20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

مجموعه : اخبار چهره ها
20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی روزانه ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ یکی از قدرتمند ترین زنان جهان که دختر دونالد ترامپ هم میباشد ، وی در اساس هاي خاصی شهرت و قدرت دارد ، با این بانو اکثر آشنا می‌شویم .

 

به گزارش تالاب ماه هاست که دونالد ترامپ به طور رسمی بعنوان رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار شده و به محض ورود به کاخ سفید مردم میخواستند در مورد او و نزدیکانش چیزهای بیشتری بدانند. در بین نزدیکان دونالد ترامپ همواره دختر بزرگ تر او، ایوانکا، اکثر از همۀ مورد دقت عموم مردم و رسانه ها بوده هست.

 

ایوانکا دومین فرزند ارشد دونالد ترامپ در بین ۵ فرزند او هست و تمام عمرش را زیر ذره بین رسانه ها گذارنده هست. او کسب و کار خود را راه اندازی کرده و در مدیریت امپراطوری اقتصادی پدرش نیز نقش بسزایی دارد.

 

اما نکات دیدنی بسیاری در مورد این زن خوشگل و جاه طلب و مادر سه فرزند هست که قصد داریم در این مطلب به تعدادی از آنها اشاره داشته باشیم.

 

۱- ایوانا ماری ترامپ

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

دونالد ترامپ و همسرش

 

در ۷ آوریل ۱۹۷۷ دونالد ترامپ و ایوانا زلنیچکووا در یک مراسم بسیار باشکوه با هم ازدواج کردند. ایوانا اهل جمهوری چک بوده و گذشته از آشنایی با ترامپ نیز ازدواج هاي ناموفق دیگری داشت اما خود را از هر لحاظ در شان دونالد ترامپ میدید.

 

به علت ثروت و قدرت دونالد ترامپ، این دو در دهه ي ۱۹۸۰ بسیار مورد دقت مردم و رسانه هاي شهر نیویورک قرار داشتند. در نهایت ایوانا بعنوان مشاور ترامپ در بخش طراحی داخلی شرکت وی مشغول بکار شده و حتی در طراحی و ساخت برج ترامپ نیز دخالت داشت.

 

۲- ایوانکا در مرکز توجه رسانه ها

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ در کودکی

 

ایوانکا ماری ترامپ در سال ۱۹۸۱ در شهر نیویورک به جهان آمد. وی بعنوان فرزند دو تن از ثروتمندترین و قدرتمندترین زوج هاي کشور و جهان وی هیچگاه کمبودی را احساس نمیکرد.

 

در ماه هاي گرم سال ایوانکا دوران تعطیلات را در کشور چک و در کنار مادر بزرگش میگذارند. ایوانکا دوران دبستان خود را در مدرسه ي چاپلین در منهتن آغاز کرد اما زمانی که ایوانکا ۱۰ سال داشت پدر و مادر وی به علت مشکلات خانوادگی از هم جدا شدند و این موضوع به طور کلی زندگی ایوانکا را تحت تاثیر قرار داد.

 

۳- مزاحمت های روزنامه نگاران و آسیب روحی ایوانکا

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

جوانی ایوانکا ترامپ

 

در همان دوران کودکی به لطف روابط نامشروع ترامپ با یک بازیگر به نام مارلا ماپلز، وی و پدر و مادرش بیش از پیش مورد دقت رسانه ها قرار گرفتند. بدین ترتیب ایوانکا نیز در مورد رسوایی اخلاقی پدرش اذیت می شد.

 

وقتی که او ۱۰ ساله بود تعداد زیادی از روزنامه نگاران مجلات زرد در خارج از مدرسه به او نزدیک شده و از او سوالاتی شرم آور در مورد رابطه پدرش با مارلا ماپلز می پرسیدند. این موضوع به شدت باعث رنجش و ناراحتی ایوانکای خردسال شده بود.

 

۴- دوران نوجوانی ایوانکا

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

ایوانکا روز به روز شباهت بیشتری به پدرش پیدا میکرد و در سن ۱۵ سالگی وارد مدرسه اي شبانه روزی به نام «چوت روزماری هال» در والینگفورد ایالت کنتیکت شد. وی از این مدرسه ي شبانه روزی بعنوان «زندان» یاد کرده و به دوستانش که در نیویورک زندگی شادی داشتند حسادت می‌کرد.

 

۵- عکس ایوانکا بر روی مجله ي سونتین (Seventeen)

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

در سن ۱۵ سالگی عکس ایوانکا بر روی جلد مجله ي سونتین به چاپ رسید و پس از آن به کار مدلینگ و تبلیغات در شرکت هاي فعال در حوزه ي مد مثل تامی هیلفیگر و ساسون جینز پرداخت.

 

وی به سرعت در این اساس پبشرفت کرده و خیلی زود بعنوان مدل در شرکت هاي معروفتری مثل ورساچی و تیری ماگلر مشغول به کار شد. در همان دوران عکسهایی از وی بر روی مجلاتی مثل فوربس، گلف مگزین، اَونیوو، اِلي و هارپرز بازار نقش بسته بود.

 

۶- اجازه ي والدین برای فعالیت در حوزه ي مدلینگ

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

گرچه پدر و مادر وی علاقه ي زیادی به اینکه ایوانکا مدلینگ را بعنوان حرفه ي خود گزینه کند نداشتند.

 

در سال ۱۹۹۷ دونالد ترامپ در گفت و گو ي خود با روزنامه ي نیویورک تایمز عنوان کرد که ایوانکا تنها در صورتی که مسئولان مدرسه ي شبانه روزی اش به وی اجازه دهند می‌تواند در اساس ي مدلینگ فعالیت کند و تنها تا زمانی که اینکار به درس او صدمه اي وارد نکند.

 

۷- ادامه ي فعالیت در حوزه ي مدلینگ

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

اما در نهایت وی بعد از اتمام دوران دبیرستان از کار مدلینگ کناره گیری کرد و دیگر مدل ها را با الفاظ زشتی مورد خطاب قرار داده و به شدت از انها انتقاد کرد. بعد از پایان دوران دبیرستان، ایوانکا وارد کالج تجارت وارتون شد و با رتبه ي ممتاز فارغ التحصیل گردید.

 

بعد از فارغ التحصیلی، وی استعداد خود را در اساس ي املاک به کار گرفت. ایوانکا با اینکار قصد داشت برای خود کسب و کاری جداگانه ساخته و از زیر سایه ي پدرش بیرون بیاید.

 

۸- ایوانکا زنی پیروز در حوزه ي تجارت

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

اما بعد از مدتی بار دیگر وارد فعالیت هاي تجاری خانواده اش شد. در سال ۲۰۰۶ او بعنوان مشاور دونالد ترامپ در اساس ي توسعه ي املاک در سازمان ترامپ مشغول به کار شد.

 

وظیفه ي اصلی او توسعه ي هتل هاي زنجیره اي ترامپ در سطح جهان، کار بر روی طراحی داخلی این هتل ها و خرید و فروش املاک بود. این موضوع بدان معنا نیست که وی کسب و کار شخصی خودش را نداشت زیرا وی همزمان به فعالیت هاي اقتصادی مجزای خود نیز ادامه می داد.

 

۹- خط ساخت لباس ایوانکا ترامپ

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

ایوانکا چندین کسب و کار تجاری شخصی خودش را دارد. بعضی از این کسب و کارها در حوزه ي طراحی لباس، کفش، کیف زنانه، کفش بچگانه و جواهرات هست.

 

همین طور وی مدیر مسئول یک وبسایت در حوزه ي سبک زندگی بوده که با نوشتن مقالات در حوزه ي مختلفی از مد و بچه داری تا مشاوره شغلی و غیره به زنانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند مشاوره می‌دهد. گرچه وی عنوان کرده هست که آرزوی او راه اندازی یک هتل مجلل متعلق به خودش در شهر لندن هست.

 

۱۰- ایوانکا دختری که ثروتمند به جهان آمد

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

ایوانکا همواره در اداره ي کسب و کار خانوادگی اش به پدرش کمک کرده و وارث خوبی برای امپراطوری وی بوده هست. وی در سال ۲۰۰۳ در یک فیلم مستند به نام «بورن ریچ» (Born Rich) ظاهر شده و عکس هایي از اتاق خواب دوران نوجوانی اش که دیوارهایش پوشیده از پوستر گروه هاي موسیقی «پویزن» (Poison) و «ماتلی کرو» (Motley Crue) بود را به دوربین نشان داد.

 

ایوانکا در این مستند چنین گفت: ” مهم نیست که در مورد والدینم چه چیزهایی میشنوم،یا در مورد خانواده ام، برایم مهم نیست که چه چیزهایی در مورد انها می‌خوانم، واقعیت این هست که من به جزیی از خانواده ي بزرگ ترامپ بودن افتخار میکنم”. چندین سال بعد از این گفت و گو ایوانکا با مرد رویاهایش آشنا شد.

 

۱۱- جارد کوشنر مرد رویاهای ایوانکا

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

جارد کوشنر، شوهر ایوانکا ترامپ، از نظر ایوانکا شباهت بسیاری به پدرش داشت. او نیز یک کارآفرین پیروز بوده و از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده بود. جارد فرزند یکی از غول هاي املاک ایالت نیوجرسی به نام چارلز کوشنر بوده و پدر او نیز همانند دونالد ترامپ از همان دوران نوجوانی پسرش را با دنیای تجارت آشنا کرده و حتی هنگامی که وی مشغول تحصیل در دانشگاه هاروارد بود نیز اسناد مالی شرکت هاي خود را برای وی می فرستاد تا به آنها رسیدگی کند. امروزه جارد کوشنر خود در حوزه ي املاک فعالیت چشمگیری داشته و مالک روزنامه ي «نیویورک آبزرور» (New York Observer) هست.

 

۱۲- ناهار کاری با جارد کوشنر

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

در سال ۲۰۰۷، ایوانکا و جارد برای مذاکره در مورد همکاری بین شرکت هاي ترامپ و کوشنر در حوزه ي املاک با هم صحبت کرده و با هم یک ناهار کاری خوردند. تنها بعد از چندین دقیقه صحبت کردن این دو حس کردند به هم علاقمند شده اند و خیلی زود با هم نامزد شدند.

 

ایوانکا نخستین قرار خود با جارد را «برترین معامله اي که تاکنون کرده بودیم» عنوان میکند. این ملاقات تجاری نتایج بسیار خوبی برای هر دوی انها در پی داشت اما مشکلاتی نیز بود که باید هر چه سریع تر انها را از سر راه خود برمی داشتند.

 

۱۳- عروسی غیر معمول

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

والدین جارد کوشنر یهودی هایي بسیار معتقد بودند و چندان علاقه نداشتند که پسرشان با یک دختر غیر یهودی ازدواج کند حتی اگر به اندازه ي ایوانکا ترامپ نیز سرشناس و ثروتمند باشد. اما ایوانکا و جارد بر ازدواجشان اصرار داشته و به برنامه ریزی هاي خود برای برپایی مراسم ازدواج ادامه می دادند. در نهایت ایوانکا با گرویدن به یهودیت در سال ۲۰۰۹ مانع اصلی ازدواجش با جارد را از سر راه برداشته و موافقت والدین او را بدست آورد.

 

۱۴- خانواده ي اخیر ایوانکا

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

امروزه او و جارد سه فرزند بسیار خوشگل دارند: آرابلا ۵ ساله، جوزف ۲ ساله و تئودور که تنها ۴ ماهه هست. این دو با وجود سه فرزند و کسب و کار شلوغی که دارند باز هم برای همدیگر و خانواده ي خود احترام زیادی قائل بوده و سعی میکنند اکثر وقت خود را با هم بگذرانند. برای مثال آنها هر هفته یک شب جلسه اي بسیار مفصل برگزار کرده و در مورد آینده ي کاری و خانوادگی خود تصمیم گیری می‌کنند. با این وجود آنها از کسب و کار شلوغ خود نیز غافل نشده اند.

 

۱۵- ایوانکا و جارد به کار خود اهمیت زیادی میدهند

 

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

بر اساس گفته هاي کسانی که این دو را مفید می شناسند، ایوانکا و جارد به فعالیت هاي اقتصادی خود بسیار اهمیت می‌دهند. حتی ایوانکا ادعا کرده از اینکه بعضی اوقات شوهرش تا دیروقت در محل کارش حاضر هست شاد بوده و لذت بخش بودن اینکار را درک می‌کند.

 

نکته ي دیدنی اینکه وقتی هر دو در منزل میباشند نیز در کنار هم نشسته و با بهره گیری از لپ تاپهایشان به کارهای تجاری خود رسیدگی می‌کنند.

 

۱۶- ایوانکا حامی برای دونالد ترامپ

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

ایوانکا از همان اوایلی که پدرش رقابت برای ریاست جمهوری ایالات متحده کشور آمریکا را آغاز کرد در کنار وی بوده هست. وی خواسته یا ناخواسته از تمامی دیدگاه هاي سیاسی، اقتصادی، مهاجرتی و حوزه ي سلامت پدرش دفاع کرده اما هیچکدام از این دفاعیات به اندازه ي حمایت او از دیدگاه هاي پدرش در مورد زنان و نحوه ي رفتار با آنان سرو صدا نکرده هست.

 

۱۷- علاقه ي شدید دونالد ترامپ به دخترش

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

در سال ۲۰۰۷ دونالد ترامپ عنوان کرد که آنقدر دخترش را دوست دارد که دلش می‌خواهد زنی مثل وی داشته باشد. اما ایوانکا این موضوع را یک شوخی دانسته و ادعا کرده که این گفته ها از علاقه ي پدرش به وی نشات میگیرد.

 

همین طور وی بارها ادعا کرده که پدرش دیدگاه مناسبی نسبت به زنان داشته و از آنها حمایت می‌کند و تصویری که رسانه ها از وی ساخته اند کاملا غیرواقعی هست.

 

۱۸- رسوایی بزرگ و تحریم محصولات ایوانکا

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

در سال ۲۰۱۶ یک فایل صوتی منتشر شد که در آن دونالد ترامپ میگوید که همواره به بدن زنان جذاب دست زده و از آن جایی که پولدار بوده کسی از وی شکایتی در این مورد نکرده هست. اما این بار نیز ایوانکا مثل دفعات گذشته به دفاع از پدرش پرداخت.

 

همین موضوع باعث شد که تعداد زیادی از طرفداران ایوانکا از وی آزرده خاطر شوند و برای نشان دادن ناراحتی خود محصولات او را تحریم کردند. او در دوران رقابت هاي انتخاباتی به طور مستقیم در کمپین هاي تبلیغاتی دخالت نداشت شاید به این علت که در طرف دیگر ماجرا نیز یکی از دوستان نزدیک وی قرار داشت.

 

۱۹- ارتباطات دوران کودکی

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

نیم نگاهی به زندگی ایوانکا ترامپ

 

ایوانکا ترامپ و چلسی کلینتون (فرزند بیل و هیلاری کلینتون) از دوران کودکی با هم دوست بودند. این دو بعنوان فرزندان خانواده هاي متمول و قدرتمند شباهت هاي بسیاری با هم داشتند و از نزدیک با هم آشنا بودند.

 

اضافه بر این شوهران این دو نیز با هم آشنایی داشتند و هر دو زوج هرازگاهی با هم ملاقات میکردند. دوستی انها حتی گذشته از اینکه ترامپ و کلینتون وارد رقابت هاي انتخاباتی شوند نیز مشهود بود.

 

۲۰- دوستان دیروز، رقیبان امروز

20 مورد از زندگی موفق ایوانکا ترامپ

به نظر می‌رسد که وقتی پای سیاست به میان بیاید دوستی رنگ میبازد. از زمانی که رقابت هاي انتخاباتی شروع شد ایوانکا و چلسی تصمیم گرفتند که دستکم در ملاء عام با هم دیدار نکنند تا در رقابت هاي انتخاباتی والدینشان که در نبردی سخت با هم بودند خللی ایجاد نشود. گرچه خوشبختانه این موضوع دیگر خاتمه یافته و بعد از پیروزی ترامپ این دو بار دیگر ارتباطات علنی شان را با هم شروع کرده اند.

 

منبع :rooziato.com

جدیدترین مطالب سایت