بـه علاوه جوایز فردی از سوی یوفا و مجله فرانس فوتبال بود. سال بعد، او پنجمین توپ طلا را بـه دست آورد تا با حریف دیرینه اش مسی برابری کند. رونالدو در ژوئیه 2018 با امضای قراردادی با باشگاه ایتالیایی سری آ یوونتوس کـه مبلغ 140 میلیون دلار برای انتقال بـه باشگاه قدیمی اسپانیایی اش پرداخت کرد، پس از اشاره بـه اتمام دوران حضورش در رئال، این شایعات را تایید کرد.

 

رونالدو در نامه اي بـه هواداران رئال در سایت باشگاه ادای احترام کرد و نوشت: این سال‌ها در رئال مادرید ودر این شهر مادرید احتمالاً شادترین سال هاي‌ زندگی من بوده اسـت. من فقط از این باشگاه قدردانی میکنم. بـه هواداران و شهر. فقط میتوانم از همه ی انها بـه خاطر عشق و محبتی کـه دریافت کرده ام تشکر کنم. با بسیاری از معیارها، نخستین فصل رونالدو با یوونتوس، فصل موفقی بود. او در 14 بازی اول خود 10 بار گلزنی کرد و تک گل را در پیروزی مقابل میلان برای قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا بـه خانه زد. پس از این‌که تیمش را بـه هشتمین قهرمانی متوالی سری آ رساند، در می 2019 بـه عنوان MVP لیگ انتخاب شد.

 

بازگشت کریستین رونالدو به منچستریونایتد

در 27 آگوست 2021 اعلام شد کـه رونالدو بـه منچستریونایتد بازخواهد گشت.

 

بازگشت کریستین رونالدو به منچستریونایتد

کریستین رونالدو در تیم ملی پرتغال

در 10 جولای 2016؛ رونالدو یک پیروزی را بـه مجموعه خود اضافه کرد. رونالدو بـه عنوان کاپیتان تیم ملی خود، پرتغال را بـه فینال قهرمانی اروپا مقابل فرانسه هدایت کرد. اگر چه او پس از آسیب دیدگی زانو در دقیقه 25 بازی از میادین دور بود، پرتغال با نتیجه 1-0 عنوان قهرمانی را بـه دست آورد، نخستین جام بین المللی انها. هم تیمی هاي‌ رونالدو گفتند کـه او بـه عنوان کاپیتان تیم از کنار زمین بـه انها انگیزه می داد.

 


مطلب مرتبط: پناه بردن کریستیانو رونالدو به جزیره شخصی بخاطر کرونا «عکس»


 

زندگی شخصی کریستین رونالدو و همسر او

سدریک سوارس پس از پیروزی پرتغال گفت: “او بـه ما اعتماد بـه نفس زیادی داد و گفت: “بـه مردم گوش کنید، من مطمئن هستم کـه ما این یورو را می‌بریم، پس باهم بمانید و برای ان بجنگید. “رونالدو گفت: “این یکی از شادترین لحظات در دوران حرفه اي من اسـت.” من همیشه گفته ام کـه می‌خواهم با تیم ملی یک جام ببرم و تاریخ ساز شوم. و اینکار را کردم. خدا را شکر، همه ی چیز برای ما خوب پیش رفت.

 

رونالدو شروع فوق العاده اي در جام جهانی 2018 داشت ودر یک تساوی ابتدایی مقابل اسپانیا سه گل بـه ثمر رساند و سپس یک بازی دیگر مقابل مراکش اضافه کرد تا با هشتاد و پنجمین گل ملی خود رکوردی در اروپا بـه ثبت برساند. با این حال، او در باخت 2-1 مقابل اروگوئه در مرحله حذفی بدون گل ماند و پس از ان از اظهار نظر درباره آینده خود در تیم ملی خودداری کرد.

 

جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی

زندگی شخصی کریستین رونالدو و همسر او

رونالدو با جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی ازدواج کرده اسـت. این زوج نخستین بار در نوامبر 2016 بـه صورت عمومی باهم دیده شدند. در ژوئن 2017؛ این زوج یک دوقلو دختر و پسر از طریق رحم اجاره اي بـه دنیا آوردند. در نوامبر 2017؛ رودریگز یک دختر دیگر بـه دنیا آورد و خانواده انها 5 نفره شد. البته نخستین فرزند رونالدو، کریستیانو جونیور، از دوست دختر سابقش در ژوئن 2010 بـه دنیا آمد.

 

جورجینا رودریگز زیبا و مهربان

بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۷ در اسپانیا، مدل اسـت فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر می‌باشد، فعالیت خودرا به عنوان فروشنده شروع کرد و حالا مدل و همسر کریستیانو رونالدو اسـت.۱۶۸ سانتی متر قد و ۵۴ کیلو گرم وزن دارد

 

جورجینا رودریگز یک فروشنده بود

خانواده و پدر قاچاقچی

Georgina Rodriguez در ۷ بهمن ۱۳۷۳ در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی بـه دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد او درسال ۲۰۱۹ فاش کرد پدر ۶۹ ساله اش جورج رودریگز یکی از قاچاقچی هاي‌ کوکائین بوده کـه ده سال از عمرش را در زندان سپری کرده اسـت.

 

از پیشخدمتی تا رقص

از پیشخدمتی تا رقص

در نوجوانی مدتی بـه بریستول انگلیس رفت و بعد از یادگیری زبان انگلیسی به عنوان پرستار بچه مدتی کار کرد تا این‌که مشغول یادگیری رقص شد

 

از فروشندگی تا رونالدو

از فروشندگی تا رونالدو

بعد از مدتی از انگلستان بـه اسپانیا برگشت و بخاطر چهره زیبای کـه داشت در فروشگاه برند Dolce & Gabbana به عنوان فروشنده مشغول به کار بود او سپس در فروشگاه Gucci کار میکرد تا این‌که سال ۲۰۱۶ کریستیانو رونالدو بازیکن وقت رئال مادرید در جریان خرید از این فروشگاه توجهش بـه وی جلب شد.

 


مطلب مرتبط: نگاهی به رابطه پنهانی کریس رونالدو با این دختر زیبا


 

جورجینا عاشق رونالدو هستم

عاشق شدم

نخستین بار بلند قد کریس و هیکل و زیبایی اش توجه مرا جلب کرد، مقابل او ایستاده بودم و می لرزیدم چون با یک نگاه عاشق شده بودم.من خیلی خجالتی هستم و همین باعث شد بهم بریزم بعد از آشنایی با رونالدو، شیوه اي کـه او با من رفتار و نوعی رفتاری کـه برای مراقبت ازم داشت یا نحوه دوست داشتنش بسیار فوق العاده بود.

 

رابطه رونالدو و جورجیا تا اواخر سال ۲۰۱۶ بصورت مخفی پیش می رفت

رابطه تا فرزند

رابطه رونالدو و جورجیا تا اواخر سال ۲۰۱۶ به‌صورت مخفی پیش می رفت کـه لو رفتن عکس دونفرشان توسط پاپاراتزی «عکاس مخفی» رابطه این دو را عیان کرد در نهایت بعد از انتشار عمومی خبر این دو وارد زندگی مشترک شدند تا این‌که یک سال بعد ثمره زندگیشان دختری بنام آلانا مارتینا به دنیا آمد.

 

جورجینا مادری ۴ فرزند از کریس را دارد

مادری ۴ فرزند

جورجیا حالا به جز دختر خود مادر سه فرزند دیگر می‌باشد، رونالدو از رابطه اول خود درسال ۲۰۱۰ یک فرزند پسر نوجوان دارد و از یک رحم اجاره اي نیز صاحب فرزند دوقلو باشد

 


مطلب مرتبط: عکس هایی از خانه گران قیمت رونالدو


 

جورجینا برای زیبایی باید لاغر باشم

برای زیبایی باید لاغر باشم

وقتی دختر كوچكی بودم، بسیار لاغر بودم و همیشه میخواستم چاق شوم ولی حالا بـه این نتیجه رسیدم کـه شـما برای این‌که زیبا باشید، باید لاغر باشید

 

هر روز غذاهای سالم می خورم

غذای مورد علاقه

هرروز غذا هاي سالم میخورم و ورزش می‌کنم البته گاهی بـه هوس هایم تسلیم میشوم اما بیشتر روزها از خوردن شیرینی و چربی خودداری میکنم عاشق سبزیجات و گوشت هستم و رژیم غذایی مدیترانه اي را دنبال میکنم.

 

جورجینا: واقعا خوش شانس هستم

و در پایان

واقعا خوش شانس هستم

من واقعا خوش شانس هستم کـه نامزد بهترین فوتبالیست تاریخ شدم، زمانی کـه کریس در زمین اسـت حسابی احساساتی میشوم او واقعا بی حریف اسـت. از خداوند واقعا همیشه تشکر میکنم کـه رویاهایی کـه در ذهنم داشتیم بـه حقیقت پیوست. و زندگی ایده آلی دارم و واقعا کریس اخلاق عالی و خوبی دارد و از همه ی مهم تر پدر بسیار مهربان و خوبی اسـت.

جدیدترین مطالب سایت