محسن افشانی بازیگر جنجالی به زندان فشافویه منتقل شد

مجموعه : اخبار چهره ها
محسن افشانی بازیگر جنجالی به زندان فشافویه منتقل شد

طبق قوانین نمایش و استفاده از هر گونه سلاح سرد و گرم در شبکه هاي‌ اجتماعی کـه باعث عادی شدن استفاده از اینچنین وسایلی شود جرم بـه حساب می‌آید.

 

گویا محسن افشانی از زندان اوین بـه زندان فشافویه منتقل شده، این زندان مخصوص زندانیان جرائم مواد مخدر،زورگیری و اراذل واوباشه !

 

محسن افشانی بازیگر سینما کـه هفته گذشته دستگیر شده بود، بـه ندامتگاه تهران بزرگ «فشافویه» منتقل شده اسـت. بـه گزارش تالاب بـه نقل از ایسنا، محسن افشانی بازیگر سینما بـه دلیل رفتارهای خارج از عرف و انتشار عکسهای حاوی مطالب ترویج کننده خشونت در فضای مجازی بـه دستور مقام قضائی در روز پنج شنبه ششم تیرماه دستگیر شد. او در ابتدا بـه زندان اوین و سپس بـه ندامتگاه بزرگ منتقل شده اسـت.

 

محسن افشانی بازیگر جنجالی به زندان فشافویه منتقل شد

خبری امروز منتشر شده بود کـه این بازیگر سینما امروز با تأمین قرار وثیقه از زندان آزاد شده اسـت کـه بر اساس اطلاع ایسنا، این خبر صحت ندارد.

 

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ششم تیرماه اعلام کرده بود: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی کـه در ان از اسلحه و چاقو استفاده شده بودو اطلاع تیم‌هاي‌ رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی بـه این موضوع وارد عمل شدند.

 

محسن افشانی و همسرش در ویدئویی منتشره در فضای مجازی از اسلحه و چاقو استفاده کرده بودند.

جدیدترین مطالب سایت