خواننده سرشناس پاپ در دورهمی و مشکل مادرزادیش در بینایی !

مجموعه : اخبار چهره ها
خواننده سرشناس پاپ در دورهمی و مشکل مادرزادیش در بینایی !

خواننده سرشناس پاپ در دورهمی از مشکل خود پرده برداشت! + عکس

 

نیما مسیحا در برنامه «دورهمی» از مشکل مادرزادی که در بینایی دارد صحبت کرد و از اوضاع نامناسب موسیقی انتقاد کرد.

 

 این خواننده پاپ شامگاه پنجشنبه 25 آذر مهمان برنامه «دورهمی» بود.

 

خواننده سرشناس پاپ در دورهمی و مشکل مادرزادیش در بینایی !

 نیما مسیحا در دورهمی

 

مسیحا در ابتدای برنامه درباره کمرنگ شدن حضورش در عرصه موسیقی چنین توضیح داد:

 

«حقیقت این است که این وضعیت عمدی نبوده است و اتفاقاتی رخ داد و زمینه‌ساز آن شد.من جزو اولین گروه خوانندگان پاپ بودم که در دهه 70 کارمان را آغاز کردیم، اما با تغییر شرایط تصمیم گرفتم که در حوزه پاپ کم‌تر کار کنم و سراغ موسیقی کلاسیک بروم.»

 

این خواننده درباره برنامه آینده خود توضیح داد: «دوست دارم آثار بیشتری از خودم به جا بگذارم و برنامه‌هایی برای اجرای های زنده و تنظیم آلبوم دارم.»

 

مسیحا درباره موسیقی و خوانندگان امروزی گفت: «دل پری داریم. ما خوراک شنیداری به مخاطب می‌دهیم و به نظرم خوراک خوبی برای مردم فراهم نکرده‌ایم. خیلی از خوانندگان خارج از نت می‌خوانند و مردم هم استقبال می‌کنند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتد.»

 

او درباره بابک بیات و خاطراتی که با او داشت گفت: «خیلی گفتن از این هنرمند سخت است. او یک دریای بسیار گسترده بود، خیلی شاگردی او برایم افتخار است و من احساس و سبک خواندم را از او آموختم.»

 

این هنرمند درباره ماجرای عاشق شدنش گفت: «یک نسبت دوری با همسرم داشتیم و خیلی سریع ازدواج کردیم. اول یک انگشتر خریدم و مانند فیلم‌ها زانو زدم و پیشنهاد ازدواج دادم و قبول شد.»

 

این خواننده درباره خوانندگانی که در خلوتش به صدایشان گوش می‌دهد گفت: «حمید حامی دوست خیلی خوب من است و صدایش را دوست دارم.»

 

مسیحا با اشاره به اینکه خود را فردی خوشبخت می‌داند، گفت: «اگر اوضاع موسیقی کشورمان بهتر از این بود خیلی بیشتر احساس خوشبختی می‌کردم.»

 

او در پایان از مشکل مادرزادی که در زمینه بینایی داشت گفت: «اولین بار است که این مطلب را بیان می‌کنم و دلم نمی‌خواست که کسی برای این موضوع به من ترحم کند، من یک مشکل چشمی مادرزادی دارم که سال‌های زیادی است با آن درگیر هستم و نمی‌توانم رانندگی کنم، از خیابان عبور کنم.

 

مجبورم تمامی ترانه‌هایم را حفظ کنم چون نمی‎توانم از رو بخوانم و نمی‌توانم چهره افراد را از دور تشخیص بدهم. برای همین موضوع خیلی از دوستان از من ناراحت و دلگیر می‌شوند که چرا به آن ها توجه نمی‌کنم درحالیکه نمی‌دانند این مشکل را دارم.»

 

جدیدترین مطالب سایت