حمیدرضا مرادی بازیگر سینما و تلویزیونی در سن 45 سالگی فوت کرد

مجموعه : اخبار چهره ها
حمیدرضا مرادی بازیگر سینما و تلویزیونی در سن 45 سالگی فوت کرد

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد بیوگرافی حمیدرضا مرادی کـه در سن 45 سالگی کـه فوت کرد را منتشر کرده ایم.

 

حمیدرضا مرادی در سن 45 سالگی فوت کرد

حمیدرضا مرادی بازیگر جوان و مطرح دهه هفتاد کـه سابقه نقش آفرینی در بسیاری از فیلم‌هاي‌ سینمای کودک را درکنار بازیگران مطرحی هم چون اکبر عبدی، رضا کیانیان و …در پرونده کاری خود داشت بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. حمیدرضا مرادی اولین بار در فیلم ماهی «زنده‌یاد کامبوزیا پرتوی» جلوی دوربین رفت و بازی در سریال‌هاي‌ تلویزیونی «کیمیا» و «دل دار» را در کارنامه خود داشت.

 


مطالب مشابه: عکس های کمتر دیده شده از مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی


 

بیوگرافی حمیدرضا مرادی بازیگر سریال کیمیا

حمیدرضا مرادی بازیگر سینما درسال 1357 در تهران متولد شد. او از بازیگران مطرح دهه هفتاد بودو از کودکی وارد حرفه بازیگری شده بودو در فیلم‌هاي‌ سینمای کودک درکنار بازیگرانی هم چون اکبر عبدی، رضا کیانیان و …ایفای نقش کرده بود.

 

آغاز فعالیت بازیگری حمیدرضا مرادی

حمیدرضا مرادی اولین بار در سینما حضور یافته و سال 1366 در فیلم ماهی بـه کارگردانی کامبوزیا پرتوی بازی کرده اسـت. اگرچه موفقیت این اثر نسبت بـه آثار شاخص بعدیش مانند سریال کیمیا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حمیدرضا مرادی محسوب می شود و همکاری با هنرمندانی هم چون عطاالله زاهد، محبوبه بیات، اعظم قشقایی و حسن شجاع را تجربه کرد.

 

شهرت حمیدرضا مرادی

حمیدرضا مرادی درسال 1394 دوره‌ي پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر اثر مهمی بازی کرده اسـت. اثر مهم حمیدرضا مرادی دراین سال، بازیگری در سریال کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار محسوب میشود.

 

نقش در سریال کیمیا

شاید یکی از مهمترین بخش‌هاي‌ بیوگرافی حمیدرضا مرادی بازی در سریال کیمیا بوده اسـت. حمیدرضا مرادی سال 1394 سریال کیمیا نقش مهمی بازی کرده اسـت کـه توانست با مهارت خود، ان نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او دراین سریال با جواد افشار همکاری داشته اسـت.

 

حمیدرضا مرادی توانست با بازی در سریال کیمیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری درکنار بازیگرانی نظیر مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی بر تجربیات او افزود.

 

نقش در سریال بهاران در بهار

نقش حمیدرضا مرادی در سریال بهاران در بهار

حمیدرضا مرادی علاوه‌بر سریال کیمیا، سال 1374 در سریال بهاران در بهار نیز بازی کرده اسـت. حمیدرضا مرادی این‌بار با غلامرضا رمضانی یعنی کارگردان سریال بهاران در بهار و هنرمندانی چون رضا خندان، رضا بابک، پروین میکده و هما خاکپاش همکاری داشت.

 


مطالب مشابه: سرقت میلیاردی از خانه امیر نوری + لاغری ناگهانی امیر نوری


 

دیگر فعالیت های حمیدرضا مرادی

با این کـه حمیدرضا مرادی را بیشتر به عنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌هاي‌ دیگر نیز فعال بوده اسـت. حمیدرضا مرادی علاوه‌بر بازیگر بـه‌عنوان چهره‌پرداز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته اسـت. مهم ترین آثار حمیدرضا مرادی در حرفه‌ي چهره‌پرداز، فیلم محمد رسول الله و سریال جلال‌الدین اسـت.

 

همبازی 

همبازی های حمیدرضا مرادی

دراین سالها حمیدرضا مرادی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ي کار داشته اسـت اما جالب اسـت بدانید کـه در بین بازیگران مهوش وقاری با 2 مرتبه، سید فرید سجادی‌ حسینی با 2 مرتبه، احمدرضا اسعدی با 2 مرتبه، پروین میکده با 2 مرتبه و اکبر عبدی با 2 مرتبه بیشترین همکاری رابا حمیدرضا مرادی داشته‌اند.

 

آثار 

یکی از ویژگی‌هاي‌ حرفه‌اي بیوگرافی حمیدرضا مرادی ان هست کـه در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده اسـت. حمیدرضا مرادی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا کـه 77% آثار وی سینمایی و 23% آثارش تلویزیونی اسـت.

 

در واقع حمیدرضا مرادی از مجموع 9 اثری کـه در کارنامه دارد، در 7 اثر در سینما با نام‌هاي‌ فیلم عبور از تله، فیلم مستأجر، فیلم مدرسه‌ي پیرمردها، فیلم دره شاپرک، فیلم سفر جادویی، فیلم سکوت و فیلم ماهی بـه ایفای نقش پرداخته ودر 2 اثر در تلویزیون با نام‌هاي‌ سریال کیمیا و سریال بهاران در بهار بازی کرده اسـت.

 

علت مرگ 

علت مرگ حمیدرضا مرادی

مرادی بازیگری کـه دهه شصتی‌ها وی را با بازی در سریال مدرسه پیرمردها و سفر جادویی بـه خاطر دارند، بر اثر ایست قلبی درگذشت.

 

حمیدرضا صبح دیروز در محل کارش دچار ایست قلبی شد ودر گذشت. خواهر حمیدرضا مرادی گفت: برادرم هیچ سابقه بیماری‌اي نداشت و متاسفانه در سن 45 سالگی بـه‌طور ناگهانی با ایست قلبی درگذشت. مراسم تشیع و خاکسپاری این بازیگر جوان، امروز 15 آبان 1402 در بهشت زهرا «س» انجام شد.

 


مطالب مشابه: تولدت با کدوم بازیگر زن تو یه روزه ؟


 

در پایان

محبوبه مرادی خواهر این بازیگر، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: حمیدرضا صبح دیروز در محل کارش دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

جدیدترین مطالب سایت