خانه تجملاتی هنرپیشه زن معروف !+ تصاویر

مجموعه : اخبار چهره ها
خانه تجملاتی هنرپیشه زن معروف !+ تصاویر

 بازیگر زن معروف و خانه تجملاتی اش !+ تصاویر

کامرون میشل دیاز متولد ۱۹۷۲ مانکن و بازیگر معروف آمریکایی است که ثروت هنگفتی از هنر بازیگری کسب نموده است.

 

تبارِ خانوادهٔ پدریِ وی کوبایی، و تبارِ مادرِ وِی آلمانی، انگلیسی، و چِروکی بوده است؛ که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده است.

 

کامرون میشل دیاز متولد ۱۹۷۲ مانکن و بازیگر آمریکایی است. تبارِ خانوادهٔ پدریِ وی کوبایی، و تبارِ مادرِ وِی آلمانی، انگلیسی، و چِروکی بوده است؛ که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده است.

 

کامرون دیاز از شانزده سالگی وارد شغل مانکنی شد و استعدادش او را به مجلاتی مانند مادمازل، هفده و فعالیت های تبلیغاتی برای شرکت هایی مانند کالینا کلین و کوکا کولا کشاند.

 

بعد از بازی در فیلم ماسک کامرون دیاز درخواست های زیادی از طرف چند فیلمساز برجسته برای بازی در فیلم هایشان دریافت کرد. در پاییز سال ۲۰۰۰ او در «فرشتگان چارلی» ظاهر شد و پروژه بعدی او فیلمی بود از مارتین اسکورسیزی که در برابر لئوناردو دی کاپریو ایفای نقش کرد. همین‌طور در کارتون”Winx club”، کاراکتر استلا(Stella) شبیه کامرون دیاز ساخته شده است.

خانه تجملاتی هنرپیشه زن معروف !+ تصاویر

کامرون دیاز آپارتمانش در سال ۲۰۰۸ در منهتن آمریکا خریداری کرده و طراح آن Kelly Wearstler است.

خانه تجملاتی هنرپیشه زن معروف !+ تصاویر

آپارتمان کامرون دیاز

دیاز در منزل خود از دکوراسیون ترکیبی استفاده کرده است که بخش از آن مانند قسمتی از دیوارها و تابلوها نیز بصورت وینتاژ میباشد. آپارتمان دیاز ۱۳۰ متر است و دارای دو اتاق خواب و ۲ سرویس بهداشتی می باشد.

 

تمامی لوازم استفاده شده در این منزل با بهترین کیفیت بوده و المنهای هنری را میتوان در تمام قسمتهای خانه مشاهده کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت