زیباترین زنان بازیگر ایرانی در سال 1403

مجموعه : اخبار چهره ها
زیباترین زنان بازیگر ایرانی در سال 1403

بازیگران زیادی در ایران چهره و استایل زیبایی دارند و ما فقط میتوانیم گلچینی از زیباترین زنان بازیگر ایرانی را بـه شـما معرفی نماییم.

 

زیباترین بازیگران زن ایرانی سال 

ایرانیان از نژاد آریایی‌ها هستند و طی سالها نژادهای مختلفی دراین کشور پدید آمدند کـه هرکدام زیبایی خاص خودرا دارند. از نژاد گیلک گرفته، تا کرد، ترک، لر و… هرکدام ویژگی‌هایي در چهره دارند کـه آن ها را منحصر بـه فرد می کند.

 

البته باید تاکید کنیم کـه زیبایی یک امر سلیقه‌اي اسـت و هرکس نظر متفاوتی درباره این کـه تعریف او از زیبایی چیست دارد. زیباترین زنان بازیگر ایران کم نیستند. زیرا نخستین فاکتوری کـه طبق معمول برای هنرپیشگی ارجحیت دارد، زیبایی ظاهری اسـت. این امر در زنان کـه طبق معمول سنبل زیبایی یک جامعه هستند، حساس‌تر میشود.

 


مطالب مشابه: ترانه علیدوستی در لیست زیباترین زنان جهان «عکس»


 

زیباترین زنان بازیگر ایرانی

 

1. زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

این بازیگر خوش سیما و جذاب، چند سالی اسـت کـه بـه عرصه بازیگری وارد شده اسـت. او متولد 75 در کرج اسـت. تحصیلات ممتاز کرمعلی در رشته هنر شاید شانس مطلوبی برای آغاز بازیگری او بوده اسـت. اما ورود زیبا کرمعلی بـه دنیای هنر بر حسب یک اتفاق و بدون تجربه قبلی اتفاق می‌افتد و او در فیلم لاتاری، نخستین بازی نقش خودرا ایفا می کند. جذابیت و معصومیت این چهره سینما وی را بـه عنوان زیباترین زن ایران معرفی اسـت.

 

2. ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی درسال 62 در تهران متولد شده اسـت. مادر او، هنرمند مجسمه ساز و پدرش بازیکن تیم ملی سابق فوتبال اسـت. نخستین فیلم او با نام “من ترانه 15 سال دارم” در زمان خود، غوغایی بـه پا کرد. طبق گفته‌ها بـه نظر میرسد، علیدوستی هیچ عمل زیبایی انجام نداده اسـت. او جز معدود بازیگرانی اسـت کـه توانسته بر روی فرش قرمز، خودنمایی کند.

 

3. سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران متولد سال 66 در تهران اسـت. سبک لباس پوشیدن و استایل سحر قریشی در بسیاری از مواقع باعث شده اسـت تا دختران جوان از این نوع تیپ و استایل الگوبرداری کنند. آرایش و رنگ مو مختلفی کـه او امتحان میکند نشان از تنوع پذیری این بازیگر دارد.

 

4. شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 56 در تهران اسـت. شبنم قلی خانی همیشه بـه دور از آرایش غلیظ و سبک لباس متفاوت و عجیب‌وغریب اسـت. اما بـه تازگی سبک لباس پوشیدن و آرایش غلیظ این بازیگر مورد توجه بوده اسـت. او در تئاتر پرسپکتیو در نقش سفید برفی با یک لباس جذاب و هیجان انگیز ظاهری متفاوت دارد.

 

5. مریم مومن

مریم مومن

زنان زیبای ایرانی

 

مریم مومن متولد سال 77 در مشکین شهر اسـت. زیبایی او فارغ از هرگونه عمل و جراحی می باشد. این را میتوان از گفته‌ها و صورت نچرال او متوجه شد. مومن در روز تولدش یک لباس سفید بلند رابا یک روپوش قرمز خاص ست کرده اسـت. بـه نظر میرسد، او علاقه بسیار زیادی بـه خاص بودن و متفاوت دیده شدن دارد. درسال‌های‌ اخیر، لقب، زیباترین زن ایران بـه این بازیگر خوش چهره داده شده اسـت.

 

6. هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر

این بازیگر خوش سیما متولد سال 70 در تهران اسـت. علاقه او بـه نجوم باعث شده تا سفر های زیادی بـه کویر و بیابان داشته باشد. این بازیگر خوش سیما با یک تیپ شیک و خاص و با آرایشی غلیظ در اکران فیلم ماجرای نیمروز، چهره جذاب خودرا بـه رخ کشید. مو های چتری، صورت وی را معصوم و بچگانه میکند.

 

7. نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد سال 59 در تهران اسـت. این بازیگر خوش چهره همیشه با آرایش غلیظ دیده شده اسـت. البته لباس‌های‌ او نیز غالبا زرق و برق خاصی دارند. تبلیغات متفاوت او برای کلینیک‌های‌ زیبایی باعث شده تا چهره و اجزای صورت او مدام در حال تغییر باشد. بـه جرات می توان گفت، لقب زیباترین زن ایران، برازنده اوست.

 

8. لیندا کیانی

لیندا کیانی

او متولد سال 59 در آبادان اسـت. این هنرمند محبوب و نچرال بـه تازگی از تلویزیون دور شده و قصد بازی در شبکه‌های‌ خانگی را دارد. تیپ‌های‌ جسورانه او در اکران فیلم‌های‌ مختلف در جشنواره فجر طرفداران زیادی دارد. از آنجایی کـه لیندا کیانی علاقه شدیدی بـه انواع گوشواره‌های‌ متفاوت دارد میتوان اینگونه زیورآلات رابا تنوع گوناگون در گوش این خانم بازیگر مشاهده کرد.

 


مطالب مشابه: زیباترین دخترهای جهان با حضور دختر شیرازی + عکس


 

9. بهاره کیان افشار 

بهاره کیان افشار 

بهاره کیان افشار متولد سال 62 در تهران اسـت. چهره همیشه خندان با لبخندهای ملیح او، نشان از اصالت و شخصیت این بازیگر خوش سیما دارد. کیان افشار با صورت نچرال و جذبه خاصی کـه دارد بـه عنوان یکی از هنرپیشگان زن ایرانی می باشد کـه نام او در فهرست زیباترین زن ایران جای گرفته اسـت.

 

10. الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد سال 56 در تهران اسـت. تیپ و اندام او باعث شده اسـت تا مزون داران و میکاپ آرتیست‌های‌ زیادی تمایل بـه همکاری با ایشان در تبلیغ لباس‌های‌ مزونی و میکاپ داشته باشند. با این حساب، لقب زیباترین زن ایران لایق اوست. الگوبرداری الهام حمیدی از یک خواننده آمریکایی منجر بـه این شد کـه یک لباس در ترکیب‌های‌ رنگی سیاه، سفید و صورتی بـه تن کند و آن گونه آگاهی خود از مد را بـه رخ دیگران بکشد.

 

11. گلوریا هاردی

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد سال 60 در فرانسه اسـت. او بـه دلیل این کـه مادری ایرانی دارد ودر برخی از فیلم‌ها بـه ایفای نقش پرداخته پس میتوان گفت کـه بـه عنوان بازیگر ایرانی و فرانسوی شناخته می شود. نقش جذاب او در فیلم محبوب کیمیا باعث شد تا افراد زیادی هوادار نقش و چهره با اصالت او شوند.

 

12. ساره بیات

ساره بیات

ساره بیات متولد سال 58 در تهران اسـت. تیپ‌های‌ باکلاس و متفاوت او باعث شده تا بـه عنوان جذاب‌ترین و خوش‌پوش‌ترین هنرپیشه زن ایران شناخته شود. سادگی و شیک بودن تیپ‌های‌ او هر شخصی را بـه تعجب وامی‌دارد کـه چطور توانسته چنین ترکیب متضاد و جالبی را تدارک ببیند.

 

13. ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد سال 77 در شیراز اسـت. علاقه او بـه بازی‌های‌ کودک و نوجوان باعث شده تا بتواند چهره معصوم و کودکانه خودرا حفظ کند. کشیدگی چشمان این بازیگر جوان و خوش سیما بـه حدی زیبا اسـت کـه هرگونه آرایشی، چهره وی را چند برابر شیک و خوشگل میکند.

 

14. طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

او متولد سال 62 در تهران اسـت. بازی او در سریال یاغی توانست محبوبیت فراتری برایش باشد و لقب زیباترین زن ایران را برای او پررنگ‌تر کند. نقش خوب و جاافتاده‌اي کـه داشت برای بار چندم خوش بازیگری وی را بـه رخ کشید. البته قبل از ان چهره خانومانه و اصیل این بازیگر هنرمند اسـت کـه همیشه قابل توجه می باشد.

 

15. آزاده صمدی

آزاده صمدی

صمدی متولد سال 57 در لاهیجان اسـت. صمدی علاقه بسیار زیادی بـه تست کردن تیپ‌های‌ مختلف با تنوع رنگی بالایی دارد. قیافه او دوگانه اسـت. بـه بیان ساده‌تر، از نقش‌های‌ خشن و مغرور تا نقش‌های‌ کودکانه و معصومانه بهترین بازدهی در او نقش وی را دارند.

 

16. مهتاب کرامتی 

مهتاب کرامتی 

او زاده سال 49 در تهران اسـت. احتمالا با خود فکر کنید کـه این بازیگر باید در ردیف اول فهرست زیباترین زنان ایران قرار میگرفت. اما با خاطرجمعی میتوان گفت چنین ادعایی مربوط بـه سال‌های‌ بسیار قبل بود کـه بازیگران زیبا و خوش‌چهره کم بودند.

 

اما در حال حاضر، اغلب بازیگران، چهره محبوب و جذابی دارند کـه نادیده گرفتن انها دور از انصاف اسـت. البته بهتر اسـت بدانید کـه مهتاب کرامتی هم با تیپ و قیافه شیک خود توانسته دل بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها و مزون داران را ببرد.

 

17. الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال 67 در تهران اسـت. این بازیگر با چهره کودکانه و جذاب خود، یک معصومیت نهفته در خود دارد. بـه نظر می رسد این بازیگر ساده پوش علاقه‌اي بـه خودنمایی و استفاده از زیورآلات عجیب‌وغریب ندارد. چرا کـه، کژوال پوشی او در هر مراسم و اختتامیه‌اي قابل توجه اسـت.

 

18. یکتا ناصر

یکتا ناصر

زیباترین بازیگران زن ایرانی

 

یکتا ناصر متولد سال 57 در تهران اسـت. آراستگی و مرتب بودن او همیشه زبانزد اسـت. چهره او شباهت زیادی بـه سوفیا لورن، ستاره معروف ایتالیایی دارد. یکتا ناصر علاقه زیادی بـه ست کردن کیف و کفش خود دارد. احتمالا در برخی عکس‌ها، وی را با مو های فر مشاهده کنید کـه این بیانگر علاقه او بـه چنین موهایی اسـت.

 

19.سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

این بازیگر نچرال و محبوب متولد سال 66 در اصفهان اسـت. شـما هم چهره ساده و اصیل این بازیگر هنرمند را در مراسمات مختلف مشاهده کرده اید. سادگی و معصومیت این چهره شاخص باعث شده اسـت تا چنین نقش‌هایي برای او درنظر گرفته شود. شـما بـه ندرت تیپ و آرایش‌های‌ عجیب‌وغریب از او مشاهده میکنید.

 

20. شیلا خداداد 

شیلا خداداد 

این بازیگر خوش چهره متولد سال 59 در تهران اسـت. جذابیت چهره او بـه حدی بالا اسـت کـه کمتر از آرایش‌های‌ غلیظ و عجیب استفاده می کند. کیفیت و خوش دوخت بودن لباس‌های‌ خانم بازیگر احتمالا بـه چشم برخی افراد کـه طرفدار تیپ‌های‌ متفاوت و عجیب هستند خوش نیاید، اما بـه جرات میتوان گفت کـه مورد علاقه طیف وسیعی از جامعه اسـت. الحق کـه لقب زیباترین زن ایران برازنده اوست.

 


مطالب مشابه: زیباترین مدل های آرایش عروس | مدل میکاپ عروس


 

در پایان

به نظر شـما کدام زنان ایرانی در صدر زیباترین و جذاب ترین ها قرار دارند؟ بازیگران و سلبریتی ها مطمئنا در میان انتخاب های شـما هستند. رتبه زنان ایران در رده بندی زیباترین زنان جهان جزو بیست رتبه برتر اسـت. رتبه اول تا چهارم را به ترتیب: ایالات امریکا، برزیل، هند و کره جنوبی تشکیل می دهند.

جدیدترین مطالب سایت