جنجال محسن افشانی با اسلحه ماکاروف روسی + فیلم

مجموعه : اخبار چهره ها
جنجال محسن افشانی با اسلحه ماکاروف روسی + فیلم

محسن افشانی و همسرش جنجال به پا کرد !

محسن افشانی هنرمند معروف کشورمان با همسرش یکی از پرحاشیه ترین هاي‌ اخبار اینروزها می‌باشد ودر اقدامی جدید یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات اینروزها را رقم زده اسـت. بـه گزارش تالاب محسن افشانی معروف بـه پادشاه حاشیه باز هم جنجال درست کرد ، این بازیگر و کارگردان سابق کـه چند سالی اسـت از عرصه هنری دوره شد این بار با انتشار ویدیوی تبلیغاتی کـه در ان سلاح گرم داشت باز هم سرتیتر اخبار روز شد.

 

اسلحه کشی محسن افشانی

محسن افشانی و همسرش مدتی اسـت وارد کارهای تبلیغاتی و انتشار کلیپ هایي کوتاه دابسمش مانند از موزیک خوانندگان شده و با گرفتن مبالغی تبلیغ انها را می‌کند.

 

او این اواخر دریک کلیپ تبلیغاتی با نشان دادن چاقو و اسلحه باز هم جنجالی شده و باوجود این کـه تاکید کرده بود اسحله پلاستیکی اسـت اما به نظر داستان جور دیگریست.

فیلم اسلحه ماکاروف محسن افشانی

 

سلاح روسی واقعیست !

برخی کاربران در واکنش بـه این ویدیو اعلام کردند اسلحه واقعی و یک سلاح نیمه خودکار پیشرفته بنام ماکاروف ساخت کشور روسیه می‌باشد.

 

سندیت این موضوع هم در ویدیو زیر مشخص اسـت، زمانی کـه وی در زمان انجام حرکات نمایشی مسلح کردن سلاح باعث نمایان شدن لوله خان اسحله میشود.

 

با بالا گرفتن موضوع این بازیگر سریعا ویدیو را از حساب اینستاگرام خود پاک کرد.

 

اولین جنجال نیست !

افشانی این همه ی سال‌ها بارها جنجال آفرین و بازداشت شده اما همه ی اینها باعث نشده او از انجام فعالیت هاي‌ خود دست بکشد و  منعی برای خود نمیبیند

 

خبری دستگیری او بـه همراه همسرش کـه قصد ورود بـه استادیوم آزادی داشتند تا ماجرای پول هایي کـه از مردم برای یک کودک بیمار گرفته بود کـه با مرگ وی تکلیف پول ها مشخص نشد …

 

درگیری با روح الله زم خبرنگار خود فروخته تا ویدیو هاي‌ مغایر با اخلاق و فرهنگ ایرانی و افشاگری ساشا سبحانی از سایت هاي‌ شرط بندی وی همگی حاکی از مسیر مشخص افشانی دارد.

 

جنجال محسن افشانی با اسلحه ماکاروف روسی

جنجال محسن افشانی با اسلحه ماکاروف روسی + فیلم

کسب درآمد تا حاشیه

افشانی با حاشیه هاي‌ خودساخته حالا با داشتن بیش از 1/7 میلیون فالوور در اینستاگرام خود و  700 هزار نفر در حساب همسرش براحتی از تبلیغات، درآمد کلانی کسب می‌کند.

 

اغلب چهره هاي‌ بـه اصلاح شاخ فضای مجازی با ایجاد حاشیه و جنجال، اینروزها در حال کسب فالوور برای دیدن شدن و جذب مخاطب برای کسب درآمد هستند.

 

خبر دستگیری تا استوری

با انتشار ویدیو اسلحه کشی او باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد افشانی بـه دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل زندان شده اسـت. جالب این کـه اندکی بعد از این خبر، حساب وی در اینستاگرام بدون واکنش بـه این موضوع استوری می‌گذارد، باید منتظر ماند تا دیگر حاشیه هاي‌ این هنرمند رونمایی شود.

جنجال محسن افشانی با اسلحه ماکاروف روسی

 

از دیگر مطالب مرتبط با محسن افشانی و همسرش در پایین بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت