زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

مجموعه : اخبار چهره ها
زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

زوج های‌ هالیوودی : این ستاره ها با هم قرار گذاشتند «گاهی اوقات بـه طور جدی» و سپس از هم جدا شدند – بدون این که هیچ یک از ما بفهمیم. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از زوج های‌ هالیوودی که به‌ صورت مخفیانه با هم بودند را منتشر کرده ایم.

 

18 مخفی ترین زوج مشهور در 40 سال گذشته

کریستن بل و داکس شپرد، ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت، بن افلک و جنیفر لوپز – زوج های‌ معروف زیادی وجود دارند که از بـه اشتراک گذاشتن عشق خود با جهان در رسانه های‌ اجتماعی و روی فرش قرمز بسیار خوشحال هستند.

 

اما همه ی نمیخواهند همه ی نگاه ها بـه رابطه‌شان معطوف شود، بـه‌خصوص وقتی که با شخص جدیدی احساس می کنند. حتی در هالیوود، زوج‌های‌ معروف زیادی وجود داشته‌اند که آن قدر در رابطه با هم دیگر بی‌تفاوت بودند «و از هم جدا شدند» که ممکن اسـت حتی متوجه نشده باشید که انها هرگز با هم بوده‌اند. برای شنیدن بیشتر در مورد این جفت های‌ مخفی بـه ادامه این پست مجله تالاب مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین زوج های مشهور جهان + افراد ثروتمندی که ارثی باقی نخواهند گذاشت

 

1. کیتی هلمز و جیمی فاکس 

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

اگر چه جیمی فاکس و کیتی هولمز هرگز بـه طور رسمی رابطه عاشقانه خودرا تایید نکردند، اما طبق گزارش‌ها انها بـه مدت شش سال با هم قرار گذاشتند تا این که درسال 2019 راه خودرا برای همیشه ادامه دادند – فقط چند ماه پس از این که با هم برای یک عکس در Met Gala، در یکی از تنها عکس‌هایشان قرار گرفتند. 

 

2. تیفانی تیسن و ماریو لوپز

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

با توجه بـه این که بازیگران اصلی Saved By the Bell را نوجوانان تشکیل می دادند، اگر هیچ یک از انها در زندگی واقعی دور هم جمع نمی شدند، تعجب آورتر بود. اما هنوز هیچ یک از طرفداران آن ها هیچ تصوری از این نداشتند که تا سال ها بعد، ماریو لوپز و تیفانی تیسن همبازی بودند.

 

لوپز در یکی از اپیزودهای نمایش کلی کلارکسون درسال 2019 گفت: خنده‌دار اسـت، زیرا من بـه دبیرستان معمولی رفتم و او ژاکت نامه نگار من را از دبیرستان واقعی من و چیزهای دیگر میپوشید. “اما اکنون، او دوست عزیز من اسـت و خنده‌دار اسـت، زیرا بچه‌های‌ ما واقعاً با هم بازی می کنند. بنابر این، ما دور هم جمع می شویم، بچه‌هایمان با هم بازی می کنند و چیزهای دیگر.”

 

3. مدونا و توپاک

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

بله، دو تا از بزرگ ترین افسانه های‌ موسیقی در واقع با هم قرار گذاشتند – و تعداد زیادی از مردم هیچ تصوری از این اتفاق ندارند. مدونا و توپاک بیش از یکسال با هم قرار داشتند تا این که رپر فقید با نامه‌ای که از زندان درسال 1995 نوشته شده بود، همه ی چیز را بـه اتمام رساند که بعدا وقتی بـه حراج گذاشته شد، عمومی شد.

 

توپاک در نامه‌ای از طریق Vogue نوشت: اول و مهم‌تر از همه ی، باید از شـما عذرخواهی کنم، زیرا همانگونه که شـما گفتید، من دوستی نبودم که می دانم توانایی ان را دارم. “گفت و گو ای که در ان گفتی “من میروم تا همه ی رپرها و بسکتبالیست ها را بازسازی کنم” یا این کلمات مرا عمیقاً تحت تأثیر قرار داد و دیدم که چگونه هرگز نمیدانستم شـما با هیچ خواننده رپ دیگری غیر از خودم هستید. دراین لحظه بود. از روی آسيب و غریزه طبیعی برای ضربه زدن و دفاع از قلب و نفسم که خیلی چیزها گفتم.”

 

4. کالی کوکو و جانی گالکی

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

در دیگر روابط همبازی، The Big Bang Theory رهبری کالی کوکو و جانی گالکی را نیز در پشت صحنه مخفیانه با هم قرار میدهند. کوئوکو در گفت و گو ای با CBS Watch «از طریق نیویورک دیلی نیوز» درسال 2010 فاش کرد که آن ها بـه مدت دو سال، از سال 2007 تا 2009؛ با هم بودند.

 

او در ان زمان گفت: «این یک رابطه فوق‌العاده بود، اما ما هرگز یک کلمه در مورد ان صحبت نکردیم و هرگز با هم جایی نرفتیم. ما خیلی از خودمان و نمایش محافظت می کردیم و نمیخواستیم چیزی ان را خراب کند.»

 

5. لیزی کاپلان و متیو پری

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

روزی روزگاری، متیو پری بـه طور جدی با لیزی کاپلان، ستاره Mean Girls قرار گرفت و این چیز کوتاهی نبود. رابطه شش ساله انها بـه قدری محرمانه بود که خبر جدایی آن ها تا سال 2013 منتشر نشد، یعنی بیش از یکسال پس از وقوع واقعی.

 

6. رنی زلوگر و بردلی کوپر

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

بردلی کوپر در چند رابطه پرمخاطب هالیوود بوده اسـت، اما رابطه ای که با رنه زلوگر داشت یکی از آن ها نبود. درسال 2009؛ آن ها پس از فیلم برداری پرونده 39 با هم قرار گذاشتند، و اگر چه هرگز بـه طور علنی درباره رابطه خود صحبت نکردند، اما توسط پاپاراتزی ها با هم دیده شدند. درسال 2011؛ نیویورک دیلی نیوز گزارش داد که آن ها بـه رابطه ای پایان دادند که هرگز در وهله اول تایید نکردند.

 

7. هلن میرن و لیام نیسون

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

هلن می‌رن و لیام نیسون برای نخستین بار در اوایل دهه 80 در هنگام فیلم برداری Excalibur با هم آشنا شدند و ممکن اسـت از شنیدن ان متعجب شوید، آن ها تقریبا پنج سال رابا هم گذراندند. سال‌ها بعد، بـه نظر میرسد که هردو چیزی جز چیزهای خوب درباره یک دیگر ندارند.

 

می‌رن زمانی که او و نیسون هردو در نمایش گراهام نورتون درسال 2018 حضور یافتند، گفت: “ما قرار نبودیم، ما چهار سال با هم زندگی کردیم.”

 

8. رشیدا جونز و مارک رونسون

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

 

در اوایل دهه 00؛ نه تنها راشیدا جونز و دی جی/تهیه کننده مارک رونسون قرار ملاقات گذاشتند، بلکه حتی نامزد هم کردند. چرا همه ی چیز درست نشد؟ بـه گفته ستاره پارک و تفریح، رونسون یک «معتاد بـه کار» بود. او درسال 2011 بـه Elle گفت: “ما برای نامزدی خیلی جوان بودیم، و هر دوی ما در مورد ان بسیار عصبی بودیم؛ این یک قدم بزرگ بـه نظر میرسید.” رو در رو شد و رابطه بدتر شد.”

 

بیشتر بخوانید: معرفی زوج های هالیوودی که مناسب هم نبودند

 

9. جولی بوون و دیوید اسپید

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

 

یکیدیگر از زوج های‌ اوایل دهه 00 که توانستند زیر رادار پرواز کنند: جولی بوون ستاره آینده خانواده مدرن و دیوید اسپید کمیک SNL که درسال 2002 حدود یکسال با هم ماندند. اکنون که تقریبا 20 سال از زوج بودن آن ها می گذرد، بوون آزادانه در مورد این که چرا رابطه آن ها بـه نتیجه نرسید صحبت کردند.

 

او در پادکست «زندگی کوتاه با جاستین لانگ» گفت: «من وی را دوست دارم و زیاد با او صحبت می کنم و بـه چهره‌اش این را خواهم گفت: او یک فرد دوست‌داشتنی و دوست خوب اسـت، نه یک دوست پسر عالی».

 

10. ساندرا بولاک و رایان گاسلینگ

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

 

ساندرا بولاک و رایان گاسلینگ بـه نظر می رسد که انها یک زوج نیرومند هالیوودی واقعی هستند، پس چگونه توانستند بدون این که بیشتر ما بـه ان توجه کنیم قرار بگذارند؟ درسال 2002؛ این جفت پس از فیلم برداری فیلم Murder By Numbers، کمی بیش از یکسال با هم قرار گذاشتند. آن ها هرگز رابطه خودرا تایید نکردند، اما درسال 2011؛ گاسلینگ بـه تایمز «از طریق PopSugar» گفت که بولاک یکی از “بزرگ ترین دوست دختران” او بوده اسـت.

 

11. اما استون و کایران کالکین

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

 

اما استون مدت ها قبل از ازدواج با دیو مک کری، با ستاره جانشینی، کایران کالکین، قرار گذاشت. انها در Paper Man نقش یک زوج روی پرده را بازی کردند و خارج از صفحه هم قرار گذاشتند. آن ها در مورد رابطه خود سکوت کردند زیرا بیش از یکسال با هم قرار داشتند، و مدت زیادی از پایان دادن بـه انها نگذشته بود که شایعات در مورد استون و اندرو گارفیلد شروع شد.

 

12. کریستن جانستون و رایان رینولدز

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

 

رایان رینولدز قبل از ازدواج معروف با بلیک لایولی، در روابط خصوصی‌تری از جمله با کریستن جانسون، ستاره فیلم Rock From the Sun، رابطه داشت. آن ها در دهه 90 با هم قرار گذاشتند و جانسون درسال 2020 در برنامه Watch What Happens Live حضور داشت، رینولدز را “شخص دوست داشتنی” خطاب کرد.

 

او گفت: “خیلی وقت پیش بود که فراموش کردم، اما بـه معنای واقعی کلمه، خیلی خوب، پسر عالی، دوست داشتنی.”

 

13. مینکا کلی و دونالد فیسون

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

درسال 2004؛ مینکا کلی، ستاره فیلم Friday Night Lights و دونالد فیسون، ستاره Scrubs، یکی از آیتم‌های‌ این فیلم بودند، اگر چه آن ها فقط برای یکسال با هم ماندند. انها با هم برای عکس فرش قرمز ژست گرفتند، اما هیچ یک از آن ها هرگز بـه طور عمومی در مورد رابطه خود صحبت نکردند.

 

14. آن هاتاوی و تافر گریس

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

ان هاتاوی و تافر گریس درسال 2010 در روز ولنتاین با هم بازی کردند، سال‌ها پس از ان که در زندگی واقعی با هم قرار گذاشتند. طبق گزارشات، آن ها از سال 1999 تا 2001 با هم بودند، اما از آنجا که این قبل از شکست بزرگ خود در The Princess Diaries بود، آن ها بـه اسانی توانستند رابطه خودرا مخفی نگه دارند.

 

15. نیکول کیدمن و لنی کراویتز

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

در اوایل دهه 2000 سر و صدایی در مورد رابطه نیکول کیدمن و لنی کراویتز وجود داشت، اما طرفداران تا همین اواخر نمیدانستند که واقعاً چقدر جدی اسـت. در گفتگو ای با پورتر درسال 2017؛ کیدمن فاش کرد که او و کراویتز واقعاً دریک مقطع نامزد کرده بودند.

 

او درباره همکاری با زوئه کراویتز در Big Little Lies گفت: «خب، من زوئه را می‌شناختم چون با پدرش نامزد بودم». “همه ی چیز درخانواده اسـت! من لنی را دوست دارم؛ او پسر بزرگی اسـت.”

 

16. شر و تام کروز

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

در دهه 80؛ تام کروز و شر یک رابطه پنهانی برای خود داشتند – چیزی که سال‌ها بعد، بـه نظر می رسد خواننده با علاقه بـه ان نگاه میکند. او درسال 2018 بـه دیلی میل گفت: «تعدادی از افرادی که نارساخوان بودند بـه کاخ سفید دعوت شدند و من و تام هردو نارساخوان هستیم». “

 

17. اوبری پلازا و مایکل سرا

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

اوبری پلازا و مایکل سرا پس از فیلم برداری مشترک اسکات پیلگریم علیه جهان، رابطه عاشقانه ای با هم داشتند، اما این چیزی اسـت که پلازا تا زمانی که از هم جدا شده بودند، درباره ان صحبت نکرد. پلازا در یکی از قسمت‌های‌ پادکست RuPaul با نام What’s The Tee درسال 2016 فاش کرد که بیش از یکسال با هم قرار داشتند.

 

او گفت: “ما هم دیگر را دوست داریم و هنوز هم دوستان خوبی هستیم.” “او فقط یک آدم عجیب غریب اسـت و ما بـه یک زبان صحبت می‌کنیم.”

 

18. تایرا بنکس و سیل

زوج های هالیوودی که به صورت مخفیانه با هم بودند

حتی طبق استانداردهای دهه 90؛ سیل و تایرا بنکس رابطه یک ساله خودرا کاملاً ساکت نگه داشتند و فقط دریک مراسم فرش قرمز با هم شرکت کردند. ازدواج بعدی او با هایدی کلوم بسیار پرمخاطب تر بود.

 

بیشتر بخوانید: زوج های با وفای سلبریتی در کنار هم «عکس»

 

در پایان

تعداد زیادی از زوج‌های‌ مورد علاقه ما در هالیوود برای دهه‌های‌ واقعی با هم بوده‌اند – ان قدر طولانی که تصور میکنیم ان ها ازدواج کرده‌اند، حتی اگر هیچ حلقه‌ای رد و بدل نشده باشد.

جدیدترین مطالب سایت