سلبریتی های هالیوودی خانم که از همسرشان بزرگترند

مجموعه : اخبار چهره ها
سلبریتی های هالیوودی خانم که از همسرشان بزرگترند

طبق آداب و روال همیشگی در ازدواج عموما مردها از همسرانشان بزرگتر هستند.اما بسیاری از سلبریتی ها تابو شکنی کردند و ثابت کردند کـه الزاماً در ازدواج با مردی نیاز نیست حتماً از او کوچکتر باشند. بلکه می‌توان بـه دور از این باورهای غلط با هر فردی کـه دوستش دارند فارغ از سن و سال ازدواج کنند. در ادامه اسامی و تصاویر زنان سلبریتی را خواهیم دید کـه شریک زندگی شان از ان ها کوچکتر اسـت.

 

جنیفر لوپز و همسرش بن افلک

بن افلک ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ۵۳ ساله درسال ۲۰۰۲ هنگام بازی در فیلم «گیگلی» «Gigli» با یک دیگر آشنا شدند.اما تنها چند روز قبل از عروسی، از جدایی خود خبر دادند.بعد از جدایی بن افلک از همسرش جنیفر گارنر و همین طور جدایی لوپز از نامزدی الکس رودریگز، درسال ۲۰۲۱ افلک و لوپز بار دیگر با هم وارد رابطه عاشقانه شدند. جنیفر لوپز از بن افلک کـه بار دیگر از او خواستگاری کرده، ۳ سال بزرگتر اسـت.

 

جنیفر لوپز و همسرش بن افلک

 


مطلب مرتبط: تعدادی از مشهور ترین چهره ها در سال 2024


 

اختلاف سنی نیک جوناس و پریانکا چوپرای

نیک جوناس ۳۰ ساله و پریانکا چوپرای ۴۰ ساله نخستین بار در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۶ با یک دیگر آشنا شدند و رابطه عاشقانه‌ي خودرا درسال ۲۰۱۸ آغاز کردند. ظاهرا نیک جوناس در سپتامبر ۲۰۱۶ در توئیتر پیامی با این مضمون برای پریانکا کـه ۱۰ سال بزرگتر از اوست، فرستاده اسـت:” تمام دوستان مشترکمان عقیده دارند ما باید با هم ملاقات کنیم! “اینطور کـه مشخص اسـت نقشه نیک جوناس جواب داده اسـت و پس از ان پیام، پریانکا شماره تلفنش را بـه نیک داده اسـت. رابطه این دو در می ۲۰۱۸ بـه رسانه‌ ها راه پیدا کرد و پس از ان خیلی زود یعنی در اول دسامبر همان سال ازدواج کردند.

اختلاف سنی نیک جوناس و پریانکا چوپرای

 

مونیکا بلوچی و نیکولاس لوفور

مونیکا بلوچی و نیکولاس لوفور رابطه عاشقانه ي خودرا درسال ۲۰۱۷ آغاز کردند اما نخستین بار درسال ۲۰۱۹ با یک دیگر در ملأعام حاضر شدند.  پس از جدایی مونیکا بلوچی از ونسان کسل، این نخستین رابطه عاشقانه ي خانم بازیگر بود کـه علنی می شد.بلوچی ۱۷ سال از او بزرگ‌تر اسـت.همسر مونیکا بلوچی یک مجسمه ساز فرانسوی اسـت کـه قبلاً در صنعت مدلینگ فعالیت داشت.

 

مونیکا بلوچی و نیکولاس لوفور

 

آیشواریا رای و آبیشک باچان زوج هندی

زندگی مشترک آیشواریا رای و همسرش آبیشک باچان امسال ۱۵ ساله می‌شود. این زوج در زمان بازی دریک فیلم با یک دیگر آشنا شدند و بـه گفته ي آبیشک، در همان نخستین نگاه عاشق شدند. این زوج بعد از ازدواج بسیار بر سرزبان ها افتادند و معروف شدند کـه بیشتر اوقات ان ها رابا آنجلینا جولی و برد پیت مقایسه میکردند. رای از همسر خود ۲ سال بزرگ‌تر اسـت.

 

آیشواریا رای و آبیشک باچان زوج هندی

 

مدونا و اهلمالیک ویلیامز

اختلاف سنی مدونا و شریک زندگی اش، اهلمالیک ویلیامز، رقصنده ي آمریکایی، بـه هیچ عنوان سد راه عاشقی شان نبوده اسـت. مدونا ۳۶ سال از اهلمالیک بزرگتر اسـت. رابطه عاشقانه ي ان ها در اواخر سال ۲۰۱۹ علنی شد. این خواننده ي معروف قبلاً هم با مردانی ۲۰ یا حتی ۳۰ سال کوچکتر از خود وارد رابطه شده بود، اما اختلاف سنی او با اهلمالیک رکورد جدیدی برای مدونا محسوب میشود.

 

مدونا و اهلمالیک ویلیامز

 

کورتنی کاکس 12سال از جانی مک دید بزرگتر است

کورتنی کاکس و جانی مک دید،درسال ۲۰۱۳ بـه واسطه ي اد شیرن با یک دیگر آشنا شدند. این آشنایی بـه یک رابطه عاشقانه و یکسال بعد نیز بـه نامزدی انجامید. اما ازدواجی رخ نداد و آقای خواننده و خانم بازیگر کـه ۱۲ سال از او بزرگ‌تر اسـت، از جدایی خود خبر دادند.با این حال، یکسال بعد رابطه ي خودرا مجددا آغاز کردند. ان ها در گفت‌وگو هاي‌ خود و صفحات شان در شبکه هاي‌ اجتماعی، بـه عشقی کـه یک دیگر دارند اذعان کرده اند اما هنوز هم صحبتی از ازدواج نکرده اند.

 

کورتنی کاکس 12سال از جانی مک دید بزرگتر است

 

میراندا کر سوپر مدل معروف و ایوان اشپیگل

میراندا کر، سوپرمدل معروف و ایوان اشپیگل، تاجر دنیای فناوری، درسال ۲۰۱۴ دریک مهمانی با یک دیگر آشنا شدند.۲ سال دوستی معمولی ان ها بـه یک رابطه ي عاشقانه و سپس ازدواج انجامید. این زوج حالا ۳ فرزند دارند «کـه بزرگترین ان ها ثمره ي ازدواج اول کر با اورلاندو بلوم اسـت». میراندا کر ۷ سال از همسر خود بزرگ‌تر اسـت.

میراندا کر سوپر مدل معروف و ایوان اشپیگل

 

هیو جکمن و دبورا لی فِرنِس و اختلاف سنی 13 ساله

این دو با ۱۳ سال اختلاف سن درسال ۱۹۹۶ ازدواج کردند و بر خلاف بیشتر ازدواج‌هاي‌ هالیوودی، تا بـه امروز کنار هم زندگی میکنند. هیو و دبورا در سر صحنه یک درام استرالیایی بـه نام کورلی «Corelli» برای نخستین بار ملاقات کردند و ظاهرا تنها پس از دوهفته، هیو جکمن بـه این خاطرجمعی رسیده بود کـه دختر رویاهایش را پیدا کرده اسـت.هیو جکمن تنها پس از ۴ ماه آشنایی از دبورا تقاضای ازدواج کرد.

 

هیو جکمن و دبورا لی فِرنِس و اختلاف سنی 13 ساله

 


مطلب مرتبط: تیلور سوییفت دکتر شد !+ عکس


 

رایان گاسلینگ و اوا مندس با ۷ سال اختلاف سنی

رایان گاسلینگ ۴۲ ساله و اوا مندس ۴۹ ساله نخستین بار درسال ۲۰۱۱ در زمان بازی در فیلم «مکانی ان سوی کاج ها» «The Place Beyond the Pines» با هم آشنا شدند.بـه طور رسمس خبری از ازدواج ان ها اعلام نشده اما انها صاحب ۲ دختر هستند.

 

رایان گاسلینگ و اوا مندس با ۷ سال اختلاف سنی

 

آرون تیلور جانسون و سم تیلور

آرون تیلور جانسون ۳۳ ساله و سم تیلور – جانسون ۵۶ ساله درسال ۲۰۰۹ در زمان ساخت فیلم «پسر هیچ کجا» با هم آشنا شدند، فیلمی بـه کارگردانی سم کـه آرون کـه ان زمان ۱۸ سال داشت بازیگر ان بود.

این زوج کـه درسال ۲۰۱۲ با یک دیگر ازدواج کردند حالا ۲ دختر بـه نام هاي‌ ویلدا ری کـه در متولد سال ۲۰۱۰ اسـت و رومی هیرو کـه درسال ۲۰۱۲ بـه دنیا آمد دارند.

 

آرون تیلور جانسون و سم تیلور

 

تام کالیتز و هایدی کلوم

تام کاولیتس ۳۳ ساله و هایدی کلوم ۵۰ ساله نخستین بار درسال ۲۰۱۸ با یک دیگر دیده شدند.تنها اندکی بعد هایدی و تام دور از چشم رسانه‌ ها درسال ۲۰۱۹ در ایتالیا با هم ازدواج کردند.هایدی کلوم همانطور کـه احتمالا میدانید یک مدل آلمانی آمریکایی اسـت و همسر موزیسینش تام، نوازنده گیتار، ترانه نویس و البته تهیه کننده موسیقی متولد کشور آلمان اسـت.

 

تام کالیتز و هایدی کلوم

 

رابین رایت و بن فاستر با 14 سال اختلاف 

رابین رایت با بن فاستر، بازیگر آمریکایی کـه ۱۴ سال از او کوچکتر اسـت، سال‌ها در رابطه عاشقانه بود. موضوع اختلاف سنی رایت با فاستر در بیشتر گفت‌وگو هاي‌ خانم بازیگر مطرح می شد و او از این موضوع بسیار خشمگین می شد.

 

رابین رایت و بن فاستر با 14 سال اختلاف 

 

گوئن استفانی و همسرش بلیک شلتون

گوئن استفانی، خواننده ي معروف ۷ سال از همسر خود، بلیک شلتون، خواننده ي سبک کانری بزرگ‌تر اسـت. این دو خواننده درسال ۲۰۱۵ با یک دیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. استفانی وقتی رابطه عاشقانه ي خود با شلتون را آغاز کرد، ۳ فرزند از رابطه ي قبلی خود داشت. 

 

گوئن استفانی و همسرش بلیک شلتون

 

سام اصغری و بریتنی اسپیرز با اختلاف سنی ۱۲ سال

سام اصغری ۲۹ ساله و بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله بعد از آشنایی با یک دیگر درسال ۲۰۱۶ در زمان ساخت آهنگ ویدئوی Slumber Party اسپیرز با یک دیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. این زوج درسال ۲۰۲۲ با یک دیگر ازدواج کردند.

 

سام اصغری و بریتنی اسپیرز با اختلاف سنی ۱۲ سال

 


مطلب مرتبط: مراسم مت گالا + بهترین لباس های مت گالا 2023 «عکس»


 

در پایان

بـه عقیده خیلی ها سن فقط یک عدد اسـت و عشق قابل پیش بینی و پیشگیری نیست. ازدواج یک مرد با زنی بسیار بزرگتر از خودش باوجود عشق و علاقه واقعی میان ان‌ها می‌تواند بسیار موفق هم باشد.همانطور کـه دراین مقاله مشاهده کردید بسیاری از سلبریتی هاي‌ هالیوودی ازدواج بسیار موفق و با عشق و علاقه کنار همسراشان دارند.از همین رو نمیتوان سن و سال را مانع ازدواج درنظر گرفت و فارغ از هر سنی می‌توان بـه اسانی ابراز عشق کرد و زندگی با دوامی را تشکیل داد.

جدیدترین مطالب سایت